Max666 Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Witam ponownie!! No i własnie sprawdzilem wszystkie przekazniki, konektory i czy kable gdzies nie wylazły i niestety pompy paliwa nie slychac samochod nie odpala. Bezpieczniki tez sprawdzilem. Nie wiem co jeszcze moge zrobic ((((( POMOCY ))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Moze pompa paliwa umarła? Jak jeździsz na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Moze pompa paliwa umarła? Jak jeździsz na gazie. Nie, nie jezdzę na gazie od dawna. A wszystko bylo oki, dopoki nie narobilem maniany z tej skrzynce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie do pompy paliwa po przekręceniu stacyjki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie do pompy paliwa po przekręceniu stacyjki No właśnie tego nie sprawdzilem. A jak bedzie dochodzic to czego szukac ?? Przekaźnik mogl poleciec ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > No właśnie tego nie sprawdzilem. A jak bedzie dochodzic to czego szukac ?? Przekaźnik mogl poleciec > ?? Jak będzie napięcie to pompa padła , jak nie to szukaj w drugą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Jak będzie napięcie to pompa padła , jak nie to szukaj w drugą stronę No tak, to w sumie logiczne dzieki i pozdrowionka ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > Jak będzie napięcie to pompa padła , jak nie to szukaj w drugą stronę całkiem dobrze mógł "paść" body wskutek jakiegoś zwarcia i przepięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 7 Maja 2011 Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 > całkiem dobrze mógł "paść" body wskutek jakiegoś zwarcia i przepięcia mało prawdopodobne , ale w jakimś stopniu możliwe , dlatego chyba najprościej sprawdzić czy jest napięcie na pompie , a potem się cofać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max666 Napisano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > całkiem dobrze mógł "paść" body wskutek jakiegoś zwarcia i przepięcia No własnie a gdzie szukać tego "BODY" ?? Ktora to wtyka ewentualnie zespół wtyczek. Kiedyś mialem wypaloną wtyczke body od swiateł ale poradzilem sobie. A w tym wypadku gdzie tego szukac ?? To jest cały ten zespół pod kierownicą ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > To jest cały ten zespół pod kierownicą ?? Body to jest to, gdzie pełno wtyczek idzie. A czego szukać, to ja nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > No własnie a gdzie szukać tego "BODY" ?? Ktora to wtyka ewentualnie zespół >wtyczek. Kiedyś mialem Proponuję aby zamiast wybebeszać body najpierw zainteresować się bezpiecznikiem F21, on w/g opisu ma być właśnie od pompy! Jeszcze są F11, F21 i F22 opisane jako "wtrysk paliwa" ale też dla pewności warto sprawdzić. Druga rzecz to tak jak wcześniej radził kAzAA sprawdź czy do pompy dochodzi prąd. Nie jest do tego potrzebny miernik, wystarczy żarówka 5W/12V z dwoma przewodami włączona między masę a zacisk + przy pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > Proponuję aby zamiast wybebeszać body najpierw zainteresować się bezpiecznikiem F21, on w/g opisu > ma być właśnie od pompy! > Jeszcze są F11, F21 i F22 opisane jako "wtrysk paliwa" ale też dla pewności warto sprawdzić. > Druga rzecz to tak jak wcześniej radził kAzAA sprawdź czy do pompy dochodzi prąd. Nie jest do tego > potrzebny miernik, wystarczy żarówka 12V z dwoma przewodami włączona między masę a zacisk + > przy pompie. dodajmy do tego wyłącznik przeciążeniowy pod fotelem kierowcy, który też może taki "kawał" wyciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 8 Maja 2011 Udostępnij Napisano 8 Maja 2011 > dodajmy do tego wyłącznik przeciążeniowy pod fotelem kierowcy, który też może taki "kawał" wyciąć He, he i kto wie czy to właśnie nie jest ta przyczyna ale z drugiej strony kolega pisze, że wszystkie problemy zaczęły się od tego jak zaczął bez potrzeby dłubać w skrzynce bezpiecznikowej i wyjmować przekaźniki więc ten wyłącznik nie miał prawa zadziałać. Jednak jest to tak łatwe do sprawdzenia, że nie ma co się zastanawiać i trzeba to zrobić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.