Skocz do zawartości

[G] Sprzęgło


velo86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy możecie polecić, które sprzęgło założyc do Astry G 1.7 TD [ 68km ]?

Sachs, Luk? Może inne? Chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie kupię i zapłacę jak za Sachs'a, a dostanę podróbę..

I jaki koszt wymiany? Może macie sprawdzonego i zaufanego mechanika w Łodzi, bądź okolicach?

A Valeo? Tu w niepokojąco? niskiej cenie Valeo

Kolejne pytanie - widzę, że ceny tarcza+docisk oscylują w granicach 300-600 zł, natomiast z łożyskiem 700-1000 zł.

Czy łozysko też nalezy wymienić?

Jeżeli pytanie jest tendencyjne - wybaczcie, ale w tej kwestii jestem zielony, a nie chcę, aby ktoś mnie naciągnął na koszty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sachs, Luk badz Valeo brac te ktore poprostu bedzie tansze, i jak wymieniac to komplet, wymiana nie

> hop siup skrzynie trzeba wyciagac wiec troche kosztuje, jak padnie lozysko za 1-5kkm to znowu

> bedziesz bulil za robocizne?

No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny? U mechanika nie byłem od dobrych 2 lat z żadną usterką i nie mam rozeznania, a w związku z tym nie chcę, żeby ze mnie zdarł. Wolę mieć pewne rozeznanie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny?

Niedawno pytałem się o sprzęgło na Rzgowskiej 71, taki sklepik z tanimi częściami. Facet utrzymywał, że ma tez warsztat, w którym może od razu tanio wymienić, przy okazji sprawdzi, czy łożysko też trzeba, czy nie trzeba zmieniać. Wydaje mi się, że to nie on ma warsztat, ale współpracownik/znajomy, ale facet ma od razu dostęp do części w cenach z allegro. Podpytaj u niego, może da dobrą cenę na części i robociznę. Chyba, że chcesz pewny warsztat, to pewnie w 500 zł za robociznę się zamkniesz.

W tym roku w Matizie robiłem sprzęgło u pana Henia na wsi i wziął za all inclusive 350 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Temat powraca.