Skocz do zawartości

Grand Vitara


mariusz12879

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Czy ktoś jest w stanie po Nr. Vin sprawdzić historie serwisowania autka sprowadzongo z europy ?

> Chodzi o Grand Vitare rocznik 2008 z silniczkiem 1.9 ( renault )

Ludziska gadają że Vitara tylko z benzyną.. Moja kuzynka kupiła sobie 2 lata temu używkę z 2005 roku 1.9 ddis i jest niezadowolona. Auto pali cholernie dużo jak na moc/możliwości. Wycinka DPF-a przebiegła z dużą ilością problemów. Jakoś wnętrza też nie powala ale to już tyczy się każdej wersji silnikowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ludziska gadają że Vitara tylko z benzyną.. Moja kuzynka kupiła sobie 2 lata temu używkę z 2005

> roku 1.9 ddis i jest niezadowolona. Auto pali cholernie dużo jak na moc/możliwości. Wycinka

> DPF-a przebiegła z dużą ilością problemów. Jakoś wnętrza też nie powala ale to już tyczy się

> każdej wersji silnikowej.

mam dokładne wytyczne, autko ma być z napędem na cztery koła, tylna klapa z kołem zapasowym cool.gif i otwirać się ma nie do góry tylko na boki.

Diesel tylko dlatego że jest "ekonomiczny" przy prowadzeniu działalności smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

> mam dokładne wytyczne, autko ma być z napędem na cztery koła, tylna klapa z kołem zapasowym i

> otwirać się ma nie do góry tylko na boki.

> Diesel tylko dlatego że jest "ekonomiczny" przy prowadzeniu działalności

Koledzy odkopie troche.

Szukamy czegos w miare mlodego 2006-2008rok do 50tys. zl

Naszym faworytem jest wlasnie Grand Vitara ,moze ktos posiada tutaj taki model,badz ma jakies info czy ma jakies slabe strony ten samochod.

Pod uwage bierzemy 2silniki ten 2.0 benzyna 140koni (czy dobrze znosi gaz)

Oraz chyba 1.9 diesel jakos 130kilka koni.

Ktory silnik jest mniej problemowy?

Samochod bedzie uzytkowany ok 6 lat,wiec chcialbym wiedziec czy grand vitara to dobry pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2.0 140 KM z 2007 r.

Auto solidne, toporne i niezawodne (od nowości jedyna awaria to przepalona żarówka oświetlenia wnętrza - ale przebieg też symboliczny 47000km).

Jest dość powolne i paliwożerne (mniej więcej 10-11l/100 w trasie i ok. 13l/100 po mieście).

Wg znawców z forum Suzuki, silnik 2.0 nie nadaje się do zasilania lpg i doświadczenia wskazują, że taka przeróbka kończy się remontem głowicy .

Co do diesla - nie jest chyba zbyt udany - wśród znajomych są trzy takie auta i każde z nich miało już jakieś wpadki (m.in. wymiana turbosprężarki, wycieki itp.).

Koszty serwisu to mniej więcej 1000 - 1200 zł za przegląd (w przypadku diesla do łez może rozbawić cena wymiany rozrządu frown.gif)

W każdym razie auto dla amatorów. Ja w każdym razie po kilku latach z GV mam zdecydowanie ochotę na coś innego. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy odkopie troche.

> Szukamy czegos w miare mlodego 2006-2008rok do 50tys. zl

> Naszym faworytem jest wlasnie Grand Vitara ,moze ktos posiada tutaj taki model,badz ma jakies info

> czy ma jakies slabe strony ten samochod.

ciasny.

Silniki w/w paliwożerne i niestety raczej dychawiczne.

A szkoda, bo też o takim aucie myślałem.4x4, reduktor ok.gif

A skoro pali tyle (prawie) co patrol.. oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 2.0 140 KM z 2007 r.

> Auto solidne, toporne i niezawodne (od nowości jedyna awaria to przepalona żarówka oświetlenia

> wnętrza - ale przebieg też symboliczny 47000km).

> Jest dość powolne i paliwożerne (mniej więcej 10-11l/100 w trasie i ok. 13l/100 po mieście).

> Wg znawców z forum Suzuki, silnik 2.0 nie nadaje się do zasilania lpg i doświadczenia wskazują, że

> taka przeróbka kończy się remontem głowicy

A moze kolega jakims linkiem rzucic.Bo spr na lpg. forum i nic niepokojacego nie pisali odnosnie gazu.

> Co do diesla - nie jest chyba zbyt udany - wśród znajomych są trzy takie auta i każde z nich miało

> już jakieś wpadki (m.in. wymiana turbosprężarki, wycieki itp.).

No wlasnie,tym samochodem jezdzic ma ojciec.A on raczej nalezy do PSJ (cordoba juz ma turbo do czyszczenia/regeneracji)

> Koszty serwisu to mniej więcej 1000 - 1200 zł za przegląd (w przypadku diesla do łez może rozbawić

> cena wymiany rozrządu )

> W każdym razie auto dla amatorów. Ja w każdym razie po kilku latach z GV mam zdecydowanie ochotę na

> coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciasny.

> Silniki w/w paliwożerne i niestety raczej dychawiczne.

> A szkoda, bo też o takim aucie myślałem.4x4, reduktor

> A skoro pali tyle (prawie) co patrol..

Brane jest jeszcze pod uwage rav4.Ale diesle toyoty nie maja chyba pochlebnych opinii?

Generalnie musi byc cos 4x4 nadajace sie do jazdy po czarnym,no i przeswit przyzwoity bo drogi wiosna i w zime na wsi pozostawiaja wiele do zyczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dyskusja na temat lpg w GVII 2.0 była chociażby tutaj: http://www.klubsuzuki.pl/viewtopic.php?t=2529

Ja sam doświadczeń z lpg w Suzuki nie mam i mieć nie będę - nawet jeżeli nie odstraszyło by mnie widmo remontu głowicy to poprostu potrzebuję bagażnika smile.gif

PS. Jeżeli ktoś stosuje PSJ wink.gif, to spokojnie od podanych wartości spalania można odjąć 1l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesla unikaj. Auto pali dużo, chodzi jak traktor i dokucza problemami. Kilka postów wcześniej pisałem o aucie kuzynki. Problemy są ciągle, auto jest paliwożerne. Aktualnie na sprzedaż i chętnego nie widać. I nie, nie polecę Ci tego egzemplarza zlosnik.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.