Wolfi Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej? Bebny, szczęki, tłoczki, przewody? Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej? > Bebny, szczęki, tłoczki, przewody? > Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić ja wymieniłem szczęki i cylinderki, możesz jeszcze wymienic bębny, ale przewody juz niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej? > Bebny, szczęki, tłoczki, przewody? > Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić Szczęki tłoczki, linki ok, przewody - temat wyjdzie przy odkręcaniu cylinderków ( ja mam tendencje do urywania ) a bębny ja bym odpuścił . Jakbyś miał nalot 400k km to bardziej korozja , ewentualnie sprawdź rant wew, jak bedzie to szlifnąć delikatnie , ewentualne naloty druciakiem na wiertarce i będzie git. Akurat jestem z tylnymi hamulcami na bieżąco, 2 tyg w kropce brata wymieniałem a wczoraj u mnie w "transystorze" . Bebech miodzio , bębny po 220k km mała kosmetyka i jest git, z linkami 3x do hurtowni latałem jak nie linka za długa to pancerz nie ten , w końcu wziąłem te stare , miarke i było dopasowywanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Co potrzebne do wymiany całkowitej hampli tylnej? > Bebny, szczęki, tłoczki, przewody? > Jakby ktos mógł rzucić linkami nawet do allegro, chcialbym całe tylne hample wymienić więc po kolei- polecam montaż oryginalnych cylinderków klik lub delphi klik - żadne wynalazki typu AD Hart Jestem prawie pewny że nie uda Ci się przewodów biegnących do nich odkręcić wiec przygotuj się także na ich wymianę- moja rada - kup miedzianie i ładnie powyginaj ( koszt ok 10-15 pln /szt)- chodzi o przewody na tylnej belce- oryginał koszt od sztuki ok 100 pln co do szczęk- zamontuj albo TRW klik albo oryginał klik lub ATE klik - masz wersję bez ABS- musisz to w sklepie powiedzie bo to różnica można pokusić się o wymianę bębnów - ATE , oryginał przy okazji wymieni płyn hamulcowy- ja bym wlał Tutelę- DOT4 nie polecam produktów ferrodo, kraft, Hart - bardzo słaba jakość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > więc po kolei- polecam montaż oryginalnych cylinderków klik lub delphi klik - żadne wynalazki typu > AD Hart > Jestem prawie pewny że nie uda Ci się przewodów biegnących do nich odkręcić wiec przygotuj się > także na ich wymianę- moja rada - kup miedzianie i ładnie powyginaj ( koszt ok 10-15 pln > /szt)- chodzi o przewody na tylnej belce- oryginał koszt od sztuki ok 100 pln > co do szczęk- zamontuj albo TRW klik albo oryginał klik lub ATE klik - masz wersję bez ABS- > musisz to w sklepie powiedzie bo to różnica > można pokusić się o wymianę bębnów - ATE , oryginał > przy okazji wymieni płyn hamulcowy- ja bym wlał Tutelę- DOT4 > nie polecam produktów ferrodo, kraft, Hart - bardzo słaba jakość Dzięki za odpowiedz wlasnie o to mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Dzięki za odpowiedz wlasnie o to mi chodziło spoko- z mojego oświadczenia- mi oryginalne cylinderki padły po 5 latach i 55 tkm- zamontowałem jakieś AD- nigdy więcej znów się zapiekły - poszły Delphi wraz z przewodami bo nie dało ich się odkręcić od cylinderków w tym roku po 86 tkm nadszedł czas na szczęki - zamontowane TRW i nówka płyn z racji tego, iż przez ok 50 tkm nie hamował praktycznie wcale tył bębnów nie trzeba było wymieniać teraz nowy kierownik objeżdża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.