aquila Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 Witam wszystkich, z góry zaznaczam że próbowałem znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytania ale nic pewnego nie znalazłem Pacjent to 1.2 8v MPI z Punto I. Chciałbym na niego zasadzić głowicę 16v i tu pojawia się pytanie, czy jest to wogóle wykonalne? wiem, że tloki maja podcięcia na zawory ale może da się to jakoś obejść? Jaki wtedy rozrząd założyć? Ktoś z Was to napewno robił No i pytanie co może zostać z 8v, wtryski, komputer ? Czy wszystko muszę zmienić ? Pytanie drugie jest o uszzelniacz wału korbowego w 8v i 16v. Czy do wymiany w obydwu silnikach trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ? Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Witam wszystkich, z góry zaznaczam że próbowałem znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytania ale > nic pewnego nie znalazłem > Pacjent to 1.2 8v MPI z Punto I. Chciałbym na niego zasadzić głowicę 16v i tu pojawia się pytanie, > czy jest to wogóle wykonalne? wiem, że tloki maja podcięcia na zawory ale może da się to jakoś > obejść? Jaki wtedy rozrząd założyć? Ktoś z Was to napewno robił > No i pytanie co może zostać z 8v, wtryski, komputer ? Czy wszystko muszę zmienić ? > Pytanie drugie jest o uszzelniacz wału korbowego w 8v i 16v. Czy do wymiany w obydwu silnikach > trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę > umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ? > Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc tak mi sie wydaje ze Lampar cos podobnego robił ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Czy do wymiany w obydwu silnikach > trzeba ściągać miskę olejową ? Itp, poprostu z czym to się je, i czy jak się ma trochę > umiejętności mechanicznych to jest to do zrobienia ? > Dziękuję, jak komuś chce się to czytać i mi pomóc Do wymiany samego uszczelniacza nie trzeba sciagać miski ani w ósemce ani w fefnastce. Wydłubujesz go wkrętakiem i tyle. No chyba ze chcesz uszczelnic klapke w ktorej osadzony jest zimmering. Wtedy trzeba odkleic miske bo przylega ona do tej klapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Do wymiany samego uszczelniacza nie trzeba sciagać miski ani w ósemce ani w fefnastce. Wydłubujesz > go wkrętakiem i tyle. No chyba ze chcesz uszczelnic klapke w ktorej osadzony jest zimmering. > Wtedy trzeba odkleic miske bo przylega ona do tej klapki Rozumiem To kamień z serca bo odrazu mniej roboty Czekam dalej na kogoś kto mi pomoże jeszcze z tym pierwszym pytaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 Przryłem kompa i znalałem 16V na bloku 1,1. Karan miał kidys ten silnik. Na foci widać rzeźbe z rozrzadem. Ale co z czego i jaki pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Przryłem kompa i znalałem 16V na bloku 1,1. > Karan miał kidys ten silnik. Na foci widać rzeźbe z rozrzadem. Ale co z czego i jaki pasek To w takim razie trzeba bedzie czekać na kolegę Karana żeby nam opowiedział o tym Hm, skoro w 1.1 da się to myślę, że i do 1.2 dałoy się to zapakować pytanie tylko co z tłokami, rozrządem itp. Hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.