Skocz do zawartości

Podłączenie czujników parkowania


spad

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję podłączyć czujniki parkowania do żarówki wstęcznego. Jak mam to zrobić? Mam dwa kable, czarny i czerwony. Z tego co czytałem w sieci to czarny idzie do masy. Rozumiem, że może to być dowolny kawałek karoserii auta? Czerwony natomiast ma iść do zasilania żarówki. Gdzieć przeczytałem, że ludzie wpinają się do kostki przy żarówce wstecznego. Jak mam to zrobić, normalnie wcisnać kabel w wolny otwór w kostce, czy wepchnąć do otworu, gdzie już jest jakiś kabel? Jestem totalny laik z eletkryki w pojazdach, więc wytłumaczcie proszę jak idiocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że może to

> być dowolny kawałek karoserii auta?

Si.

> Czerwony natomiast ma iść do zasilania żarówki. Gdzieć

> przeczytałem, że ludzie wpinają się do kostki przy żarówce wstecznego.

Wpinanie tego w oprawkę jest lekko nieergonomiczne.

>Jak mam to zrobić,

> normalnie wcisnać kabel w wolny otwór w kostce,

Nie.

> czy wepchnąć do otworu, gdzie już jest jakiś

> kabel?

Dolutuj się do kabla, na którym pojawia się napięcie jak wbijesz wsteczny.

> Jestem totalny laik z eletkryki w pojazdach, więc wytłumaczcie proszę jak idiocie.

Miernik w łapkę, czarny kabel miernika dotykasz do dowolnej śruby wkręconej w nadwozie a czerwonym gmerasz sobie po kostce przy włączonym wstecznym i wyłączonych wszystkich innych światłach.

Jak znajdziesz napięcie to jesteś w domu, dla porządku wyłączasz wsteczny, żeby mieć pewność, że napięcie znika po wyłączeniu wstecznego.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potrzebuję podłączyć czujniki parkowania do żarówki wstęcznego. Jak mam to zrobić? Mam dwa kable,

> czarny i czerwony. Z tego co czytałem w sieci to czarny idzie do masy. Rozumiem, że może to

> być dowolny kawałek karoserii auta? Czerwony natomiast ma iść do zasilania żarówki. Gdzieć