Chorzyn Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Focus II FL, 1.8TDCi 115KM Przy okazji zmiany opon pooglądałem sobie dokładniej niedawno nabyte auto i odkryłem takie oto zabrudzenie (zaolejenie) jak na zdjęciu (prawa, przednia strona auta za plastikowym nadkolem) : Pod autem sucho, nawet po kilkudniowym postoju, lekko świeży olej na samym łączeniu. Przed odbiorem auta robili minimalny wyciek z orurowania, więc część zabrudzenia jest na pewno związana z tą usuniętą usterką. Pytanie, bo jeszcze nie ogarnąłem wszystkiego. Jakieś sugestie co to puszcza i co do sposobu naprawy? Ewentualnie czy jest ktoś sprawdzony z Warszawy, kto ogrania takie rzeczy (bo jak pojade do ASiO to wiadomo..) Z góry dzięki za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 O wyciek trudno bo masz wanne pod autem, wiec sladow zostawiac nie bedziesz. Ale wyglada to na miske olejowa. Chociaz na zdjeciu malo co widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 w tych silnikach lubiało pocić się łączenie miski olejowej z blokiem - po prostu sa zrobione z różnych metali o różnej rozszerzalności cieplnej i przez to zdarzało się że to się pociło (u mnie pomogło dociągnięcie śrub trzymających miskę). Zrzuć osłonę pod silnikiem, benzyną porządnie umyj to wszystko, poskładaj. Za parę dni znowu zrzuc osłonę i patrz skąd się poci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 21 Marca 2012 Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 Też mi się tam lekko poci, nie kapie z tego więc się nie przejmuje, jeśli faktycznie u Ciebie już zaczyna kapać to znaczy że masz 200 kkm lekko Panie BTW lookaj, jak zacznie ciec, znaczy że trzeba coś zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > Też mi się tam lekko poci, nie kapie z tego więc się nie przejmuje, jeśli faktycznie u Ciebie już > zaczyna kapać to znaczy że masz 200 kkm lekko Panie Lekko się poci i tyle ale denerwuje mnie jak coś nie jest w 100% takie jak powinno być. A nalotu to mam 66kkm - 100% pewne, z czego w 2 tygodnie śmignąłem już 3kkm > BTW lookaj, jak zacznie ciec, znaczy że trzeba coś zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2012 > w tych silnikach lubiało pocić się łączenie miski olejowej z blokiem - po prostu sa zrobione z > różnych metali o różnej rozszerzalności cieplnej i przez to zdarzało się że to się pociło (u > mnie pomogło dociągnięcie śrub trzymających miskę). > Zrzuć osłonę pod silnikiem, benzyną porządnie umyj to wszystko, poskładaj. Za parę dni znowu zrzuc > osłonę i patrz skąd się poci Faktycznie zacznę od wytarcia tego badziewia i sprawdzenia co i jak. POtem dociągnę śruby, tylko muszę ostrożnie, bo mam talent do urywania gwintów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.