MIREK.W Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 Dzisiaj rano odśnieżyłem samochód (a było co odśnieżać) następnie odpaliłem autko a tu na komp."Pwr. Steer Fail" i oczywiście konrloka wspomagania na czerwono.Jazda z czymś takim to tak jakby prowadzić STARA 66.Sprawdziłem bezpiecznik F24 w skrzynce przy akumulatorze - jest ok (nawet wymieniłem na nowy i nie pomogło) .Czy ktoś już to przerabiał i może wie co z tym fantem zrobić? .Samochód jest niestety po gwarancji i nie chciałbym odrazu jechać do ASO bo potrafią człowieka złupić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 No to faktycznie problem . A gdzie w ASO serwisowałeś Stilona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > No to faktycznie problem . A gdzie w ASO serwisowałeś Stilona w Czeladzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > w Czeladzi To może Toporowski-Jarota mniej cie "skroi". Ceny mają znośne a kierownik serwisu to bardzo konkretny gość, zawsze możesz sie potargować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > To może Toporowski-Jarota mniej cie "skroi". Ceny mają znośne a > kierownik serwisu to bardzo konkretny gość, zawsze możesz sie > potargować . No tak,ale chciałbym się dowiedzieć co to może być,bo jak człowiek nieświadomy to mogą wymienić całe wspomaganie łącznie z przednim zawieszeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 Dzwoniłem do nich, ale w Stilo jeszcze nie mieli takiego przypadku. Podłączenie do egzaminera kosztuje 70,00 PLN , może faktycznie ktoś miał juz doswiadczenia ze wspomaganiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felix Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Dzwoniłem do nich, ale w Stilo jeszcze nie mieli takiego przypadku. > Podłączenie do egzaminera kosztuje 70,00 PLN , może faktycznie > ktoś miał juz doswiadczenia ze wspomaganiem. ja miałem taki przypadek rok temu, na początku pomogło wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika, ale nie na długo kierownica naprawde chodziła bardzo opornie i ASO stwierdziło że trzeba wymienić wspomaganie kierownicy całe szczęście że to wszysko się działo na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Dzisiaj rano odśnieżyłem samochód (a było co odśnieżać) następnie > odpaliłem autko a tu na komp."Pwr. Steer Fail" i oczywiście > konrloka wspomagania na czerwono.Jazda z czymś takim to tak > jakby prowadzić STARA 66.Sprawdziłem bezpiecznik F24 w skrzynce > przy akumulatorze - jest ok (nawet wymieniłem na nowy i nie > pomogło) .Czy ktoś już to przerabiał i może wie co z tym fantem > zrobić? .Samochód jest niestety po gwarancji i nie chciałbym > odrazu jechać do ASO bo potrafią człowieka złupić! Miałem to, wymiana silnika wspomagania,może jeszcze pomóc egzaminer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Miałem to, wymiana silnika wspomagania,może jeszcze pomóc egzaminer. No to pięknie!! ,a czy ktoś wie ile kosztuje silnik wspomagania bo u mnie EPER nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzany Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > No to pięknie!! ,a czy ktoś wie ile kosztuje silnik wspomagania bo u > mnie EPER nie działa Niekoniecznie, musi to oznaczac koniecznosc wymiany silnika wspomagania. Mialem to samo w 1.8 3d i u mnie okazalo sie, ze winna jest zla geometria zawieszenia. Niestety nie znam szczegolow ale jakis czujnik lapal blad i traktujac to jako zagrozenie dla silnika wspomagania wylaczyl je. Po ustawieniu geometrii + zbieznosci i (chyba) wykasowaniu bledu, problem nigdy nie powrocil. Pozdr i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Niekoniecznie, musi to oznaczac koniecznosc wymiany silnika > wspomagania. Mialem to samo w 1.8 3d i u mnie okazalo sie, ze > winna jest zla geometria zawieszenia. Niestety nie znam > szczegolow ale jakis czujnik lapal blad i traktujac to jako > zagrozenie dla silnika wspomagania wylaczyl je. Po ustawieniu > geometrii + zbieznosci i (chyba) wykasowaniu bledu, problem > nigdy nie powrocil. > Pozdr i powodzenia Dzięki.Ale mam pytanie-czy po podłączeniu do egzaminera okazało się,że geometria jest do tzn,czy program egzaminera wskazał ten błąd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Dzięki.Ale mam pytanie-czy po podłączeniu do egzaminera okazało > się,że geometria jest do tzn,czy program egzaminera wskazał ten > błąd?? raczej napewno nie bardzo zla gemetrie wylapiesz po przejezdzie przez "sciezke zdrowia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzany Napisano 16 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2005 > Dzięki.Ale mam pytanie-czy po podłączeniu do egzaminera okazało > się,że geometria jest do tzn,czy program egzaminera wskazał ten > błąd?? Nie no, examiner nie pokazuje info. o zlej geometrii. Zazwyczaj pokazuje nam co nie dziala a jak mamy szczecie to powie jeszcze dlaczego Niestety nie znam procesu ani sciezki diagnostycznej jak do tego doszli ale robili mi to u Boltowicza w Wwie na Rosoła z 2 lata temu, moze dryndnij na serwis to co sbeda pamietali. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 17 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2005 > raczej napewno nie > bardzo zla gemetrie wylapiesz po przejezdzie przez "sciezke zdrowia" Albo po oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 17 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2005 to już ze łzami w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 17 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2005 > Albo po oponach Dzięki! Jestem umówiony na jutro u mechanika-ma podłączyć pod examiner to zobaczymy co wyjdzie Mam cichą nadzieję,że nie będzie wspomaganie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 17 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2005 > Dzwoniłem do nich, ale w Stilo jeszcze nie mieli takiego przypadku. > Podłączenie do egzaminera kosztuje 70,00 PLN , może faktycznie > ktoś miał juz doswiadczenia ze wspomaganiem. o 70 zł za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 17 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2005 > o 70 zł za dużo Ja mam "swój" zaprzyjaźniny warsztat (nie ASO),w którym serwisuję i jak potrzeba naprawiam samochód (jest po gwarancji).Tam za friko podłączą pod examiner. tylko że to jest 50km od mojedo miejsca zamieszkania.Tak jak pisałem wcześniej jestem umówiony na jutro i mam nadzieję,że się okaże co z tym wspomaganiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIREK.W Napisano 21 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2005 > Dzwoniłem do nich, ale w Stilo jeszcze nie mieli takiego przypadku. > Podłączenie do egzaminera kosztuje 70,00 PLN , może faktycznie > ktoś miał juz doswiadczenia ze wspomaganiem. No i po problemie!!! Okazało się że po podłączeniu pod examiner i wykasowaniu błędów wszysto wróciło do normy.Examiner wskazał spadek napęcia do 9V przy przyblokowaniu kół (prawdopodobni przymarznięcie).Trochę dziwny jest ten spadek napięcia ,bo akumulator jest ponoć idealny.Mechanik przypuszcza,że odruchowo mogłem przy odpalaniu chycić za kierownicę i jak koła były przymarznięte za szybko obróciłem kierą.Mam też (tylko o tym mu nie mówiłem)brzydki nawyk włączania tylnego ogrzewania szyby prawie równocześnie z odpalaniem samochodu(muszę się bić po łapach ).W każdym bądź razie jest do tej pory jest o!k z czego się cieszę i postarm się opalać autko trochę wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.