velo86 Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Witam, Czy możecie polecić, które sprzęgło założyc do Astry G 1.7 TD [ 68km ]? Sachs, Luk? Może inne? Chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie kupię i zapłacę jak za Sachs'a, a dostanę podróbę.. I jaki koszt wymiany? Może macie sprawdzonego i zaufanego mechanika w Łodzi, bądź okolicach? A Valeo? Tu w niepokojąco? niskiej cenie Valeo Kolejne pytanie - widzę, że ceny tarcza+docisk oscylują w granicach 300-600 zł, natomiast z łożyskiem 700-1000 zł. Czy łozysko też nalezy wymienić? Jeżeli pytanie jest tendencyjne - wybaczcie, ale w tej kwestii jestem zielony, a nie chcę, aby ktoś mnie naciągnął na koszty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Brałbym LUK, cały komplet, czyli razem z łożyskiem wyciskowym. Valnęło, nie robi dobrych sprzęgieł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobek Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Sachs, Luk badz Valeo brac te ktore poprostu bedzie tansze, i jak wymieniac to komplet, wymiana nie hop siup skrzynie trzeba wyciagac wiec troche kosztuje, jak padnie lozysko za 1-5kkm to znowu bedziesz bulil za robocizne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Sachs, Luk badz Valeo brac te ktore poprostu bedzie tansze, i jak wymieniac to komplet, wymiana nie > hop siup skrzynie trzeba wyciagac wiec troche kosztuje, jak padnie lozysko za 1-5kkm to znowu > bedziesz bulil za robocizne? No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny? U mechanika nie byłem od dobrych 2 lat z żadną usterką i nie mam rozeznania, a w związku z tym nie chcę, żeby ze mnie zdarł. Wolę mieć pewne rozeznanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xhejn Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > No właśnie - jak kształtują się koszty robocizny? Niedawno pytałem się o sprzęgło na Rzgowskiej 71, taki sklepik z tanimi częściami. Facet utrzymywał, że ma tez warsztat, w którym może od razu tanio wymienić, przy okazji sprawdzi, czy łożysko też trzeba, czy nie trzeba zmieniać. Wydaje mi się, że to nie on ma warsztat, ale współpracownik/znajomy, ale facet ma od razu dostęp do części w cenach z allegro. Podpytaj u niego, może da dobrą cenę na części i robociznę. Chyba, że chcesz pewny warsztat, to pewnie w 500 zł za robociznę się zamkniesz. W tym roku w Matizie robiłem sprzęgło u pana Henia na wsi i wziął za all inclusive 350 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Temat powraca. Chcę wymienić całość tj tarcza+docisk+łożysko. Pytanie jest następujące: Tarcza i docisk LUK albo SACHS, natomiast łożysko chciałem założyć w jakimś zamienniku ( orginał 680 zł ) Czy warto się w to pakować? Mechanik dziś stwierdził, że on za robotę się nie weźmie, gdy będę chciał założyć zamiennik łozyska ( podobno kiedys zakladal i przy odpowietrzaniu padło ). Kurcze orginał strasznie drogi jest, dlatego się zastanawiam nad tą opcją. Czy warto? Na alledrogo znalazłem LUK - cały komplet za 799 zł. Da to radę? Zastanawiam się, czy sam wysprzęglik to też LUK.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 25 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 > Na alledrogo znalazłem LUK - cały komplet za 799 zł. > Da to radę? Zastanawiam się, czy sam wysprzęglik to też LUK.. kupując oddzielnie wysprzęglik LUk ok 550 zł, tarcza i docisk ok 300 zł tu komplet za 800 zł imho powinno być OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Jestem po wymianie sprzęgła. Komplet LUKa z wysprzęglikiem 800 zł. Nie obyło się bez problemów, 3 wysprzęgliki i żaden nie pasował. Dopiero 4 przywiezli z hurtowni i się udało. Teraz właśnie moje pytanie - pedał sprzęgła jest bardzo miękki i lekki. Czy tak powinno być? Biegi wchodzą normalnie, nic nie słychać, sprzęgło pracuje jak należy ( łapie w połowie ), jedynie zastanawiam się czy powinno wchodzić tak lekko. U brata w Astrze ( nowszej ) sprzęgło łapie z samego dołu i wchodzi o wiele ciężej... Jeśli tak musi być - ok przyzwyczaję się.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 czytaj wątek, szczególnie końcówkę <<klik>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.