Rejmi Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 niestety z racji tego ze biegi coraz ciezej wchodza musze wymienic linki.. i tu pytanie brac jakiejs konkretnej firmy czy moze pierwsze lepsze oby nowe? a swoja droga z ciekawosci zapytalem o cene w jakims sklepie - uslyszalem ze brak ale moga byc za kilka dni cena ok 450 zl!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 > niestety z racji tego ze biegi coraz ciezej wchodza musze wymienic linki.. > i tu pytanie > brac jakiejs konkretnej firmy czy moze pierwsze lepsze oby nowe? > a swoja droga z ciekawosci zapytalem o cene w jakims sklepie - uslyszalem ze brak ale moga byc za > kilka dni cena ok 450 zl!!!! Ładna marża. Na Allegro taniej -> kliku, kliku . Co do firmy, to się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > niestety z racji tego ze biegi coraz ciezej wchodza musze wymienic linki.. > i tu pytanie > brac jakiejs konkretnej firmy czy moze pierwsze lepsze oby nowe? > a swoja droga z ciekawosci zapytalem o cene w jakims sklepie - uslyszalem ze brak ale moga byc za > kilka dni cena ok 450 zl!!!! oryginalne linki są tylko w komplecie z wajchą do zmiany biegów i proponuje kupić całość ( wiem drogie ) ale wymiana samych linek może nic nie dać już to przerabiałem, po kupnie całości biegi wchodzą idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > oryginalne linki są tylko w komplecie z wajchą do zmiany biegów i proponuje kupić całość ( wiem > drogie ) ale wymiana samych linek może nic nie dać > już to przerabiałem, po kupnie całości biegi wchodzą idealnie az tak??? kurcze szkoda mi troche galki - niedawno zalozylem piekna skorzana cacy ale czy sam mechanizm (lewarek) tez moze az tak dawac sie we znaki? ciazko chodzi tylko przod-tyl na boki lata bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 > ciazko chodzi tylko przod-tyl na boki lata bez problemu Miałem tak samo. Wystarczyła wymiana linek. Czy oryginalne to nie wiem, ale w serwisie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krogulec Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Witam ja też borykam się z tym problemem i w fiacie krzyknęli sobie 570 zł za linki i jeszcze mi powiedzieli, że są dwa rodzaje tych linek wymianą pewnie zrobię we własnym zakresie z kumplem ale coś trzeba kupić tylko co ?? czy możecie mi pomóc w tej sprawie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 > Miałem tak samo. Wystarczyła wymiana linek. Czy oryginalne to nie wiem, ale w serwisie robiłem. jezeli w serwisie robiłeś to wymieniali z całym mechanizmem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 > az tak??? > kurcze szkoda mi troche galki - niedawno zalozylem piekna skorzana cacy > ale czy sam mechanizm (lewarek) tez moze az tak dawac sie we znaki? > ciazko chodzi tylko przod-tyl na boki lata bez problemu gałę, mieszek się przekłada wymienia się tylko środek zdejmij linki ze skrzyni i zobacz która się zacina zdejmij mieszek zobacz jak wygląda mechanizm (ma luz ) jezeli masz oryginał to chyba nie zdejmiesz linek z mechanizmu są one zaprasowywane na stałe dlatego się wymienia komplet ale ...Polak potrafi ......wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka0111nodress Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Mam to samo,kowal przeczyścił od strony skrzyni ale gumy uszczelniające są już sparciałe i efekt był "jednodniowy' tak,że czeka mnie wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > jezeli masz oryginał to chyba nie zdejmiesz linek z mechanizmu są one zaprasowywane na stałe luz na drazku mam wiec nic innego jak linki troche mnie "zabilo" ze nie mozna w orginale (a taki mam - fabryczny) zdjac samych linek - to pewne info czy tylko zaslyszane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > luz na drazku mam wiec nic innego jak linki > troche mnie "zabilo" ze nie mozna w orginale (a taki mam - fabryczny) zdjac samych linek - to pewne > info czy tylko zaslyszane? wrócę z urlopu, to mogę przesłać do ciebie moje stare linki jak kupowałem drugie pytałem w sklepie aso jak je zdjąć, sprzedawca twierdził ze fiat nie przewiduje wymiany samych linek mogę mu wierzyć bo nie potrafię ich zdjąć bez rozwalenia ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > wrócę z urlopu, to mogę przesłać do ciebie moje stare linki > jak kupowałem drugie pytałem w sklepie aso jak je zdjąć, > sprzedawca twierdził ze fiat nie przewiduje wymiany samych linek > mogę mu wierzyć bo nie potrafię ich zdjąć bez rozwalenia ich cholera... grzebie w eperach i elearnach i... jak nic linka wystepuje jako odrebny element a w procedurze jest - "1. Rozłączyć główki cięgien elastycznych włączania i wybierania biegów." to sa te przy lewarku zglupiec mozna dzisiaj zdjalem oslone lewarka i mechanizmu i jak popatrzylem to jedyne co wywnioskowalem by zdjac ciagla to na chama... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > oryginalne linki są tylko w komplecie z wajchą do zmiany biegów i proponuje kupić całość ( wiem > drogie ) ale wymiana samych linek może nic nie dać > już to przerabiałem, po kupnie całości biegi wchodzą idealnie to powiem tak chyba ktos Cie lekko w ciula ze orginaly linek sa sa tylko w komplecie z mechanizmem - dzwonilem specjalnie do kilku aso i linki sa jako oddzielny element takze zamawiam same linki - po odpieciu na szybko prawej linki drazek lata bez oporow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > jezeli w serwisie robiłeś to wymieniali z całym mechanizmem, Wiesz lepiej bo byłeś przy tym i widziałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > Wiesz lepiej bo byłeś przy tym i widziałeś. napisałem ze tak sprzedawca mówił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2011 > to powiem tak chyba ktos Cie lekko w ciula ze orginaly linek sa sa tylko w komplecie z mechanizmem > - dzwonilem specjalnie do kilku aso i linki sa jako oddzielny element > takze zamawiam same linki - po odpieciu na szybko prawej linki drazek lata bez oporow wymieniłem całość i mam już rok spokój, biegi wchodzą idealnie może teraz coś cię zmieniło, przy próbie zdjęcia cięgno się wyginało, zdejmę na chama, urwie się to wywalę, i tak nie wiem po co to trzymam jeszcze w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krogulec Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 W sobotę dobrałem sie do linek , spokojnie można odpiąć od lewarka. Przeczyściłem obydwie od strony skrzyni nasmarowałem założyłem nowe gumeczki - troszke inne ale pasowały i chodzi wszystko jak nowe. Przy okazji spisałem numery żeby w razie kupna nie było problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > W sobotę dobrałem sie do linek , spokojnie można odpiąć od lewarka. Przeczyściłem obydwie od strony > skrzyni nasmarowałem założyłem nowe gumeczki - troszke inne ale pasowały i chodzi wszystko jak > nowe. > Przy okazji spisałem numery żeby w razie kupna nie było problemów. nie chce Cie martwic ale taki zabieg na dluzsza mete nic nie da:( oby bylo inaczej w Twoim przypadku swoja probowalem reanimowac juz ze 3 razy i efekt jest dosyc krotkotrwaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krogulec Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > nie chce Cie martwic ale taki zabieg na dluzsza mete nic nie da:( > oby bylo inaczej w Twoim przypadku > swoja probowalem reanimowac juz ze 3 razy i efekt jest dosyc krotkotrwaly oczywiście mam na uwadze to, żę może się zatrzeć znowu dlatego odpisałem numery w celu zakupu nowych. Wymiana dość łatwa i nie pracochłonna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > oczywiście mam na uwadze to, żę może się zatrzeć znowu dlatego odpisałem numery w celu zakupu > nowych. Wymiana dość łatwa i nie pracochłonna tez ostatnio przyjrzalem sie co i jak i tak jak mowisz wymiana zdaje sie byc banalna wg elearna fiata najprosciej jest wyjac aku i zdemontowac polke pod aku i dostep jest bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krogulec Napisano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2011 > tez ostatnio przyjrzalem sie co i jak i tak jak mowisz wymiana zdaje sie byc banalna > wg elearna fiata najprościej jest wyjac aku i zdemontowac polke pod aku i dostep jest bardzo dobry można bez zdejmowania aku. ale wtedy trzeba zdjąć puszkę z filtrem - mniej roboty i dostęp od góry nawet dobry, nie rewelacyjny ale da się robić. Najgorzej jest wypiąć zawleczki trzymające linki - ciasno siedzą, wypięcie z wybieraka to już bułka z masłem, później odpiąć od zapięcia w tunelu i zostaje słona gumowa podłoga-kabina i wypięcie z lewarka i mamy wszystko na wierzchu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2011 dla zainteresowanych linki mozna smialo same wymienic - ci co mowia ze tylko z mechanizmem albo chca nabic w butelke albo zostali nabici w butelke operacja.... mozna smialo samemu ale trzeba sie uzbroic w troche czasu - klopotliwe jest zdjecie od strony skrzyni oraz odpiecie zabezpieczen pancerza - ja zdecydowalem sie to zrobic u mechanika ale kto chce moze sam na to sie porywac swoje linki kupilem w tym sklepie bylo tanio, szybko, bezproblemowo to co mnie przywitalo po wymianie linek to... mega zaskoczenie - biegi wchodza doslownie jednym palcem a wyrzuca sie je tknieciem!!! wprost bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka0111nodress Napisano 18 Września 2011 Udostępnij Napisano 18 Września 2011 No mnie w czwartek czeka wymiana. Przez te zasyfione linki po dupie dostała skrzynia (zwłaszcza 3) i wybierak. Ile zapłaciłeś za komplet ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2011 > No mnie w czwartek czeka wymiana. > Przez te zasyfione linki po dupie dostała skrzynia (zwłaszcza 3) i wybierak. > Ile zapłaciłeś za komplet ? dokladnie 225 z przesylka kurierem a jako ciekawostke dodam ze po wymianie okazalo sie ze stara linka odpowiadajaca za ruchy dzwigni przod-tyl byla zgieta przy skrzyni.... i to bylo powodem bardzo ciezkiej zmiany biegow skad zgiecie... nie mam pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka0111nodress Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Pewnie nie miało to żadnego znaczenia. U mnie mechanior przeczyścił i na chwilę pomogło w 100%. U reszty pewno jest podobnie A dzieje się tak,ponieważ uszczelka gumowa parcieje i dostaję się syf i korozja pod pancerz. Brawo dla Fiata z tymi linkami PS Ja dałem z przesyłką ok. 250 zł ale nie chciało mi się szukać po necie a na Alledrro akurat była funkiel nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foka0111nodress Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 Jestem po wymianie. SHOCK ! W sumie za wymianę amorów tylnych,linek od biegów , płynu hamulcowego i chłodzącego zapłaciłem 360 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 > oczywiście mam na uwadze to, żę może się zatrzeć znowu dlatego odpisałem numery w celu zakupu > nowych. Wymiana dość łatwa i nie pracochłonna Witam! Jak zdjąć linkę od strony skrzyni, z tej "większej" kulki? Bo próbuję i szlag mnie już trafia Przy lewarku zeszły, mała przy skrzyni również, a tam jest kłopot Jakiego narzędzia używałeś do tej roboty? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krogulec Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 > Witam! > Jak zdjąć linkę od strony skrzyni, z tej "większej" kulki? > Bo próbuję i szlag mnie już trafia > Przy lewarku zeszły, mała przy skrzyni również, a tam jest kłopot > Jakiego narzędzia używałeś do tej roboty? > Pozdrawiam o ile dobrze pamiętam to duży płaski śrubokręt włożony pomiędzy kulkę a skrzynię i siła razy ramię aż się nie złamie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2011 > o ile dobrze pamiętam to duży płaski śrubokręt włożony pomiędzy kulkę a skrzynię i siła razy ramię > aż się nie złamie :-) Dziś rano podziałałem innym narzędziem, a mianowicie łomem - poszło malinowo teraz już tylko montaż nowych i poskładanie pojazdu do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marwalx Napisano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2011 > Dziś rano podziałałem innym narzędziem, a mianowicie łomem - poszło malinowo > teraz już tylko montaż nowych i poskładanie pojazdu do kupy łapiesz za główkę dużymi kleszczami lub mała żabka i przekręcasz na bok,sama zeskakuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2011 > łapiesz za główkę dużymi kleszczami lub mała żabka i przekręcasz na bok,sama zeskakuje . aż tak lekko nie było, przy skrzyni po takiej próbie guma się oddzieliła od reszty linki i fragment wraz z plastikiem zostały na tej kulce. Ogarnąłem temat, choć z kanałem byłoby łatwiej, bez abs i lpg byłby lepszy dostęp, ale zrobione i działa całkiem leciutko fajnie, ale żeby jakaś przepaść była co do poprzednich, to nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.