Skocz do zawartości

Sonda lambda - awaria i zamiana


simek18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Padła mi (najprawdopodobniej) sonda lambda. Sonda BOSCH 0 258 003 028, 3 przewodowa - czarny, 2x biały, ma na sobie napis LSH6 12V

Mam w domu sondę BOSCH 0 258 005 007, 4 przewody - czarny, szary 2x biały. Czy mogę je zamienić?

A sądzę, że moja padła, ponieważ spala ze 40l/100km (norma 11l), po krótkiej jeździe turbina świeciła na czerwono a z wydechu czuć niedopalone paliwo, do tego, na zimno strzelał z tłumika po odpuszczeniu gazu i w ogóle nie miał siły jechać. Silnik z saaba 9000 2.3turbo.

Sonda po wyjęciu miała kolor szaro-biały. Ta którą mam w domu, sprawną ma kolo czarny. (osad)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz, szary przewód to masa do sondy, 3 pinowa bierze masę z kolektora. Czarny to sygnał, białe

> to grzałka

Co do przewodów to właśnie wygooglałem to, ale czy będą one miały ten sam zakres pracy, tzn, będą dawały ten sam sygnał o wartości lambda w voltach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.