Skocz do zawartości

Panda 1.1 2003 nie odpala !!!!!


Max666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie!!

No i własnie sprawdzilem wszystkie przekazniki, konektory i czy kable gdzies nie wylazły i niestety pompy paliwa nie slychac samochod nie odpala. Bezpieczniki tez sprawdzilem. Nie wiem co jeszcze moge zrobic ((((( POMOCY smile.gif)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie tego nie sprawdzilem. A jak bedzie dochodzic to czego szukac ?? Przekaźnik mogl poleciec

> ??

Jak będzie napięcie to pompa padła , jak nie to szukaj w drugą stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> całkiem dobrze mógł "paść" body wskutek jakiegoś zwarcia i przepięcia

mało prawdopodobne , ale w jakimś stopniu możliwe , dlatego chyba najprościej sprawdzić czy jest napięcie na pompie , a potem się cofać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> całkiem dobrze mógł "paść" body wskutek jakiegoś zwarcia i przepięcia

No własnie a gdzie szukać tego "BODY" ?? Ktora to wtyka ewentualnie zespół wtyczek. Kiedyś mialem wypaloną wtyczke body od swiateł ale poradzilem sobie. A w tym wypadku gdzie tego szukac ?? To jest cały ten zespół pod kierownicą ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No własnie a gdzie szukać tego "BODY" ?? Ktora to wtyka ewentualnie zespół >wtyczek. Kiedyś mialem

Proponuję aby zamiast wybebeszać body najpierw zainteresować się bezpiecznikiem F21, on w/g opisu ma być właśnie od pompy!

Jeszcze są F11, F21 i F22 opisane jako "wtrysk paliwa" ale też dla pewności warto sprawdzić.

Druga rzecz to tak jak wcześniej radził kAzAA sprawdź czy do pompy dochodzi prąd. Nie jest do tego potrzebny miernik, wystarczy żarówka 5W/12V z dwoma przewodami włączona między masę a zacisk + przy pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuję aby zamiast wybebeszać body najpierw zainteresować się bezpiecznikiem F21, on w/g opisu

> ma być właśnie od pompy!

> Jeszcze są F11, F21 i F22 opisane jako "wtrysk paliwa" ale też dla pewności warto sprawdzić.

> Druga rzecz to tak jak wcześniej radził kAzAA sprawdź czy do pompy dochodzi prąd. Nie jest do tego

> potrzebny miernik, wystarczy żarówka 12V z dwoma przewodami włączona między masę a zacisk +

> przy pompie.

dodajmy do tego wyłącznik przeciążeniowy pod fotelem kierowcy, który też może taki "kawał" wyciąć wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dodajmy do tego wyłącznik przeciążeniowy pod fotelem kierowcy, który też może taki "kawał" wyciąć

He, he i kto wie czy to właśnie nie jest ta przyczyna ale z drugiej strony kolega pisze, że wszystkie problemy zaczęły się od tego jak zaczął bez potrzeby dłubać w skrzynce bezpiecznikowej i wyjmować przekaźniki więc ten wyłącznik nie miał prawa zadziałać.

Jednak jest to tak łatwe do sprawdzenia, że nie ma co się zastanawiać i trzeba to zrobić!

smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.