Grzywcia_CC Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Drodzy Koledzy i Koleżanki Może ktoś z Was posiada wiedze na temat owego impulsatora - mianowicie: Mam pacjenta SC 1.1MPi Sporting(mojej Pauli) i tam owy impulsator się urwał.. jak to możliwe, ale po resztce kabla i wtyczce twierdze, że poprzednim właściciel coś zdrutował. W czym problem? Otóż jest to skrzynka Sportingowa - C.514.5.13 według EPERa impulsator do Sportinga powinien być o numerach : 55187489, a mam do ogarnięcia świeży ori impulsator o numerze : 46523738 i był on podpięty do skrzyni C.526.5 - w 1.1 MPIi vanie - skrzynia jest taka jak w 900tce(końcówka oznaczenia różni się 10/10.06).. Teraz moje pytanko: Czy owy impulsator można stosować zamienie w tych 2ch skrzyniach(900van - MPi Sporting), czy podejdzie tylko z wersji C.514.5/.13 ? Z góry wielki dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Musiałbyś je po prostu obejrzeć, jeśli trzpień podejdzie i przy jeździe wskazówka ruszy to będzie latać, zasada działania jest taka sama. Kwestia tylko czy ten trzpień wejdzie w ślimak skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Zwroc tez uwage na dlugosc kabli. W mpi van mam dlugi kabel a kupilem impulsator z krotkim i musialem lutowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > Drodzy Koledzy i Koleżanki > Może ktoś z Was posiada wiedze na temat owego impulsatora - mianowicie: > Mam pacjenta SC 1.1MPi Sporting(mojej Pauli) i tam owy impulsator się urwał.. > jak to możliwe, ale po resztce kabla i wtyczce twierdze, że poprzednim właściciel coś zdrutował. W > czym problem? > Otóż jest to skrzynka Sportingowa - C.514.5.13 według EPERa impulsator do Sportinga powinien być o > numerach : 55187489, a mam do ogarnięcia świeży ori impulsator o numerze : 46523738 i był on > podpięty do skrzyni C.526.5 - w 1.1 MPIi vanie - skrzynia jest taka jak w 900tce(końcówka > oznaczenia różni się 10/10.06).. > Teraz moje pytanko: > Czy owy impulsator można stosować zamienie w tych 2ch skrzyniach(900van - MPi Sporting), czy > podejdzie tylko z wersji C.514.5/.13 ? > Z góry wielki dzięki za odpowiedź nie bedzie dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Matts, Zelot - gdybym miał ten impulsator w łapie - nie byłoby problemu - można wtedy sprawdzić wszystko dokladnie Problem w tym, że impulsator do kupna kilkaset km ode mnie Poza tym, nie mam tej cześci co wchodzi w skrzynie, została mi tylko wtyczka i kabel - nawet nie wiem czy cały, bo był lutowany.. bzyczek, czemu nie będzie banglać? btw. wejdziesz na gg? Edyta: Zdobyte info od mądrego człowieka: "Do skrzyni 514 koncowka jest okragla i ma takie cztery wypustki w kolo, a do 900/MPI ma kwadratowy przekroj i jak to wlozysz w skrzynie 514 to nie bedzie lapalo. Impulsator do 514 moze tez byc od skrzyni na przyklad z bravo 1.4 12v z suchymi polosiami, prawdopodobnie tez od pandy 1.1, 1.2 benzyna i 1.3 diesel." Tak dla potomnych, może ktoś użyje szukajki w przyszłości Można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > Matts, Zelot - gdybym miał ten impulsator w łapie - nie byłoby problemu - można wtedy sprawdzić > wszystko dokladnie > Problem w tym, że impulsator do kupna kilkaset km ode mnie > Poza tym, nie mam tej cześci co wchodzi w skrzynie, została mi tylko wtyczka i kabel - nawet nie > wiem czy cały, bo był lutowany.. > bzyczek, czemu nie będzie banglać? > btw. wejdziesz na gg? jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 z 900 w skrzyni c514 nie dzialal mi impulsator. natomiast juz z 1.1mpi zadzialal mam impulsator z palio, ale u mnie tez nie zadzialal mimo to, ze identyczny trzpien ma jak 1.1mpi ktory teraz posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 514----długi kabel 526----krótki kabel wystarczy dobrze puknąć żeby skrzynia sie cofnęła i odlatuje, brat mi tak zrobił ale musiałem jeszcze silnik wymienić a po impulsatorze został tylko kabel ps: zobacz czy ślimak masz cały bo ja nie sprawdziłem i po wkręceniu nowego chodziło do czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Dzisiaj kupiłem impulsator u lokalnych (70zł numer 55187489) - po rozmowie z kolegą bzyczkiem jest prawie na 90% pewny, że dobry Dzięki za pomoc Do tego wczoraj Molo sprawdził mi w EPERze owy impulsator i taki właśnie mu numer wyskoczył. + Do tego 2 litry Tutula ZC 75 - 82zł. I jutro będziemy działać > 514----długi kabel > 526----krótki kabel Czyli powinien być do 514 stki długi + wiem, że jest inne mocowanie, w 526 jest kwadracik, a tutaj jest to okrągła rureczka z wypustkami. Co dziwne, resztka z poprzedniego impulsatora - to krótki kabel, a że była jakieś ślady po lutowaniu jednego z kabli i resztka taśmy izolacyjnej to wydaje mi się, że ktoś albo lutował kabel + inna koncowke albo sama końcówke do 514stki, żeby pasowało.. Ot taki drut, który nie zdał egzaminu na długą mete.. > wystarczy dobrze puknąć żeby skrzynia sie cofnęła i odlatuje, brat mi tak zrobił ale musiałem > jeszcze silnik wymienić Mówisz 'dobrze puknąć' czyli jakiś unfal z przodu? Czy z od dołu w skrzynie przypieprzyć? > a po impulsatorze został tylko kabel Dokładnie tu była tak samo + oczywiscie wtyczka w instalacji. > ps: zobacz czy ślimak masz cały bo ja nie sprawdziłem i po wkręceniu nowego chodziło do czasu Po polsku prosze mowa o samym mocowaniu w skrzyni czy tym z wtyczki impulsatora? Edita. Już wiem W mocowaniu w skrzyni - w środku jest taki 'ślimaczek' i pewnie napisałeś tak, bo przy tym wyrwaniu impulsatora mógł się uszkodzić w najgorszym wypadku.. a już lecąc po najgorszej możliwej opcji - da się taki uszkodzony ślimak naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Co to ten ślimak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > 514----długi kabel patrz, a ja mam 514 i krotki wiec nie uogolniaj bo dlugosc kabla to zaden wyznacznik > 526----krótki kabel > wystarczy dobrze puknąć żeby skrzynia sie cofnęła i odlatuje, brat mi tak zrobił ale musiałem > jeszcze silnik wymienić a po impulsatorze został tylko kabel > ps: zobacz czy ślimak masz cały bo ja nie sprawdziłem i po wkręceniu nowego chodziło do czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Ten impulsator co kupiłeś 55187489 to ma wałeczek z wypustkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 moje skarbeńko dostało strzała w miske olejową miska cała silnik pękł a imulsator odpadł 514 na krótkim kablu dziwne, ciekawe jak kabel tam sięgnął do krótkiego w dodatku jest inny ślimak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > Ten impulsator co kupiłeś 55187489 to ma wałeczek z wypustkami? tak, z 4ma - to źle? Molek mi sprawdzał i taki mu aktualny numer wyskoczył w eperze, koszt trochę ponizej 140zł.. A Bzyczek mówił, że tam są 4y miejsca na te wypustki i w sumie sam ma dwa impulsatory, jeden z 4ma a drugi z 1dna wypustka na tej rurce - a że potrzebowałem to już, bo auto musi być używane, to nie mogłem czekać na wysyłke i kupiłem to co było ( do wyboru z 3ech sztuk) - mam nadzieje, że dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > moje skarbeńko dostało strzała w miske olejową miska cała silnik pękł a imulsator odpadł aha, czyli Pauli mogła gdzieś w poduche/miche przypieprzyć i też się mogło tak stać.. > 514 na krótkim kablu dziwne, ciekawe jak kabel tam sięgnął > do krótkiego w dodatku jest inny ślimak No właśnie to też mnie zastanawia, bo jak byłem pod autem - to ledwo tą urwaną końcówke widziałem, którą później zlokalizaowałem w instalce.. Może być lutowany z 2ch albo tak jak Guido mówi, był to impulsator do C.514, a jakoś ten krótki kabel działał.. Nie wiem - nie dowiemy się, bo raczej na 90% go tam nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 linka od spi ma jedną wypustke i ślimak jest taki sam jak w mpi (obydwie 514) ślimaki od 514 i 526 różnią sie długością tego co ktęci sie po różnicowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 No i Panowie i Panie poczynian z montażem ciąg dalszy: Na wstępie wielki dzięki dla Bzyczka i Guida za pomoc i mądrą rade Otóż impulsator został założony, ale niestety nie bangla.. Obawiam się, że przyczyną jest pęknięty - uszkodzony ślimak.. Coś jak SANKI pisał.. Wrzucam foty poniżej i teraz moje pytania: Czy ktoś wymieniał owego ślimaka? Wie czy można kupić taką nówkę sztukę czy zostaje opcja szabrowania zajechany skrzyni? Jeśli szabrowanie skrzyni to czy z C.526 podejdzie do C.514? Nie sądze, żeby była opcja ślimaka pod linkę - ale może macie inną wiedze? No i teraz najbardziej istotne pytanie - ma ktoś ze śląska owego ślimaka? Podjechałbym od razu jutro Z góry wielkie dzięki za jakiekolwiek info Foty: zaraz po wyciągnięciu: rozdzielnie : nie wygląda to dobrze: zakupiony impulsator: pozostałości po poprzednim impulsatorze i reszta z ślimaka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 jakby co to zostaw se te klucze do przyszłego tygodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 ostatnio sprzedalem takiego slimaka krzywemu za 15zl z wysylka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > ostatnio sprzedalem takiego slimaka krzywemu za 15zl z wysylka... nie wiem czy Grzywcia udźwignął by taki ciężar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > jakby co to zostaw se te klucze do przyszłego tygodnia Dzięki wielkie Aziku @eosik: god damn! Może ktoś jeszcze ma jakieś info dla mnie - gorsze lub lepsze? eosik - z jakiej skrzyni był ten ślimak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > eosik - z jakiej skrzyni był ten ślimak? c514 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > c514 CCS czy SCS? Bo to dla mnie ważne czy impulsator czy linka? Ogólnie wiem o usterce od kilku dni, ale dopiero dzisiaj mogłem doturlać się do mojej Pauli i zająć się jej SCSem na kanale.. Szkoda, że wcześniej nie było to wiadomo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > CCS czy SCS? Bo to dla mnie ważne czy impulsator czy linka? > Ogólnie wiem o usterce od kilku dni, ale dopiero dzisiaj mogłem doturlać się do mojej Pauli i zająć > się jej SCSem na kanale.. Szkoda, że wcześniej nie było to wiadomo.. linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > linka To dobra wiadomość, czyli będzie pasować i z CCSa i SCSa pytanie jak wygladał w skrzyniach 900tkowych C.526 i z vana 1.1 też takowa była.. Może ktoś sie o takowym ślimaku wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > To dobra wiadomość, czyli będzie pasować i z CCSa i SCSa pytanie jak wygladał w skrzyniach > 900tkowych C.526 i z vana 1.1 też takowa była.. Może ktoś sie o takowym ślimaku wypowie? slimak z 526 jest inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Nie mam na podorędzie takiego ślimaka z 900 żeby fotkę strzelić,ale generalnie ślimak jest dłuższy,kawałek z nacięciami jest w innym miejscu i nacięcia mają inny zarys. I w środku jest kwadratowy otwór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > Nie mam na podorędzie takiego ślimaka z 900 żeby fotkę strzelić,ale generalnie ślimak jest > dłuższy,kawałek z nacięciami jest w innym miejscu i nacięcia mają inny zarys. coś takiego ?? : ślimak górny 514, dolny 526? Bzyczku nie masz ślimaka na sell? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 mówiłem kuźwa że są inne 526 mają 900 i van przełożenia idealne dla gabarytowca 514 seje 1.1 i sportingi raptem ciut inne przełożenia dolny to 514 we wtorek zmieniałem chyba że jestem pijany od 526 jest usytuowany po lewej stronie różnicowego wyżej więc jest dłuższy jak mówiłem spi i mpi 514 mają takie same ślimaki podmieniałem skrzynie i kupiłem ślimak za 35 seta oba takie same, przynajmniej na przyszłość zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > mówiłem kuźwa że są inne mówiłeś o samym impulsatorze - pokazałem zdjęcie odpowiedniego, który kupiłem > dolny to 514 we wtorek zmieniałem chyba że jestem pijany może jesteś bo zdjęcia są z dzisiaj i według tego co mówisz się nie zgadza, wykręciłem go dzisiaj to z C.514.5.13 - Seicento 1.1Mpi Sporting Od zakupu - jakieś półtorej roku działało wszystko bez zarzutu > od 526 jest usytuowany po lewej stronie różnicowego wyżej więc jest dłuższy moge rano zrobić foto, gdzie dokładnie jest zamontowany chociaż dostęp od góry ograniczonej, bo to wersja z klimą i jest z leksza gorzej.. > jak mówiłem spi i mpi 514 mają takie same ślimaki podmieniałem skrzynie i kupiłem ślimak za 35 seta > oba takie same, przynajmniej na przyszłość zostanie Może chcesz go puścić na deal? Po profilu nie bardzo wiem skąd jesteś, ale nóż będziesz ze śląska Pauli musi w poniedziałek na zajęcia dotrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekalf1 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 jak już to jestem pijany ale przekładałem skrzynie od spi i ślimaki te same bo skrzynia lata i cacy, kupowałem ślimak niepotrzebnie "sam naprawiam", to moja biblia choć stara do spi i opisane skrzynie nie kłamią 900 i 1108 stara 526 nowa 1108 i sporting 514 stara bez kielichów nowa z kielichami stara po lewo ma impulsator nowa po prawo mechanizmu różnicowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > No i Panowie i Panie poczynian z montażem ciąg dalszy: > Na wstępie wielki dzięki dla Bzyczka i Guida za pomoc i mądrą rade To co wiem to staralem sie przekazac ps. czyli jednak zlamana koncowka slimaka niedobrze. trzeba wyrwac na jakims szrocie slimak z skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 z tego co wiem to właśnie przytargał coś z BB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Taki plastikowy ślimak można kupić w motoryzacyjnym. Kosztuje 22-25zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > z tego co wiem to właśnie przytargał coś z BB Zgadza sie Dzisiaj poratowało mnie Bielsko - Myska i Chłopaki z Monster Stodoły Problem za to mam inny, jakieś pół godziny temu wróciłem z garażu i d*pa.. Ślimak wsadzony, ta nagwintowana osłonka wsadzona, śrubka która to trzyma do skrzyni odkręcona, impulsator założony z jednej i drugiej strony i nic.. Wskazówka podniesie się tyle co po odpaleniu auta - baaardzo nie wiele - ale ruch jest - natomiast w ogóle nie reaguje na dodawanie gazu.. Wyjechalem, sprawdziłem i kiszka Myśle sobie, może to za lekko wsadzone czy cuś.. Wchodze pod auto, żeby sprawdzić wszystko - odkrecam śrubke ( pytanie: ta śrubka na 10tke trzymająca metalową osłone plastikowe ślimaka jest do wyjęcia całkowicie? czy można odkręcić ją do pewnego momentu tak, że jest luźno, ale nie wyjdzie? ) sciagam impulsator i probuje wyjac ślimak i osłone - a tu nic, podnosi się do pewnego momentu - co dziwne wyciągne więcej niż pod uszczelke, ale całe wyskoczyć nie chce.. Próbowałem różnych metod wyciągania tego - od góry, od boku, podważenie + różne 'chwytaki' i kiszka - nie chce drgnac więcej/wyżej niż na zaznaczony zdjęciu - co może go blokować? Na sucho - jak miałem w rekach impulsator i ślimaka to wszystko fajnie zeszło.. A teraz cóż to może być.. ?? Jakieś pomysly? Poratujcie Panowie i Panie, bo osobiście nie sądziłem, że wymiana takiej drobnej rzeczy będzie tak kłopotliwa.. Wychodzi do tego momentu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Może śrubka blokuje?Bo śrubkę można całkowicie wykręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Może śrubka blokuje?Bo śrubkę można całkowicie wykręcić. Widzisz i tu jest problem, bo za pierwszym razem jak to odkręcałem też tak myślałem, ale zostawiłem ją na końcówce gwintu, żeby nie wylało oleju - w prawdzie chce go wymienić tak czy siak, ale najpierw chce zalatwic sprawdze z tym pieprzonym impulsatorem... - wyciagnelem cały ślimak w sobote - dokręciłem śrubke(nie na maxa), żeby nie 'dyndała' i zaczelem poszukiwania ślimaka - wczoraj śrubke poluzowałem( już jakoś gorzej się kreciło - albo to moje złudzenie ) i wsadziłem starą obudowe ślimaka i samego ślimaka - całego, nie popękanego... Skręciłem wszystko ładnie i nie sądziłem nawet, że może nie działać.. A tu kiszka i efektu zero. No to próbuje odkręcić tą śrubkę - kręci, kręci, ale nie chce się cała wykręcić - w pewnym momencie kręci się już w kółko.. Wyciągnąłbym ją - ale nie chce zerwać gwintu, a wydaje się jakby się tam przyblkowała.. Generalnie stawiam na kilka rzeczy: a) blokująca śrubka i przez to problem z wyciągnięciem obudowy i ślimaka b) może nie zaskoczył ślimak z impulsatorem - ale to mało prawdopodobne i nie dowiem się tego jeślio nie uporam się z wyciągnięciem obudowy i ślimaka c) coś nie halo ze ślimakiem d) coś nie halo z impulsatorem ( taki jak na zdjęciach powyżej seria 55..) Jakieś pomysły co do 'a)' ?? b) - sprawdze po a) c) jak wyżej + przekładka do jakiegoś 1.1 SCS/CCSa d) opcja sprawdzenia w jakims 1.1 MPi SCS Ktoś z Lędzin/Tychów - okolic może ma takowego pacjenta i jest chętny by pomóc? Bo ja póki co rozkładam ręce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Śrubka jest zakończona stożkiem.Może gwint już się wykręcił i teraz trzeba ją zwyczajnie wyciągnąć? I druga sprawa-śrubka jest powyżej lustra oleju.Nie ma niebezpieczeństwa ze się wyleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Śrubka jest zakończona stożkiem.Może gwint już się wykręcił i teraz trzeba ją zwyczajnie wyciągnąć? > I druga sprawa-śrubka jest powyżej lustra oleju.Nie ma niebezpieczeństwa ze się wyleje. u mnie kiedys sie wylewalo troche, dlatego szybko ja wkrecilem edit. moze na slimaku ta zebatka jest szersza niz obudowa i zablokowala sie o srubke i nie da sie wyciagnac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > Śrubka jest zakończona stożkiem.Może gwint już się wykręcił i teraz trzeba ją zwyczajnie wyciągnąć? Zwyczajnie wyciągnąć się jej nie da - trzyma na końcówce krecąc się w kółko.. Bedzie trzeba siłowo ją wyciągnąć - bo inne opcji nie widze.. > I druga sprawa-śrubka jest powyżej lustra oleju.Nie ma niebezpieczeństwa ze się wyleje. Przy odkręcaniu wyleciało trochę, ale całej nie wykręciłem, także nie wiem jaka będzie reakcja - moze tak jak Gudio mówił, że mu olej leciał.. Dla potomnych wrzucam zdjęcia, które udało mi się ogarnąć z mądrej książki sam naprawiam, dodałem opis i zmieniłem ustawienie na drugim zdjęciu - teraz jest to tak, jak się patrzy mając głowe pod autem.. I teraz się zastanawiam czy może coś nie teges jest z 3 lub 9 skoro wszystko było dobrze założone i dalej nie łapalo.. Dostałem info od Kuriana, że miał kiedyś podobną sytuacje i okazało się, że miał ślimacznice walniętą wewnątrz skrzyni - robil to ktoś ? Pozwole sobie zacytować jego wiadomość, może kogoś to natchnie "u mnie uszkodzona wewnętrzna ślimacznica objawiała się dwoma rzeczami, wskazówka prędkościomierza leżała bądź delikatnie drgała tak w zakresie 0-10km/h oraz wariowało wspomaganie włączało się i wyłączało blokując kierownice. Wyjecie samej tej ośki z ślimacznica nie stwarzało problemu. Skończyło się to u mnie wymiana całej skrzyni bo było to tańsze niż naprawa starej. Dodatkowo sama skrzynia źle chodziła więc to był dodatkowy powód do wymiany." U Pauli w seju jest tak, że wskazówka po włączeniu leciutko drgnie, a potem nic - nie reaguje na gaz + problem z wspomaganiem innego rodzaju - mianowicie auto ucieka w lewo (kierownica mocno skreca), sprawdzone było ciśnienie, felgi, luzy i wygląda to na przekładnie - sama w sobie się poci, ale Kurian napisał jeszcze mądrą rzecz, mianowicie: "żeby zweryfikować przekładnie, odłącz centralkę wspomagania znajduje się pod deska rozdzielcza przy nogach pasażera. Wtedy układ kierowniczy zachowuje się jak bez wspomagania. Jeszcze jest opcja że padł sam sterownik wspomagania, częsta przypadłość w punto II gdzie jest takie samo wspomaganie jak w cento." Także nie pozostaje mi nic innego jak spróbować wyjąć śrubke z foto poniżej + obudowe i ślimaka, sprawdzić poziom oleju i sprawdzić przekładnie.. Biore się do roboty, a tym czasem może Wy wpadniecie co to może jeszcze być lub może znajdziecie rozwiązanie problemu.. Z chęcią posłucham kogoś kto rozbierał ten element skrzyni - jakie są tego koszta i z czym się to je + kogoś kto wymieniał sterownik wspomagania Obrócone zdjęcie z mądrej książki: Jeszcze coś takiego znalazłem : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.