Skocz do zawartości

FFII FL klekot - Poci się


Chorzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Focus II FL, 1.8TDCi 115KM zlosnik.gif

Przy okazji zmiany opon pooglądałem sobie dokładniej niedawno nabyte auto i odkryłem takie oto zabrudzenie (zaolejenie) jak na zdjęciu (prawa, przednia strona auta za plastikowym nadkolem) crazy.gif :

285838498-2012-03-17-007.jpg

Pod autem sucho, nawet po kilkudniowym postoju, lekko świeży olej na samym łączeniu. Przed odbiorem auta robili minimalny wyciek z orurowania, więc część zabrudzenia jest na pewno związana z tą usuniętą usterką.

Pytanie, bo jeszcze nie ogarnąłem wszystkiego. Jakieś sugestie co to puszcza i co do sposobu naprawy? icon_rolleyes.gif Ewentualnie czy jest ktoś sprawdzony z Warszawy, kto ogrania takie rzeczy (bo jak pojade do ASiO to wiadomo..)

Z góry dzięki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych silnikach lubiało pocić się łączenie miski olejowej z blokiem - po prostu sa zrobione z różnych metali o różnej rozszerzalności cieplnej i przez to zdarzało się że to się pociło (u mnie pomogło dociągnięcie śrub trzymających miskę).

Zrzuć osłonę pod silnikiem, benzyną porządnie umyj to wszystko, poskładaj. Za parę dni znowu zrzuc osłonę i patrz skąd się poci smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tam lekko poci, nie kapie z tego więc się nie przejmuje, jeśli faktycznie u Ciebie już zaczyna kapać to znaczy że masz 200 kkm lekko Panie zlosnik.gif

BTW lookaj, jak zacznie ciec, znaczy że trzeba coś zrobić wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też mi się tam lekko poci, nie kapie z tego więc się nie przejmuje, jeśli faktycznie u Ciebie już

> zaczyna kapać to znaczy że masz 200 kkm lekko Panie

Lekko się poci i tyle ale denerwuje mnie jak coś nie jest w 100% takie jak powinno być. A nalotu to mam 66kkm - 100% pewne, z czego w 2 tygodnie śmignąłem już 3kkm zlosnik.gif

> BTW lookaj, jak zacznie ciec, znaczy że trzeba coś zrobić

zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w tych silnikach lubiało pocić się łączenie miski olejowej z blokiem - po prostu sa zrobione z

> różnych metali o różnej rozszerzalności cieplnej i przez to zdarzało się że to się pociło (u

> mnie pomogło dociągnięcie śrub trzymających miskę).

> Zrzuć osłonę pod silnikiem, benzyną porządnie umyj to wszystko, poskładaj. Za parę dni znowu zrzuc

> osłonę i patrz skąd się poci

Faktycznie zacznę od wytarcia tego badziewia i sprawdzenia co i jak. POtem dociągnę śruby, tylko muszę ostrożnie, bo mam talent do urywania gwintów icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.