Skocz do zawartości

MaryskaBlue

użytkownik
  • Liczba zawartości

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O MaryskaBlue

  • Urodziny 16.08.1974

Contact Methods

  • iMessage
    nie posiadam

Profile Information

  • Imię
    Darek
  • Lokalizacja
    Leszno/Wielkopolska
  • Samochód
    Fiat CROMA, Mazda 3 2.0 , Ford Focus 1,5
  • Motocykl
    nie posiadam

Ostatnie wizyty

676 wyświetleń profilu

MaryskaBlue's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Oczywiście 1.6 to literówka, mam 1.9 U mnie problemem przy Cromie nie był program, których wszędzie pełno różnej maści. Problemem była kostka iCar. Fiat żeby się połączyć z "głównym komputerem" potrzebuje przejściówki lub wręcz do tego przerobionej kostki. Ja kupiłem interfejs dla fiata za 60 + przejściówkę za 10 pln zakupiłem też program oficjalny Multiecuscan za 50 eur. Polecam zakup przez stronę oficjalną Multiecuscan.eu a nie na allegro bo przepłacisz. +20-30% w zależności od humoru firmy. Z tym zestawem miałem dostęp do wszystkiego w moim aucie.
  2. Witam Szanownych Użytkowników Crom Czu ktoś w krótkich żołnierskich słowach może mi podpowiedzieć czego mogę użyć do diagnostyki Cromy z 2010 1.6 MultiJet 150 KM? Dysponuje kostką : iCar 2 Wi-Fi PL INTERFEJS OBD2 ELM327 łączy się dobrze z , nawet Multiecuscan ale wszyscy chcą pieniędzy za pełen dostęp do diagnostyki. NIe chce płacić z ciemno za soft. Czy macie jakieś typy? dzięki z góry. za dobre rady
  3. > Panowie bac sie tego auomatu czy nie? Auo mialo byc inne ale narzeczonej spodobalo sie to i nie ma > zmiluj;) > Przebieg tego co mamy kupic 150k nic się nie bój, na pewno nie będziesz mieć problemu z "dwómasą" - bo jej nie ma ;-)
  4. > Dobry Dzień Fiaciarze Co tam słychać ?? > Majne Skoda jeszcze jeździ, 11 tys stuknęło i nie chce się zepsuć Już kolejny raz widzę Cię drogi Pepcio w postach jak chwalisz swę ową skodę Czy aby nie mamy tu do czynienia z tzw. w psychologi "racjonalizacją" - uzasadniasz sobie i nam że podjąłes jedyna słuszną decyzje przesiadajązc się na budżetową wersję "panzwagena" - my i tak wiemy że kochasz fiata ( no i fiaciarzy). Zakupiłeś auto nowe i dziwisz się że się nie psuje? Każde auto psuje się dzień po upłynięciu gwarancji, czyli za jakieś dwa lata lub (okreslony) przebieg. Lepiej nam napisz ile zapłacisz za pierwszy przeglad w ASO czy "nie aso". O bezawaryjności pogadamy za jakieś 100 000 km PS.: Przesiadł sie do skody i zaraz po czesku gada: "Dobry dzień", wiosenne pozdrowienia - MaryskaBlue co jeździ Cromą
  5. ..Co prawda pisałem ci już na priva, ale może nie widziałeś zdjęcia: Tutaj moja mućka z opisem: Croma 1,9 JTD 185 KM
  6. > Jaką chłodnicę założyłeś? Do Vectry można znaleźć Valeo za nieco ponad 300 zł, ale nie mam pewności > czy pasuje. Mnie chyba też to czeka. Duży koszt wymiany? Założyłem właśnie Valeo, kupiłem przez jakiś kontakt z allegro (musiałbym poszukać rachunku), zapłaciłem 300zł, natomiast koszt wymiany nie był duży (ca.100) ponieważ robiłem w moim stałym punkcie BOSCH gdzie robię zwykle przeglądy klimatyzacji i oni nie "golą" mnie tak jak to się zdarza kiedy wjeżdżam z potrzeba do obcego warsztatu. Drożej wyszło za tzw. czynnik który niemal w całości się ulotnił. Rachunek był prosty: jednorazowe uzupełnienie czynnikiem 200 a chłodnica 300 po dwóch sezonach koszt się zwraca a u mnie robocizna to było takie przy okazji. Ulatniało mi się powoli bo całe poprzednie lato (2011) do jesieni działało. Dopiero w kwietniu 2012 się zorientowałem ze chłodnica nie bangla. Kiedy wymieniałem w lipcu chłodnice już był mały ubytek czynnika. Jednocześnie wymieniałem chłodnicę intercoolera, zgodnie z zaleceniami cinka po dodaniu koników mojej Cromie. Chłodnice są obok siebie a właściwie na sobie . konieczny demontaż zderzaka. Co do pasowania to nie pamiętam dokładnie. Miałem umowę ze sklepem, że jeśli nie podejdzie to wyślą mi drugą. Rzeczywiście są dwa typy. O ile jednak pamiętam różnica miała być w uchwytach i min. w rozmiarze. W moim przypadku miało się dać założyć nawet te drugą bez komplikacji i to potwierdził później warsztat.
  7. Biorac na wzgląd porę roku stawiam na Klimę Przeżyłem rok temu, jak się temp. ponad 20' podniosła i na autostradzie słońce pogrzało, zorientowałem że mi się gaz skończył. Wyjaśniłem szybko w serwisie i znowu była... w tym roku historia sie nie powtórzyła i już wiem że wciąż | jest|. apropos, pomogła wymiana chłodnicy klimatyzacji za 300PLN która to chłodnica była dośc sfatygowana "czasem".
  8. Quote: > Swoją drogową w instrukcji Cromy stoi jak byk, że wymiana oleju w skrzyni co 30 000 km. A dokładniej w manualu pisze: "Sprawdziç i ewentualnie przywróciç poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów" co 30 tys. km
  9. > Na nowym kąciku wita serdecznie nowy stary Mod oj stary stary.... autokacik.pl to jedyne miejsce w sieci do którego przyrosłem i wciąż wracam tutaj znalazłem wszystkie recepty na dolegliwości moich fiatów i nietylko nigdy nie udalo mi sie pojechac na spot marei (BBM) bo pracuję i wciaż mnie nie ma.... raz organizowałem akcje z podkładkami pod rejestracje. do dziś moje auta maja bbm-owe podkładki ...ehhhh wspomnień czar ale juz czytam co mnie czeka z Croma i mam nadzieję że jak najmniej niespodzianek bedzie na razie mamy za soba 6500 km ze soba w tym wycieczkę do kraju FIAT-a Italii ... cdn na forum A tak wyglada moja nowa Croma
  10. Pozwolę sobie zacytować kolegę : "Stare zakurzone konto, nowy kącik, nowy rozdział, trza się przywitać!!!..... " Marea jeszcze szuka nowego właściciela (patrz BBM sprzedam ) ..a ja od 04/2011 z Croma 2006 1,9 MultiJet Aut. ...... wziawszy pod uwagę że niektórzy nazywają je "krówkami" to pasuje wierszyk .."croma bordo gryzzie asfalt krecąc morda..." ..wiecej potem a na razie witam wszystkich Cromiarzy
  11. Już kiedyś się nimi chwaliłem. Powtórzę więc, że jestem z nich zadowolony. Jednym z powodów wyboru była niska cena. Na zasadzie porównania jazdy na różnych podłożach myślę, że najefektowniejsza była jazda na śniegu (nieubitym), później błoto pośniegowe - świetnie wybiera, a na końcu woda (poczułem wyraźną różnicę podczas jazdy w deszczu w stosunku do jazdy na starych letnich gumach). Na lodzie nie podejmę sie oceniać bo jazda po lodzie na każdych oponach jest trudna. Reasumując: to już piąta zima na tych gumach, nie żałuję zakupu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.