krzys139 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 witam. Dziwna sprawa, zona jechala do pracy swoim wozidlem. A tu auto zgaslo i za nic nie dalo sie uruchomic. Na rozruszniku zjechala na bok i poszla do pracy. Mi udalo sie dotrzec do auta po dwoch godzinach auto normalnie zapalilo i pojechalo. Podejrzenie padli na immobilizer ale dioda na desce nie migala i zgasla. Auto jezdzi, zaden blad nie zapisal sie w sterowniku ale moze ktos zna jakies typowe awarie dla clio z 2000 roku z silnikiem 1.2 8v, ktore moga powodowac takie dziwne zachowanie samachodu a nie powoduja zapisania bledow w sterowniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 czujnik polozenia waly, pojezdzij do dobrego nagrzania i sprawdz czy przypadlosc sie pojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > czujnik polozenia waly, pojezdzij do dobrego nagrzania i sprawdz czy przypadlosc sie pojawia Przejezdzilem od tego czasu juz tym autem jakies 170km i dzis zdarzylo sie, ze na chwile auto oslablo na pol sekundy i pozniej znowu normalnie dzialalo. Nagrzanie raczej malo ma do tego, bo zona w drodze do pracy zdazyla przejechac jakies 1km moze. Chociaz tez zastanawiam sie nad czujnikiem polozenia walu, ale czy on nie powinien zapisac sie w sterowniku gdyby to on zawiodl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Przejezdzilem od tego czasu juz tym autem jakies 170km i dzis zdarzylo sie, ze na chwile auto > oslablo na pol sekundy i pozniej znowu normalnie dzialalo. > Nagrzanie raczej malo ma do tego, bo zona w drodze do pracy zdazyla przejechac jakies 1km moze. > Chociaz tez zastanawiam sie nad czujnikiem polozenia walu, ale czy on nie powinien zapisac sie w > sterowniku gdyby to on zawiodl? w Twingo u moich rodziców było podobnie była to wina czujnika położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > w Twingo u moich rodziców było podobnie była to wina czujnika położenia wału Coz zrobic wielkie pieniadze nie kosztuje Jutro zamowie i zmienie, zobaczymy czy cos zmieni. Jak zona nauczy sie wkoncu jezdzic, to zmienie jej auto na cos lepszego, ale narazie jezdzi jak burza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Coz zrobic wielkie pieniadze nie kosztuje Jutro zamowie i zmienie, zobaczymy czy cos zmieni. > Jak zona nauczy sie wkoncu jezdzic, to zmienie jej auto na cos lepszego, ale narazie jezdzi jak > burza a nie prościej wrzucić na komp i zobaczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > a nie prościej wrzucić na komp i zobaczyć ? niestety na kompie czysto a czy blad czujnika walka napewno zapisze sie w pamieci sterownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > niestety na kompie czysto a czy blad czujnika walka napewno zapisze sie w pamieci sterownika? raczej nie. tesć w meganie ,tez wymieniał ,bo co jakis czas mu zapalał jak chciał.I Pojechał kiedys do Bielska i juz nie odpalił.Kupił nowy czujnik. Błedów nie miał. Ja w swoim miałem podobnie,ale wyczysciłem ten biały dzyndzel i działa juz rok. Ogólnie stwierdzam że silniki w reno sa dobre zrywne,oszczędne,mało palą ,oleju nie biorą.Ale pierdy sie zdarzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof_WP Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > mało palą to zależy u kogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Wykręć i wyczyść śodkiem typu wd40 czujnik położenia wału i jego wtyczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Coz zrobic wielkie pieniadze nie kosztuje Jutro zamowie i zmienie, zobaczymy czy cos zmieni. > Jak zona nauczy sie wkoncu jezdzic, to zmienie jej auto na cos lepszego, ale narazie jezdzi jak > burza Zacznij od wyczyszczenia wtyczki. U mnie nie chciał odpalić na ciepłym, załapywał dopiero po 10s kręcenia. Wystarczyło, że pomacałem czujnik położenia wału i odpala normalnie. Podobnie było w zimie z obrotami na jałowym, spadały po dojechaniu do świateł, raz nawet zgasł. Pomacałem czujnik temperatury i resztę zimy jeździł normalnie. Styki w tych samochodach są koszmarne, podobnie zachowują się wtyczki poduszki pod fotelem. Kontrolka poduszek zapal mi się za każdym razem jak wsiadam i odpalam, po 15s gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Zacznij od wyczyszczenia wtyczki. U mnie nie chciał odpalić na ciepłym, załapywał dopiero po 10s > kręcenia. Wystarczyło, że pomacałem czujnik położenia wału i odpala normalnie. Podobnie było w > zimie z obrotami na jałowym, spadały po dojechaniu do świateł, raz nawet zgasł. Pomacałem > czujnik temperatury i resztę zimy jeździł normalnie. > Styki w tych samochodach są koszmarne, podobnie zachowują się wtyczki poduszki pod fotelem. > Kontrolka poduszek zapal mi się za każdym razem jak wsiadam i odpalam, po 15s gaśnie. Nie bawilem sie w to, nowy czujnik delphi 50zl. Wiec niewarto czyscic przynajmniej moj czujnik zle nie wygladal. Ale ze przypomnialem sobie ze w zimie nie odpalil mi rano 2 razy a po 10 minutach odpalal normalnie. wiec co mi szkodzilo wymienilem, niech zona jezdzi. Narazie obija tego potwora a jak nie odpali auta to bede mial gadane kilka dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 Witaj. Ja miałem podobnie - odpalał 8 - 10 razy a potem nic. Rozrusznik kręcił, dioda immo gasła a silnik nic. Uspokoiło się to po rozebraniu puszki przekaźników znajdującej się po lewej stronie silnika przy akumulatorze. Trzeba dostać się do tej puszki po zdjęciu plastikowej osłony i przejrzeć przewody i ich mocowania, przeczyścić nóżki wszystkich przekaźników i gniazda wtyczek oraz najlepiej napsikać jakiegoś środka absorbującego wodę typu "Contact" itp. - ewentualnie wymienić podejrzany przekaźnik. U mnie to pomogło - teraz nie odpala raz na kilkadziesiąt uruchomień. Pomaga też zablokowanie i odblokowanie centralnego zamka siedząc w aucie bez włączonej stacyjki, czasem też pomaga uruchamianie samochodu na wciśniętym przycisku c.z. w kluczyku. W drugim kluczyku wywaliłem całą płytkę drukowaną - jest pusty i na nim najlepiej odpala. Centralny już dawno mi nie działał z kluczyka więc dołożyłem za parę groszy sterownik i mam centralny z pilota Te wszystkie mądrości wyczytałem w Necie Może być jeszcze nie "łapiąca" pętla indukcyjna immo przy stacyjce, uszkodzona elektronika w kluczyku lub też czujnik immo w starszych autach usytuowany nad lampką oświetlenia wnętrza kabiny. Jest to znana przypadłość w Clio - możesz o niej poczytać na www.klubclio.pl - zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Witaj. > Ja miałem podobnie - odpalał 8 - 10 razy a potem nic. Rozrusznik kręcił, dioda immo gasła a silnik > nic. Uspokoiło się to po rozebraniu puszki przekaźników znajdującej się po lewej stronie > silnika przy akumulatorze. Trzeba dostać się do tej puszki po zdjęciu plastikowej osłony i > przejrzeć przewody i ich mocowania, przeczyścić nóżki wszystkich przekaźników i gniazda > wtyczek oraz najlepiej napsikać jakiegoś środka absorbującego wodę typu "Contact" itp. - > ewentualnie wymienić podejrzany przekaźnik. U mnie to pomogło - teraz nie odpala raz na > kilkadziesiąt uruchomień. Pomaga też zablokowanie i odblokowanie centralnego zamka siedząc w > aucie bez włączonej stacyjki, czasem też pomaga uruchamianie samochodu na wciśniętym przycisku > c.z. w kluczyku. > W drugim kluczyku wywaliłem całą płytkę drukowaną - jest pusty i na nim najlepiej odpala. Centralny > już dawno mi nie działał z kluczyka więc dołożyłem za parę groszy sterownik i mam centralny z > pilota > Te wszystkie mądrości wyczytałem w Necie > Może być jeszcze nie "łapiąca" pętla indukcyjna immo przy stacyjce, uszkodzona elektronika w > kluczyku lub też czujnik immo w starszych autach usytuowany nad lampką oświetlenia wnętrza > kabiny. > Jest to znana przypadłość w Clio - możesz o niej poczytać na www.klubclio.pl - zapraszam. Kontrolka immo gasnie i nie ma z nia problemow tak mi sie wydaje. Mam sterownik siemens sirius i jak przyjdzie potrzeba wywale immobilizer. centralnego nie ma, a od czasu do czasu na zimnym pojawial sie problem z paleniem. Jak po wymianie czujnika , problem nie ustapi to rozbebesze to o czym piszesz i posprawdzam. Ale mnie nie interesuje czeste odpalanie. Auto ma odpalic zawsze i w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 > Ale mnie nie interesuje częste odpalanie. Auto ma odpalić zawsze i w każdych warunkach Ba! Każdy by tak chciał.... Ale jak poczytasz trochę forum Clio (inne francuzy zresztą też) to się przekonasz, że kłopot z odpalaniem to jedna z ich największych i najczęstszych ich bolączek Ja mam moje Clio od miesiąca i też przez ten cały czas walczę z tym problemem. Generalnie skonstatowałem, że: - naprawić albo wywalić immo - wymienić (oczyścić) czujnik położenia wału - przejrzeć przekaźniki o których pisałem - posprawdzać wszystkie połączenia "masowe" kabli włącznie z tym najgrubszym od aku. Problem powinien wtedy ustąpić. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Ja mam nowy czujnik polozenia walu, swiece , kable wszystkie filtry. Jak bedzie sie tak dalej dzialo wywalam immo i bede grzebal sie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Nie bawilem sie w to, nowy czujnik delphi 50zl. Wiec niewarto czyscic przynajmniej moj czujnik zle > nie wygladal. Ale ze przypomnialem sobie ze w zimie nie odpalil mi rano 2 razy a po 10 > minutach odpalal normalnie. wiec co mi szkodzilo wymienilem, niech zona jezdzi. Narazie obija > tego potwora a jak nie odpali auta to bede mial gadane kilka dni Czujnik jest pewnie ok, zaśniedziały styki, wystarczyło by żebyś wtyczkę wyjął i włożył jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Ba! Każdy by tak chciał.... > Ale jak poczytasz trochę forum Clio (inne francuzy zresztą też) to się przekonasz, że kłopot z > odpalaniem to jedna z ich największych i najczęstszych ich bolączek > Ja mam moje Clio od miesiąca i też przez ten cały czas walczę z tym problemem. > Generalnie skonstatowałem, że: > - naprawić albo wywalić immo > - wymienić (oczyścić) czujnik położenia wału > - przejrzeć przekaźniki o których pisałem > - posprawdzać wszystkie połączenia "masowe" kabli włącznie z tym najgrubszym od aku. > Problem powinien wtedy ustąpić. > Powodzenia. Po zakupie w zeszłym roku wymieniłem świece i przewody WN. Tak jak pisałem problem z odpaleniem pojawił się raz i "zły dotyk" czujnika wału starczył. U Ciebie problemem może być też czujnik temperatury do kompa. Zimny silnik ma automatyczne ssanie inicjowane właśnie z tego czujnika. Jeśli przy problemach z opaleniem zimnego silnik wyciągniesz wtyczkę, zewrzesz styki i odpali bez szemrania to masz powód. Zwykle czyszczenie wtyczki starcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Po zakupie w zeszłym roku wymieniłem świece i przewody WN. Tak jak pisałem problem z odpaleniem > pojawił się raz i "zły dotyk" czujnika wału starczył. U Ciebie problemem może być też czujnik > temperatury do kompa. Zimny silnik ma automatyczne ssanie inicjowane właśnie z tego czujnika. > Jeśli przy problemach z opaleniem zimnego silnik wyciągniesz wtyczkę, zewrzesz styki i odpali > bez szemrania to masz powód. Zwykle czyszczenie wtyczki starcza. Czujnik temperatury wymienilem na dzien dobry bo byl niesprawny. Czujnik polozenia walu wyciagnalem dzien wczesniej i wyczyscilem ale po lekturze awarii wewnetrznych cewek tego ustrojstwa i cenie nowego kupilem i zalozylem nowy czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Czujnik temperatury wymienilem na dzien dobry bo byl niesprawny. Czujnik polozenia walu wyciagnalem > dzien wczesniej i wyczyscilem ale po lekturze awarii wewnetrznych cewek tego ustrojstwa i > cenie nowego kupilem i zalozylem nowy czujnik. Pozostają ewentualnie cewki zapłonowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Pozostają ewentualnie cewki zapłonowe. Zobaczymy czy sie bedzie powtarzalo. Ale mysle ze uszkodona cewke powinien zlapac odrazu komputer a z czujnikiem polozenia walu wlasnie czesto zdarza sie ze komputer nie zaoisuje bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Po zakupie w zeszłym roku wymieniłem świece i przewody WN. Tak jak pisałem problem z odpaleniem > pojawił się raz i "zły dotyk" czujnika wału starczył. U Ciebie problemem może być też czujnik > temperatury do kompa. Zimny silnik ma automatyczne ssanie inicjowane właśnie z tego czujnika. > Jeśli przy problemach z opaleniem zimnego silnik wyciągniesz wtyczkę, zewrzesz styki i odpali > bez szemrania to masz powód. Zwykle czyszczenie wtyczki starcza. Ale u mnie nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Ostatnio jak nie chciał odpalić wystarczyło zamknąć drzwi wewnętrznym przyciskiem i zaraz je otworzyć - odpalił bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Ale u mnie nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Ostatnio jak nie chciał odpalić wystarczyło > zamknąć drzwi wewnętrznym przyciskiem i zaraz je otworzyć - odpalił bez problemu. Nie uwazasz ze to byl przypadek? U mnie wystarczylo poczekac kilka sekund i jezdzil bez problemu kilka dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Zobaczymy czy sie bedzie powtarzalo. Ale mysle ze uszkodona cewke powinien zlapac odrazu komputer a > z czujnikiem polozenia walu wlasnie czesto zdarza sie ze komputer nie zaoisuje bledu. Wszystko może być. Opisz jak będzie za parę dni. Mam to samo autko to doświadczenia się przydadzą. Z bolączek tego modelu to już tył uszczelniałem bo lało się do bagażnika. I to nie pod światłami, jak zwykle, a pod odbojnikami klapy. Wcisnąłem na silikon i sucho jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 > Nie uważasz ze to był przypadek? U mnie wystarczyło poczekać kilka sekund i jeździł bez problemu > kilka dni Nie bo już kilka razy tak miałem. Clio mają strasznie humorzastą elektronikę. Np na zapasowym kluczyku nie chciał odpalać - elektronik przeprogramował kostkę immo w kluczyku i dalej nic - kontrolka immo gasła auto nie odpalało. Pomogło wyjęcie płytki elektronicznej z kluczyka i baterii - teraz kluczyk jest pusty i pali. Po wyczyszczeniu przekaźników w komorze silnika rzadziej się zdarza, że nie chce odpalić ale patent z centr. zamkiem przećwiczyłem już kilka razy - zawsze pomaga Albo trzeba poczekać z pół godziny i pali od "pierwszego" Ostatnio też miałem przypadłość z żarzeniem się kontrolki tylnych przeciwmgielnych na wyświetlaczu przy hamowaniu i włączeniu lewego migacza - pomogło wyczyszczenie tylnej kostki przy lewej lampie i był spokój. Po ostatnim dzwonie jak mi gość wjechał w tył znowu się żarzy - muszę chyba podciągnąć nową masę... Czasem też po włączeniu zapłonu włącza się radio a czasem nie - tak więc elektronika w Clio to zawsze adrenalinka czy odpali czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Wszystko może być. Opisz jak będzie za parę dni. Mam to samo autko to doświadczenia się przydadzą. > Z bolączek tego modelu to już tył uszczelniałem bo lało się do bagażnika. I to nie pod > światłami, jak zwykle, a pod odbojnikami klapy. Wcisnąłem na silikon i sucho jest. U mnie woda do auta zasuwa gdzies z przodu. Wyczyscilem odplyw od strony pasazera ale zostal mi jeszcze od strony kierowcy. Na wakacje wybebesze bede polewal woda i zobacze czy jeszcze hdzies leci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Nie bo już kilka razy tak miałem. > Clio mają strasznie humorzastą elektronikę. Np na zapasowym kluczyku nie chciał odpalać - > elektronik przeprogramował kostkę immo w kluczyku i dalej nic - kontrolka immo gasła auto nie > odpalało. Pomogło wyjęcie płytki elektronicznej z kluczyka i baterii - teraz kluczyk jest > pusty i pali. Po wyczyszczeniu przekaźników w komorze silnika rzadziej się zdarza, że nie chce > odpalić ale patent z centr. zamkiem przećwiczyłem już kilka razy - zawsze pomaga Albo trzeba > poczekać z pół godziny i pali od "pierwszego" > Ostatnio też miałem przypadłość z żarzeniem się kontrolki tylnych przeciwmgielnych na wyświetlaczu > przy hamowaniu i włączeniu lewego migacza - pomogło wyczyszczenie tylnej kostki przy lewej > lampie i był spokój. Po ostatnim dzwonie jak mi gość wjechał w tył znowu się żarzy - muszę > chyba podciągnąć nową masę... > Czasem też po włączeniu zapłonu włącza się radio a czasem nie - tak więc elektronika w Clio to > zawsze adrenalinka czy odpali czy nie To u mnie wydaje sie byc przynajmniej duzo lepiej bo problem z odpalaniem pojawil sie moze ze 3 razy i nic nie musialem naciskac sam za chwile odpalil Na twoim miejscu wywalilbym immo z auta wogole. Bo ja zastanawiam sie nadtym mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > To u mnie wydaje sie byc przynajmniej duzo lepiej bo problem z odpalaniem pojawil sie moze ze 3 > razy i nic nie musialem naciskac sam za chwile odpalil Na twoim miejscu wywalilbym immo z > auta wogole. Bo ja zastanawiam sie nadtym mocno. No tak ale taka przyjemność kosztuje ok 350 złociszy niestety a poza tym nie mam alarmu więc dodatkowo jakieś 300 - 400 na alarm by trzeba było przeznaczyć. Dzisiaj jak nie chciał odpalić to wystarczyło zamknąć drzwi wewn.przyciskiem i odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > No tak ale taka przyjemność kosztuje ok 350 złociszy niestety a poza tym nie mam alarmu więc > dodatkowo jakieś 300 - 400 na alarm by trzeba było przeznaczyć. > Dzisiaj jak nie chciał odpalić to wystarczyło zamknąć drzwi wewn.przyciskiem i odpalił Straszne przeboje masz z autem, u mnie naszczescie odpukac narazie odpala od strzalu i nie robi najmniejszych akcji. A wywalenie immo jak wyciagniesz z auta sterownik to koszt obecnie okolo 100-150zl przynajmniej siriusa mozna tez zabrac sie za to samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 No mam przeboje - dzisiaj znowu nie odpalił ale po zamknięciu i otworzeniu odpalił bez problemu. Chyba rzeczywiście pozbędę się immo też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > No mam przeboje - dzisiaj znowu nie odpalił ale po zamknięciu i otworzeniu odpalił bez problemu. > Chyba rzeczywiście pozbędę się immo też... Raczej tak, my wczoraj z ciekawosci jezdzilismy wszedzie tylko clio i nie bylo zadnych problemow z odpalaniem. A to juz 3 lub 4 dzien po wymianie czujnika i narazie odpukac ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > A to już 3 lub 4 dzień po wymianie czujnika i na razie odpukać ok. < Znaczy po wymianie czujnika wału czy po wywaleniu immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Znaczy po wymianie czujnika wału czy po wywaleniu immo? Po wymianie czujnika walu, immo jeszcze siedzi. Jak zacznie cos swirowac to wywale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 "to wywale" immo czy auto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > "to wywale" > immo czy auto?? jak masz kase to zmień na inna markę Ja np nie spodziewałem sie w tym miesiącu wydatków.A dzis z przednich zacisków hamulcowych poleciał płyn hamulcowy Gumy na stabilizatorze tez do wymiany Zas 250zł do tyłu . Dzis usiadłem do punto evo i jestem ciekaw czy mniej sie psuje niz franca.Fiat prawie nowy nie 10-letni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Po wymianie czujnika walu, immo jeszcze siedzi. Jak zacznie coś świrować to wywalę. Ok - to ja przy najbliższej okazji też wymienię czujnik wału i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiza Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Wystarczyło, że pomacałem czujnik położenia wału i odpala normalnie. Kolego, gdzie to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiza Napisano 2 Maja 2012 Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Wszystko może być. Opisz jak będzie za parę dni. Mam to samo autko to doświadczenia się przydadzą. > Z bolączek tego modelu to już tył uszczelniałem bo lało się do bagażnika. I to nie pod > światłami, jak zwykle, a pod odbojnikami klapy. Wcisnąłem na silikon i sucho jest. Lało Ci się w koło zapasowe (znaczy w ten pojemnik)? Dawno nie wyjmowałem koła i tam nie zaglądałem. Zajrzałem ostatnio a tam... wielka kałuża i kilka ognisk rdzy ... Szlifowanie było.. trzeba jeszcze uszczelnić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 > Kolego, gdzie to jest? Pomiedzy silnikiem a skrzynia biegow. Nad kołem zamachowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.