Skocz do zawartości

[H] - wymiana paska rozrządu - co warto przy okazji zrobić?


115750

Rekomendowane odpowiedzi

> Zmieniając rozrząd wymieniłem profilaktycznie pasek wielorowkowy, a musiałem uszczelniacz wału, bo

> leciutko przeciekał.

Uszczelniacz wału ważna rzecz!

Już w starszych odmianach tego silnika (DTI) wyciek z uszczelniacza wału groził zerwaniem paska rozrządu. Proponuję wymienić, bo koszt niewielki, a robiąc wszystko razem ma się święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy wody nie brałem pod uwagę ze względów czysto ekonomicznych - już wymieniając rozrząd wiedziałem, że samochód będzie wkrótce do sprzedaży, a nic nie wskazywało (wycieki, luzy), że może w bliższej perspektywie sprawić niemiłą niespodziankę.

Ale nawet mając nim pojeździć dłużej to też bym raczej jej nie wymieniał, bo GM tego nie nakazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.