Skocz do zawartości

dol 8v góra 16v uszczelniacz wału


aquila

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, z góry zaznaczam że próbowałem znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytania ale nic pewnego nie znalazłem frown.gif

Pacjent to 1.2 8v MPI z Punto I. Chciałbym na niego zasadzić głowicę 16v i tu pojawia się pytanie, czy jest to wogóle wykonalne? wiem, że tloki maja podcięcia na zawory ale może da się to jakoś obejść? Jaki wtedy rozrząd założyć? Ktoś z Was to napewno robił ok.gif

No i pytanie co może zostać z 8v, wtryski, komputer ? Czy wszystko muszę zmienić ?

Pytanie drugie jest o uszzelniacz wału korbowego w 8v i 16v. Czy do wymiany w obydwu silnikach trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ? zlosnik.gif

Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich, z góry zaznaczam że próbowałem znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytania ale

> nic pewnego nie znalazłem

> Pacjent to 1.2 8v MPI z Punto I. Chciałbym na niego zasadzić głowicę 16v i tu pojawia się pytanie,

> czy jest to wogóle wykonalne? wiem, że tloki maja podcięcia na zawory ale może da się to jakoś

> obejść? Jaki wtedy rozrząd założyć? Ktoś z Was to napewno robił

> No i pytanie co może zostać z 8v, wtryski, komputer ? Czy wszystko muszę zmienić ?

> Pytanie drugie jest o uszzelniacz wału korbowego w 8v i 16v. Czy do wymiany w obydwu silnikach

> trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę

> umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ?

> Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc

tak mi sie wydaje ze Lampar cos podobnego robił ale moge sie mylic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy do wymiany w obydwu silnikach

> trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę

> umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ?

> Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc

Do wymiany samego uszczelniacza nie trzeba sciagać miski ani w ósemce ani w fefnastce. Wydłubujesz go wkrętakiem i tyle. No chyba ze chcesz uszczelnic klapke w ktorej osadzony jest zimmering. Wtedy trzeba odkleic miske bo przylega ona do tej klapki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do wymiany samego uszczelniacza nie trzeba sciagać miski ani w ósemce ani w fefnastce. Wydłubujesz

> go wkrętakiem i tyle. No chyba ze chcesz uszczelnic klapke w ktorej osadzony jest zimmering.

> Wtedy trzeba odkleic miske bo przylega ona do tej klapki

Rozumiem ok.gif To kamień z serca bo odrazu mniej roboty wink.gif

Czekam dalej na kogoś kto mi pomoże jeszcze z tym pierwszym pytaniem devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przryłem kompa i znalałem 16V na bloku 1,1.

> Karan miał kidys ten silnik. Na foci widać rzeźbe z rozrzadem. Ale co z czego i jaki pasek

To w takim razie trzeba bedzie czekać na kolegę Karana żeby nam opowiedział o tym wink.gif Hm, skoro w 1.1 da się to myślę, że i do 1.2 dałoy się to zapakować pytanie tylko co z tłokami, rozrządem itp. Hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.