Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z chłodzeniem w cc 700

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam problem z chłodzeniem mianowicie stary termostat odmówił chyba współpracy więc nie zastanawiając się go wymieniłem. Problem nie zniknął termostat nadal się nie otwiera i nie daje płynu na chłodnice. Poza tym układ chłodzenia strasznie się zasysa i raz nawet rozrusznik nie miał siły ruszyć. dopiero po odkręceniu korka przy zbiorniku z płynem odpalił. Proszę o pomoc bo już jestem zielony. Pozdrawiam

Napisano

> nie miał siły ruszyć. dopiero po odkręceniu korka przy zbiorniku z płynem odpalił. Proszę o

> pomoc bo już jestem zielony. Pozdrawiam

To wymień korek na zbiorniczku wyrównawczym

Napisano

> Poza tym układ chłodzenia strasznie się zasysa i raz nawet rozrusznik

> nie miał siły ruszyć. dopiero po odkręceniu korka przy zbiorniku z płynem odpalił.

UPG ?

Ubywa Ci płynu ?

Napisano

> Witam,

> mam problem z chłodzeniem mianowicie stary termostat odmówił chyba współpracy więc nie

> zastanawiając się go wymieniłem. Problem nie zniknął termostat nadal się nie otwiera i nie

> daje płynu na chłodnice. Poza tym układ chłodzenia strasznie się zasysa i raz nawet rozrusznik

> nie miał siły ruszyć. dopiero po odkręceniu korka przy zbiorniku z płynem odpalił. Proszę o

> pomoc bo już jestem zielony. Pozdrawiam