Skocz do zawartości

Jaki kompresor kupić?


kudlaty1990

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupić jakiś kompresor do domowego użytku. Nie znam się na tym kompletnie. Cena w okolicach 500zł. Chciałby coś żeby dało się tym piaskować małe elementy, ale pewnie w tej cenie będzie ciężko? Na pewno musi się nadawać do malowania niewielkich elementów czasami. Częściej do pompowania opon i przedmuchiwania. Widziałem na allegro, że w tej cenie można kupić jakiś 50l, ale to pewnie chińszczyzna... Możecie coś polecić?

Jeżeli napisałem w złym temacie to przepraszam i proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamierzam kupić jakiś kompresor do domowego użytku. Nie znam się na tym kompletnie. Cena w

> okolicach 500zł. Chciałby coś żeby dało się tym piaskować małe elementy, ale pewnie w tej

> cenie będzie ciężko? Na pewno musi się nadawać do malowania niewielkich elementów czasami.

> Częściej do pompowania opon i przedmuchiwania. Widziałem na allegro, że w tej cenie można

> kupić jakiś 50l, ale to pewnie chińszczyzna... Możecie coś polecić?

> Jeżeli napisałem w złym temacie to przepraszam i proszę o przeniesienie.

ja mam Rockworth'a z Castoramy. Byl kiedys w castoramie w promocji 499zl za 50l + olej gratis. Pomalowalem juz nim 1 auto i sporo mniejszych elementow i sie nadaje. Odpowiedni pistolet jedynie i sprawdza sie. Sadze, ze do piaskowania bedzie jednak zbyt slaby - zbyt mala ilosc powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tych celów kompresor musiałby mieć wydajność Min 300l/min przy ciśnieniu 6-7 bar.

> Za taką kwotę nic takiego nie kupisz

Ok. czyli piaskowanie odpada. W takim razie do malowania małych elementów potrzebny jest 50l czy wystarczy 25l? Na pewno 25l jest ekonomiczniejszy, bo nie będę miał włączonego kompresora cały czas tylko często będę potrzebował włączyć go na jedno nabicie butli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach