Skocz do zawartości

Hamulce tył


Wolfi

Rekomendowane odpowiedzi

> Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej?

> Bebny, szczęki, tłoczki, przewody?

> Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić

ja wymieniłem szczęki i cylinderki, możesz jeszcze wymienic bębny, ale przewody juz niekoniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej?

> Bebny, szczęki, tłoczki, przewody?

> Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić

Szczęki tłoczki, linki ok, przewody - temat wyjdzie przy odkręcaniu cylinderków ( ja mam tendencje do urywania biglaugh.gif) a bębny ja bym odpuścił . Jakbyś miał nalot 400k km to bardziej korozja , ewentualnie sprawdź rant wew, jak bedzie to szlifnąć delikatnie , ewentualne naloty druciakiem na wiertarce i będzie git. Akurat jestem z tylnymi hamulcami na bieżąco, 2 tyg w kropce brata wymieniałem a wczoraj u mnie w "transystorze" . Bebech miodzio , bębny po 220k km mała kosmetyka i jest git, z linkami 3x do hurtowni latałem angryfire.gif jak nie linka za długa to pancerz nie ten , w końcu wziąłem te stare , miarke i było dopasowywanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej?

> Bebny, szczęki, tłoczki, przewody?

> Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić

więc po kolei- polecam montaż oryginalnych cylinderków klik lub delphi klik - żadne wynalazki typu AD Hart

Jestem prawie pewny że nie uda Ci się przewodów biegnących do nich odkręcić wiec przygotuj się także na ich wymianę- moja rada - kup miedzianie i ładnie powyginaj ( koszt ok 10-15 pln /szt)- chodzi o przewody na tylnej belce- oryginał koszt od sztuki ok 100 pln facepalm%5B1%5D.gif

co do szczęk- zamontuj albo TRW klik albo oryginał klik lub ATE klik - masz wersję bez ABS- musisz to w sklepie powiedzie bo to różnica

można pokusić się o wymianę bębnów - ATE , oryginał

przy okazji wymieni płyn hamulcowy- ja bym wlał Tutelę- DOT4

nie polecam produktów ferrodo, kraft, Hart - bardzo słaba jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> więc po kolei- polecam montaż oryginalnych cylinderków klik lub delphi klik - żadne wynalazki typu

> AD Hart

> Jestem prawie pewny że nie uda Ci się przewodów biegnących do nich odkręcić wiec przygotuj się

> także na ich wymianę- moja rada - kup miedzianie i ładnie powyginaj ( koszt ok 10-15 pln

> /szt)- chodzi o przewody na tylnej belce- oryginał koszt od sztuki ok 100 pln

> co do szczęk- zamontuj albo TRW klik albo oryginał klik lub ATE klik - masz wersję bez ABS-

> musisz to w sklepie powiedzie bo to różnica

> można pokusić się o wymianę bębnów - ATE , oryginał

> przy okazji wymieni płyn hamulcowy- ja bym wlał Tutelę- DOT4

> nie polecam produktów ferrodo, kraft, Hart - bardzo słaba jakość

Dzięki za odpowiedz wlasnie o to mi chodziło ok.gifok.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za odpowiedz wlasnie o to mi chodziło

spoko- z mojego oświadczenia- mi oryginalne cylinderki padły po 5 latach i 55 tkm- zamontowałem jakieś AD- nigdy więcej znów się zapiekły - poszły Delphi wraz z przewodami bo nie dało ich się odkręcić od cylinderków

w tym roku po 86 tkm nadszedł czas na szczęki - zamontowane TRW waytogo.gif i nówka płyn

z racji tego, iż przez ok 50 tkm nie hamował praktycznie wcale tył bębnów nie trzeba było wymieniać grinser006.gif

teraz nowy kierownik objeżdża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.