siwy250 Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 Witam Mam problem ze swoją Asterką mianowicie czasami trzeba kręcić ok 30 sek żeby odpaliła przeważnie dzieję się to na ciepłym silniku albo jak zgaszę auto i za chwilkę chcę odpalić to wtedy trzeba długo kręcić ale nie ma na to reguły. Raz jest dobrze zaraz źle co może być tego przyczyną ? Przewody i świecę wczoraj wymieniłem dalej to samo.Kopułkę wymieniłem. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić liczę na Waszą pomoc Drugi problem dotyczy Car Audio a mianowicie wzmacniacza czasami jak słucham np na 20 to wzmacniacz włącza się i wyłącza a jak już zmniejszę do 18 to jest ok ale wcześniej nie było z tym problemu. Coś nie łączy ? Czy końcówka mocy pada ? Bo czasami jest ok i długo może grać na 20. Silnik do C14NZ z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 Zakręć zawór na butli lpg i wtedy zrób testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy250 Napisano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 jak to dzieję się również na PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 Tym bardziej zakręć butlę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 podłącze się pod pytanie. Objawy identyczne, z tym że w 1.7 CDTI. Sterownik pompy mówi papa? Czy gdzie indziej szukać przyczyny? Kilku mechaników oglądało i żaden nie wie co jest przyczyną:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzych00 Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 > jak to dzieję się również na PB Chodzi o to ze zawor na parowniku moze nietrzymac. Po krotkim postoju gaz nie zdazy sie ulotnic i w momencie odpalania masz nadmiar paliwa i efekt zalewania swiec. Dlatego trzeba dluzej krecic. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 23 Marca 2012 Udostępnij Napisano 23 Marca 2012 Jeśli na zimnym pali ok, to przyczyna powinna wyjść na diagnoskopie. Przede wszystkim ciśnienie paliwa do sprawdzenia podczas uruchamiania i na jałowych obrotach. Krzych00, otóż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy250 Napisano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 Czyli jak zakręcę zawór i będzie ok to wtedy co mam sprawdzać ? Wymienić zawór ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 24 Marca 2012 Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 > Czyli jak zakręcę zawór i będzie ok to wtedy co mam sprawdzać ? Wymienić zawór ? Odpal, przełącz na gaz, rozgrzej silnik (albo pojedź gdzieś), zakręć zawór i poczekaj aż silnik zgaśnie z powodu braku dopływu gazu. Potem spróbuj odpalić na benzynie. Jeśli to faktycznie zawór to nie jest drogi i można wymienić. Możesz sprawdzić też opór czujnika temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy250 Napisano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 > Odpal, przełącz na gaz, rozgrzej silnik (albo pojedź gdzieś), zakręć zawór i poczekaj aż silnik > zgaśnie z powodu braku dopływu gazu. Potem spróbuj odpalić na benzynie. > Jeśli to faktycznie zawór to nie jest drogi i można wymienić. > Możesz sprawdzić też opór czujnika temperatury. Czujnik temperatury już zmieniałem kilka razy więc raczej to on odpada.ok sprawdzę ten zawór rozumiem że on znajduję się gdzieś orzy butli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.