pawel826 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Witam. Zastanawiam czy w mojej marysi jest silnik kolizyjny czy bezkolizyjny. Prosiłbym o wytłumaczenie. 1.6 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryter Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 > Witam. Zastanawiam czy w mojej marysi jest silnik kolizyjny czy bezkolizyjny. Prosiłbym o > wytłumaczenie. 1.6 16V kolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel826 Napisano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Dzięki za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > Witam. Zastanawiam czy w mojej marysi jest silnik kolizyjny czy bezkolizyjny. Prosiłbym o > wytłumaczenie. 1.6 16V Kolizyjny i to bardzo. W BBM i późniejszych(np. Stilo/Croma/NB) nie było silników bezkolizyjnych. Bezkolizyjne to było 1.1 w CC/SC, w Pandzie 1.1 i 1.2 podobno, od któregoś roku też się stały kolizyjne. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daro89 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 1.2 podobno, 1.2 ale 8zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artifax Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > 1.2 podobno, > 1.2 ale 8zaworowe 1.2 16V jest kolizyjny na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel826 Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 A co to ma oznaczać bardzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciekkz Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 > A co to ma oznaczać bardzo? to ze jak Ci peknie pasek na rozrzadzie to bedziesz mial sajgon w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 > to ze jak Ci peknie pasek na rozrzadzie to bedziesz mial sajgon w silniku Nie musi pęknąć, wystarczy, że kilka ząbków z paska zrobi papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel826 Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 Ok. zrozumiałem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > 1.2 16V jest kolizyjny na 100% i to był główny powód że rozrząd trzeba było zmieniać duzo wcześniej niż to było w manualu opisane Boa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 16 Marca 2012 Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 > to ze jak Ci peknie pasek na rozrzadzie to bedziesz mial sajgon w silniku hehehe połączenie szlifierki z tokarką a wszystko przy akompaniamencie frezarki Przy tym komora testowa dla granatów jest jak przedszkole dla Andrzeja Gołoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.