Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Poszerzane rekiny

Featured Replies

Napisano

Siemano!

Czy mial ktos do czynienie z poszerzanymi felgami rekin? Do ilu cali mozna je bezpiecznie poszerzyc zeby miescily sie w nadkolach.Obecnie mam 5,5J z dystansem 1.5cm na przodzie i 2cm na tyle.Jest w miare szeroko ale sama felga jest z dosc malym parapetem.Poszerzona felg na powiedzmy 8J eliminuje jaki kolwiek dystans? Prosze o jakies info bo jestem zielony w tym temacie

Napisano

Ja miałem rekiny w CC 5,5" bez dystansów. Samo poszerzenie do 8" nie wykluczy Ci dystansów gdyż poszerzysz ranty. Nie wiem czy jakoś inaczej się poszerza. Jeden kolega miał poszerzane rekiny ale nie pamiętam czy 8" czy 9"

Napisano

Co do dystansów to wszystko zależy jakie masz wyjściowe ET w tych rekinach. Ja w swoich nie musiałem mieć dystansów, ale nie pamiętam jakie było ET.

Poszerzać możesz rant na zewnątrz, więc sam sposób mocowania felgi się nie zmieni bo odległość od "końca" felgi do rotoru pozostaje taka sama. Jeśli już teraz musisz dać dystans, to poszerzając felgę "na zewnątrz" i tak go będziesz musiał dawać.

Jeśli będziesz poszerzał felgę do środka, czyli szerokość bębna, ale od strony wnętrza auta, to licz się z koniecznością stosowania większego dystansu.

Sądzę, że pewnie i tak felga będzie robiona na zewnątrz, po rancie, więc dystans taki jaki masz, taki będziesz dalej miał. Jest tylko większe prawdopodobieństwa tarcia felg o nadkola.

Mam nadzieję, że jakoś Ci to zobrazowałem ok.gif

Napisano
  • Autor