Skocz do zawartości

[G] Sprzęgło


velo86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy możecie polecić, które sprzęgło założyc do Astry G 1.7 TD [ 68km ]?

Sachs, Luk? Może inne? Chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie kupię i zapłacę jak za Sachs'a, a dostanę podróbę..

I jaki koszt wymiany? Może macie sprawdzonego i zaufanego mechanika w Łodzi, bądź okolicach?

A Valeo? Tu w niepokojąco? niskiej cenie Valeo

Kolejne pytanie - widzę, że ceny tarcza+docisk oscylują w granicach 300-600 zł, natomiast z łożyskiem 700-1000 zł.

Czy łozysko też nalezy wymienić?

Jeżeli pytanie jest tendencyjne - wybaczcie, ale w tej kwestii jestem zielony, a nie chcę, aby ktoś mnie naciągnął na koszty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sachs, Luk badz Valeo brac te ktore poprostu bedzie tansze, i jak wymieniac to komplet, wymiana nie

> hop siup skrzynie trzeba wyciagac wiec troche kosztuje, jak padnie lozysko za 1-5kkm to znowu

> bedziesz bulil za robocizne?

No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny? U mechanika nie byłem od dobrych 2 lat z żadną usterką i nie mam rozeznania, a w związku z tym nie chcę, żeby ze mnie zdarł. Wolę mieć pewne rozeznanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny?

Niedawno pytałem się o sprzęgło na Rzgowskiej 71, taki sklepik z tanimi częściami. Facet utrzymywał, że ma tez warsztat, w którym może od razu tanio wymienić, przy okazji sprawdzi, czy łożysko też trzeba, czy nie trzeba zmieniać. Wydaje mi się, że to nie on ma warsztat, ale współpracownik/znajomy, ale facet ma od razu dostęp do części w cenach z allegro. Podpytaj u niego, może da dobrą cenę na części i robociznę. Chyba, że chcesz pewny warsztat, to pewnie w 500 zł za robociznę się zamkniesz.

W tym roku w Matizie robiłem sprzęgło u pana Henia na wsi i wziął za all inclusive 350 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Temat powraca.

Chcę wymienić całość tj tarcza+docisk+łożysko. Pytanie jest następujące:

Tarcza i docisk LUK albo SACHS, natomiast łożysko chciałem założyć w jakimś zamienniku ( orginał 680 zł yikes.gif)

Czy warto się w to pakować? Mechanik dziś stwierdził, że on za robotę się nie weźmie, gdy będę chciał założyć zamiennik łozyska ( podobno kiedys zakladal i przy odpowietrzaniu padło ).

Kurcze orginał strasznie drogi jest, dlatego się zastanawiam nad tą opcją.

Czy warto?

Na alledrogo znalazłem LUK - cały komplet za 799 zł.

Da to radę? Zastanawiam się, czy sam wysprzęglik to też LUK..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na alledrogo znalazłem LUK - cały komplet za 799 zł.

> Da to radę? Zastanawiam się, czy sam wysprzęglik to też LUK..

kupując oddzielnie

wysprzęglik LUk ok 550 zł, tarcza i docisk ok 300 zł

tu komplet za 800 zł

imho powinno być OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem po wymianie sprzęgła. Komplet LUKa z wysprzęglikiem 800 zł. Nie obyło się bez problemów, 3 wysprzęgliki i żaden nie pasował. Dopiero 4 przywiezli z hurtowni i się udało.

Teraz właśnie moje pytanie - pedał sprzęgła jest bardzo miękki i lekki. Czy tak powinno być?

Biegi wchodzą normalnie, nic nie słychać, sprzęgło pracuje jak należy ( łapie w połowie ), jedynie zastanawiam się czy powinno wchodzić tak lekko.

U brata w Astrze ( nowszej ) sprzęgło łapie z samego dołu i wchodzi o wiele ciężej...

Jeśli tak musi być - ok przyzwyczaję się..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.