mizaj Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 Mam pytanie odnośnie pompy wspomagania. Jakiś czas temu podczas jazdy zgiął mi się wąż przy pompie (ten którym zasysa olej) i zaczęła głośno chodzić (tak jak by zaworek zwrotny). Dojechałem 30km do domu (było to w nocy), na drugi dzień zauważyłem co i jak, włożyłem do wężyka sprężynę (taką jak gazownicy zakładają, żeby się węże nie łamały) no i się uspokoiło, tylko teraz wydaje mi się, że wspomaganie słabiej chodzi, tzn tak jak by ciężej kierownica chodziła. Znalazłem pompy na allegro po jakieś 35zł, tylko nie wiem jaka będzie do mnie, bo ja mam układ bez rolki napinającej, a kumpel w rok młodszej z takim samym silnikiem ma pompę wysuniętą bardziej do przodu i z rolką. Czy te pompy są takie same, czy trzeba szukać jakiejś konkretnej? (kumpel też ma C16NZ tylko z 92r a ja z 91) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Września 2011 Udostępnij Napisano 11 Września 2011 Masz: pasek wielorowkowy, czy klinowy? napęd reszty osprzętu osobnym paskiem, czy tym samym co pompa? otwory w kadłubie silnika w miejscu w którym kolega ma zamontowany napinacz (pod górnym kołem rozrządu)? Możesz wstawić fotkę Twojej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2011 Pasek wieloklinowy napędza alternator i pompę bez rolki napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Września 2011 Udostępnij Napisano 12 Września 2011 To tak jak w Kadettach . Pompy są do siebie podobne. Musisz tylko sprawdzić jak wchodzi do niej wąż zasilający w płyn. W jednych od tyłu, w innych z boku. Odpowiednie ustawienie pompy załatwia wspornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.