MaryskaBlue Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 Czy któryś z właścicieli Crom mógłby odkręcić bat anteny od radia na dachu i wstawić zdjęcia mocowania. Czy bat ma gwint wewnętrzny czy zewnętrzny? Jeśli wewnętrzny to to M5 czy M6. Model bez nawigacji. Mój problem polega na tym, że przy kupionym aucie antena była złamana i zostal tylko trzon od anteny (bata). Po wielu problemach z odkręcaniem przyrdzewiałej anteny została mi wystajaca z dachu sróbka na którą wchodzi tylko M5. Ale wszyscy dookoła twierdzą że fiat " ten ów" ma mocowanie bata anteny na M6 i to gwint zewęatrzny przy bacie. Dziś jeszcze zobaczę prawdopodobnie drugi z możliwych batów oryginałów do przykręcenia i zamówienia we fiacie. Pierwszy dedykowany do auta z Navi nie pasował (miał śróbę M6). PS.: W PolCar-ze jest wyprzedaż magazynów i można oryginalne części kupić po niższej cenie. Znalazłem info na allegro bo tam tez się ogłaszają. Lista aukcji użytkownika PolCar z Poznania no i wysyłka gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 Na bacie jest gwint zewnetrzny M5 o taki bo odkrecilem specjalnie bat I baza na dachu Kiedys w Biedronce bodajze kupilem bat i tam mam przejsciowki z M5 i M6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaryskaBlue Napisano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > Na bacie jest gwint zewnetrzny M5 o taki bo odkrecilem specjalnie bat > I baza na dachu > Kiedys w Biedronce bodajze kupilem bat i tam mam przejsciowki z M5 i M6. Wszystko się zgadza. Właśnie obejrzałem drugi z dostępnych w katalogu dla fiata "batów". Jest jak na twoim zdjęciu M5. Opcja z nawigacja ma bat ze śróbką M6. Mój przypadek to albo ktoś juz zmieniał całość albo użył przejściówki dla anteny M5-M5 i teraz nie mogę owej przejściówki wykręcić. Ogólnie dostępne na Allegro baty są ze śróbka M6, M5 najczęściej dostępne z przejściówką. Teraz muszę się postarać odkręcić te przejściówkę albo wymienić wszystko. Wielkie dzięki za zaangażowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 No to ja mam bat ale przejsciowka M5-M6, tak bym Ci przeslal bat, ale masz M5-M5. Moze trzeba naciac brzeszczotem ta przejsciowke i srubokretem odkrecic, jesli nie pusci to WD-40 wczesniej popsikac, ewentulalnie podgrzac coca-cole i polac to i pusci, sprawdzone juz kilka razy ten patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaryskaBlue Napisano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 > No to ja mam bat ale przejsciowka M5-M6, tak bym Ci przeslal bat, ale masz M5-M5. > Moze trzeba naciac brzeszczotem ta przejsciowke i srubokretem odkrecic, jesli nie pusci to WD-40 > wczesniej popsikac, ewentulalnie podgrzac coca-cole i polac to i pusci, sprawdzone juz kilka > razy ten patent no aż mi się pisac nie chce co ja robiłem i czym psikałem żeby ten złamany bat odkręcić. udało się ale została ta przejściówka, jeśli ta przejsciówka (o ile to jest przejsciówka) nie póści to musze całe gniazdo wymienić bo gwint popsuje przy próbach, a na to się muszę przygotować. Na razie znalazłem bat prowizorka z M5 i coś tam mogę odbierać w radiu, ale zadowolony nie jestem. o dalszych postępach nie omieszkam informować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 > no aż mi się pisac nie chce co ja robiłem wiec kup całe mocowanie ni wymień... to raptem jedna nakrętka pod podsufitówka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaryskaBlue Napisano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 > wiec kup całe mocowanie ni wymień... to raptem jedna nakrętka pod podsufitówka... Temat wywołałem, forum przejrzałem i... właśnie zamierzałem pytać, bo to chyba właśnie Lisek pisał na forum jak się dostać do tej jednej śróbki . Napisane było, że to zdjąć dwa boczki i coś tam, ale referatu niet. Pytanie wieć teraz jak się dostać do tej jednej śrubki, bo nie chciałbym za chwile mieć problemów ze skrzypiącą lub luźną podsufitką. Nie mam panoramy więc podobno to prostsza wersja. Pytanie brzmi więc jak się szybko i bez szkód dostać do antenki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 > Pytanie brzmi więc jak się szybko i bez szkód dostać do antenki. od tyłu... Zdejmujesz dwa boczki ( te za tylnymi szybkami ) widoczne z bagażnika- ciagniesz je za górna cześć do wnętrza- wyjdą bo sa na zatrzaskach... na dole wchodzą w wypusty... Z tyłu podginasz gómową uszczelkę i ciagniesz w dół tapicerkę - jesli masz wersje z półka w bagażniku to masz tam mocowanie do jej podwieszania i nie wiem czy nie jest tam śrubka... jesli nie masz to jest na wcisk.... na środku Antena jest przykręcana na jedną nakrętkę a kable łączony na gniazdo - wtyk za belka tylnią klapy - jest tam u góry schowany jakieś 30 cm od anteny jeśli otwór jest za mały to radze odkręcic jeszcze 2 raczki ( od strony pasażerów nad podsufitówka ) i troche mocniej tapicerkę opuścić - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.