frees Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Witam, kilka dni temu żona jechała Sejem autostradą. Według jej relacji przy 120km/h auto nagle straciło moc i po przekroczeniu 80km/h autem strasznie szarpało (identycznie działo się i na lpg i na benzynie). Po chwili jednak wróciło wszystko do normy. Z tego co widzę, to rozsypała się rura z wydechu mniej więcej w środku długości samochodu (moje przypuszczenie jest takie, że tłumik środkowy się przytkał, i musiało "wybuchnąć" - miałem kiedyś taką sytuację w Felicji). Gdy jadę po prostym, to auto jedzie normalnie (poza głośniejszą pracą), jednak wystarczy mała górka, aby musiał redukować do dwójki (praktycznie nie da się podjechać pod górkę poniżej 4000 obr. na obrotomierzu). Czy winna jest dziura w układzie wydechowym, czy obstawiacie coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeCenAsss Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Witam, > kilka dni temu żona jechała Sejem autostradą. Według jej relacji przy 120km/h auto nagle straciło > moc i po przekroczeniu 80km/h autem strasznie szarpało (identycznie działo się i na lpg i na > benzynie). Po chwili jednak wróciło wszystko do normy. Z tego co widzę, to rozsypała się rura > z wydechu mniej więcej w środku długości samochodu (moje przypuszczenie jest takie, że tłumik > środkowy się przytkał, i musiało "wybuchnąć" - miałem kiedyś taką sytuację w Felicji). Gdy > jadę po prostym, to auto jedzie normalnie (poza głośniejszą pracą), jednak wystarczy mała > górka, aby musiał redukować do dwójki (praktycznie nie da się podjechać pod górkę poniżej 4000 > obr. na obrotomierzu). Czy winna jest dziura w układzie wydechowym, czy obstawiacie coś > innego? U mnie gdy straciło moc, to padła cewka- ale ewidentnie chodził na 2 gary;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > U mnie gdy straciło moc, to padła cewka- ale ewidentnie chodził na 2 gary;) Mi się wydaje, że chodzi na 3 gary. Wymieniłem świece i kable, ale problem jest dalej. Dodam, że 3 świece były czyste, a jedna cała w oleju wymieszanym z drobinkami aluminium :/ Dzisiaj będę dzwonił do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 Ja mialem taką samą przypadłość w moim CC900 mniej więcej na początku użytkowania. Okazało się, że wypalony był jeden tłok. Wymieniłem wtedy silnik bo nie opłacalny był remont, a w zeszlym tygodniu stary motor poleciał na złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 Odebrałem auto od mechanika. Dla potomnych napiszę, że przyczyną okazał się wypalony zawór wydechowy na trzecim cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 czyli była lipnie wyregulowana instalacja lpg prawdopodobnie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 > czyli była lipnie wyregulowana instalacja lpg prawdopodobnie .... O to widzisz mechanik nic nawet o tym nie wspomniał Będę musiał podjechać do gazownika, żeby to sprawdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaprall Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Odebrałem auto od mechanika. Dla potomnych napiszę, że przyczyną okazał się wypalony zawór > wydechowy na trzecim cylindrze. Droga jest taka usługa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > O to widzisz mechanik nic nawet o tym nie wspomniał Będę musiał podjechać do gazownika, żeby to > sprawdził. Było za oszczędnie.Uboga mieszanka powoduje wzrost temperatury silnika i gotowe Jest takie powiedzenie,że silnik musi coś palić.I pali albo gaz,albo zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Droga jest taka usługa ? Z wymianą gumek na wszystkich zaworach zapłaciłem 300zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Było za oszczędnie.Uboga mieszanka powoduje wzrost temperatury silnika i gotowe > Jest takie powiedzenie,że silnik musi coś palić.I pali albo gaz,albo zawory. Ogólnie auto jest żony. Wiem, że teściu coś tam kręcił przy gazie, jak go kupiła, więc pewnie za bardzo przykręcił Ehh będę miał z niego "polewkę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.