Slawcio Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 Układ chłodzenia Punto II 1.2 8V 60KM Quote: Patrząc od przodu auta na chłodnicy masz w prawym rogu na górze chłodnicy mały czarny(biały) korek z motylkiem - odkręcasz - oczywiście nie do końca bo go wywali tam jest chyba 7 lub 8 obrotów - podczas pracy silnika i czekasz aż gorące powietrze zejdzie i będzie się wylewać gorący płyn - uwaga na palce - no i zakręcasz. 2 gie miejsce jest na "złączce" przewodów idących do nagrzewnicy - też jest tam czarny plastikowy "korek" można go palcami wykręcić lub śrubokrętem i poczekać aż ci zejdzie powietrze... no właśnie Panowie jak jest numer katalogowy części lub jak to się fachowo nazywa ten zaworek który można śrubokrętem odkręcić - (odpowietrzanie). W ASO wołają za niego 140 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 nie kupisz tej nakretki do wezy gumowych idacych z/do nagrzwnicy. albo kupujesz caly komplecik badz drutujesz. w archeo jest tego troszeczke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > nie kupisz tej nakretki do wezy gumowych idacych z/do nagrzwnicy. albo kupujesz caly komplecik badz > drutujesz. > w archeo jest tego troszeczke. co za gów.. jak to sie nazywa ten cały komplet fachowo albo jakiś numer katalogowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 dokładnie chodzi o ten "korek/zawór" co jest na zdjęciu w tej aukcji - link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > dokładnie chodzi o ten "korek/zawór" co jest na zdjęciu w tej aukcji - link Zobacz jaki jest tam gwint, może jakaś metryczne śruba będzie pasować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Zobacz jaki jest tam gwint, może jakaś metryczne śruba będzie pasować ... nie moje auto ciotki kumpla i wszystko musi być jak fabryka wsadziła wiec samoróbki nie wchodzą w grę auto to składak niby taka słaba wersja HLX (1.2 8V 60 KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > dokładnie chodzi o ten "korek/zawór" co jest na zdjęciu w tej aukcji - link Quote: Katalog: 1N - PUNTO BZ (1999-2003) MVS: n/a Typ silnika: n/a Wersja: n/a Silnik: n/a Nr nadwozia: n/a Nr Ricambi: n/a Symbol Podgrupa Nazwa Uwaga Ilość* Cena PLN(1) 46544319 50101/00 PRZEWÓD GIĘTKI 73,02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > ... 73,02 I tyle właśnie dałem jak przerabiałem podłączenie reduktora lpg z równoległego na szeregowe ... Czekaj, czekaj, przecież mam stary przewód - więc pewnie jest tam ten koreczek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawcio Napisano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 > Quote: > Katalog: 1N - PUNTO BZ (1999-2003) > MVS: n/a Typ silnika: n/a Wersja: n/a > Silnik: n/a Nr nadwozia: n/a Nr Ricambi: n/a > Symbol Podgrupa Nazwa Uwaga Ilość* Cena PLN(1) > 46544319 50101/00 PRZEWÓD GIĘTKI 73,02 dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.