Skocz do zawartości

jak to jest...


koNik

Rekomendowane odpowiedzi

...w moim BMW borykam się z problemem za wysokiego ciśnienia paliwa w układzie wtryskowym benzyny (3,7-4,2 bar zamiast 3 bar). Mam juz komplet nowych wtrysków, regulator ciśnienia i mam nadzieję że jutro problem ten zostanie zażegnany. Co dalej? Mam sekwencję - powinienem pojechac do gaziarza na jakąś kalibracje (gaz był prawdopodobnie zakładany już przy złym cisnieniu w układzie benzynowym) - czy po resecie kompa benzynowego wtrysk gazu sam się jakoś "dopasuje" ? Rozumiem że zbyt krótkie zapewne czasy wtrysków benzyny wpłynęły też na czasy wtrysków LPG?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...w moim BMW borykam się z problemem za wysokiego ciśnienia paliwa w układzie wtryskowym benzyny

> (3,7-4,2 bar zamiast 3 bar). Mam juz komplet nowych wtrysków, regulator ciśnienia i mam

> nadzieję że jutro problem ten zostanie zażegnany. Co dalej? Mam sekwencję - powinienem

> pojechac do gaziarza na jakąś kalibracje (gaz był prawdopodobnie zakładany już przy złym

> cisnieniu w układzie benzynowym) - czy po resecie kompa benzynowego wtrysk gazu sam się jakoś

> "dopasuje" ? Rozumiem że zbyt krótkie zapewne czasy wtrysków benzyny wpłynęły też na czasy

> wtrysków LPG?

> Pozdrawiam

wedlug mnie tak. Majac zbyt wysokie cisnienie na listwie, komputer poprzez sonde widzial zbyt bogata mieszanke i obcinal czas wtrysku, aby zubozyc mieszanke. Teraz na normlanym cisnieniu czas wtrysku bedzie wyzszy przy tej samej ilosci paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.