lumo Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Witam Ostatnio pojawił mi siętaki problem, przestały działać całe zegray w moim Palio..... tzn. wszystko to co jest powiązane z elektoniką, wszystki kontrolki wskazniki itp. tylko świeci się jedna kontrolka od świateł mijania oraz podświetlenie zegarów na dodatek to oczym się przekonałem brak ładowania reszta wszystko w porzadku samochód pali jeździ bez problemu do czasu aż aku nie padnie jak to mialo miejsce dziś, Acha i bezpieczniki sprawne wszystkie Ma ktoś jakiś pomysł ?? mi jedyne co przychodzi do głowy to to że cosw zegarach się rozłączyło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 > Ma ktoś jakiś pomysł ?? mi jedyne co przychodzi do głowy to to że cosw zegarach się rozłączyło Dobrze kombinujesz Musisz wyciągnąć i sprawdzić. Może być brak styku na którejś ze złączek lub pęknięta ścieżka drukowana. Dobra rada: przy zegarach majstruj na odłączonym akumulatorze - przekręcenie kluczyka zapłonu przy ściągniętych zegarach = błąd poduszki ... nawet gdy jej nie masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 2 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Dobrze kombinujesz Musisz wyciągnąć i sprawdzić. Może być brak styku na którejś ze złączek lub > pęknięta ścieżka drukowana. > Dobra rada: przy zegarach majstruj na odłączonym akumulatorze - przekręcenie kluczyka zapłonu przy > ściągniętych zegarach = błąd poduszki ... nawet gdy jej nie masz. jak nie ma poduchy nie ma i bledu u mnie zrobilo sie podobnie z zegarami, jak jedna sciezka sie stopila, takze najpierw wyjmij zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 > Dobrze kombinujesz Musisz wyciągnąć i sprawdzić. Może być brak styku na którejś ze złączek lub > pęknięta ścieżka drukowana. > Dobra rada: przy zegarach majstruj na odłączonym akumulatorze - przekręcenie kluczyka zapłonu przy > ściągniętych zegarach = błąd poduszki ... nawet gdy jej nie masz. Przyczyną awarii była upalona ścieżka (masa) na "płytce" po zastąpieniu odcina ścieżki przewodem wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.