Skocz do zawartości

Vialle LPdi......


ROBO

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie dlugo mnie tu nie bylo (zniknol moj ulubiony kacik mercedesa i matiza tez juz nie posiadam) ale powraca tesknota za gazem..... posiada ktos w swoim pojezdzie instalacje LPdi firmy vialle? jesli tak prosze podzielic sie informacjami jak to pracuje.....mysle mad zagazowaniem TSI w skodzie mojego brata....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie dlugo mnie tu nie bylo (zniknol moj ulubiony kacik mercedesa i matiza tez juz nie

> posiadam) ale powraca tesknota za gazem..... posiada ktos w swoim pojezdzie instalacje LPdi

> firmy vialle? jesli tak prosze podzielic sie informacjami jak to pracuje.....mysle mad

> zagazowaniem TSI w skodzie mojego brata....

zima ujawniła lekką niedoskonałośc ldpi, auta nie chciały odpalać na Lpg w najniższych temp. tak ciśnienie spadało że nawet pompa wysokiego ciśnienia nie dawała rady a żeby przejść na bp trzeba wypalić-wypchnąć gaz z układu tak samo jak paliwo- dlatego naćkali tyle elektrozaworów yikes.gif

ale podobno po nowym sofcie poprawiło się ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Ja polecam. Miałem w Primera 2.0 i moje spostrzeżenia:

1. Zero straty mocy

2. Szybciej przełącza się niż sekwencja

3. Nie trzeba regulować - bezobsługowa

Jedyna wada to brak serwisu jak już coś się stanie. W warszawie robią to chyba na lazurowej. Jedyne co tam pada to pompa gazu ze względu na zawartość H2O w gazie - zacierają się. Koszt regeneracji ok 600 PLN

Reasumując WARTO ale podobno koszt instalki DROGO. Ja miałem egzemplarz z tą instalacją od nowości założona w ASO Nissana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja polecam. Miałem w Primera 2.0 i moje spostrzeżenia:

> 1. Zero straty mocy

hmm czyli pali więcej ? bo jak wiesz gaz jest mniej kaloryczny i albo większe spalanie, albo mniejsza moc hmm.gif

swoją drogą sprawdzałeś na hamowni ? bo u mnie też nie czuć różnicy, a jednak na hamowni wyszło że jest 12%mniej, tyle że w zakresie który rzadko się używa, "na dole" było nawet lepiej

> 2. Szybciej przełącza się niż sekwencja

ok.gif

> 3. Nie trzeba regulować - bezobsługowa

tzn ? nie ma centralki którą się programuje ? czy po prostu soft jest dobrany pod konkretne auto

brat ma instalacje holenderską w 406 i tam też nic się nie reguluje w sumie, jest soft dobrany pod konkretne auto i tyle

> Jedyna wada to brak serwisu jak już coś się stanie. W warszawie robią to chyba na lazurowej. Jedyne

> co tam pada to pompa gazu ze względu na zawartość H2O w gazie - zacierają się. Koszt

> regeneracji ok 600 PLN

> Reasumując WARTO ale podobno koszt instalki DROGO. Ja miałem egzemplarz z tą instalacją od nowości

> założona w ASO Nissana

IMO nie warto, dla tego wcześniejszego przełączania ? nawet tej większej mocy ?

mnie wystarczy jak patrzę na serwis AG, brat musi się umawiać dużo wcześniej, a koszty ... tak 2x wyższe jak w normalnych zakładach

za samo podpięcie do kompa liczą 100zł ... ja płacę 50zł

ostatnio wymieniał jeden wtryskiwacz, jakiś czujnik, plus diagnostyka i coś 800zł icon_eek.gif

a przy takiej Vgen to z 200zł policzą za samo podpięcie ... grinser006.gif

gaz ma dawać oszczędności, a tego podstawowego warunku na razie nie spełnia ta instalacja icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Pali pewnie więcej, nie mierzyłem. Mocy na hamowni nie sprawdzałem ale mierzyłem stoperem przyspieszenie od 0-100 i wychodziło tak samo. Ja miałem na gazie przestawiony zapłon i dzięki temu szedł lepiej z dołu na gazie.

3. Nie reguluje się bo nie ma tam dodatkowego komputera od gazu. LPI korzysta z kompa benzynowego. Instalacja została specjalnie wyprodukowana i dobrana do konkretnego silnika i był w samochodzie od nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3. Nie reguluje się bo nie ma tam dodatkowego komputera od gazu. LPI korzysta z kompa benzynowego.

> Instalacja została specjalnie wyprodukowana i dobrana do konkretnego silnika i był w

> samochodzie od nowości.

lpdi_schemat.jpg

komputer jest ok.gif

przy IVgen w holenderskich systemach też się nic nie reguluje - jest zaprogramowany pod konkretne auto

przypuszczam że tu jest podobnie, pewnie ustawienia przecież się wprowadza, choćby samo przełączenie benzyna/gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.