Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aku vs. komp PILNE

Featured Replies

Napisano

Czy po odłączeniu aku (na noc idzie do domu pod kołderkę, nabrać sił) i po ponownym podłączeniu odpale go za "pierwszym". Tzn. chodzi mi o to czy komp nie zwariuje. Nie znam się na kompie, dlatego prosiłbym o wszelakie info na ten temat smile.gifblagam.gif

Pacjent: Punto Sporting mkI 1,2 16v

Na kąciku Punto na odpowiedź będę czekał rok, dlatego też tutaj piszę, gdyż potrzebne jest mi to info na wczoraj.

Napisano

Odpalic odpali , może sie alarm rozkodowac radio itp albo tak jak w fordzie domykanie szyb.

Napisano

Odpali. Radio fabryczne powinno pamiętać ustawiania. Nic innego się nie stanie.

Napisano
  • Autor

Alarmu nie ma, radia nie słucham, także o to się nie martwię. smile.gif

Po prostu kiedyś, jak oddałem auto do blacharza, żeby podłogę nową wstawić, auto po 2óch dniach stania nie odpaliło. Wyciągnęliśmy aku, żeby podładować i po ponownym włożeniu nie chciał odpalić.

Blacharz mówił, że to wina kompa i wezwie elektryka. Na następny dzień było dobrze i odpalił.

Napisano

> Po prostu kiedyś, jak oddałem auto do blacharza, żeby podłogę nową wstawić, auto po 2óch dniach

> stania nie odpaliło. Wyciągnęliśmy aku, żeby podładować i po ponownym włożeniu nie chciał

> odpalić.

> Blacharz mówił, że to wina kompa i wezwie elektryka. Na następny dzień było dobrze i odpalił.

Znaczy blacharz spawając zapomniął odłaczyc aku , komp dostał po uszach a potem świrował smile.gif

Napisano
  • Autor