ROBO Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Witajcie dlugo mnie tu nie bylo (zniknol moj ulubiony kacik mercedesa i matiza tez juz nie posiadam) ale powraca tesknota za gazem..... posiada ktos w swoim pojezdzie instalacje LPdi firmy vialle? jesli tak prosze podzielic sie informacjami jak to pracuje.....mysle mad zagazowaniem TSI w skodzie mojego brata.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 > Witajcie dlugo mnie tu nie bylo (zniknol moj ulubiony kacik mercedesa i matiza tez juz nie > posiadam) ale powraca tesknota za gazem..... posiada ktos w swoim pojezdzie instalacje LPdi > firmy vialle? jesli tak prosze podzielic sie informacjami jak to pracuje.....mysle mad > zagazowaniem TSI w skodzie mojego brata.... zima ujawniła lekką niedoskonałośc ldpi, auta nie chciały odpalać na Lpg w najniższych temp. tak ciśnienie spadało że nawet pompa wysokiego ciśnienia nie dawała rady a żeby przejść na bp trzeba wypalić-wypchnąć gaz z układu tak samo jak paliwo- dlatego naćkali tyle elektrozaworów ale podobno po nowym sofcie poprawiło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apek Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Ja polecam. Miałem w Primera 2.0 i moje spostrzeżenia: 1. Zero straty mocy 2. Szybciej przełącza się niż sekwencja 3. Nie trzeba regulować - bezobsługowa Jedyna wada to brak serwisu jak już coś się stanie. W warszawie robią to chyba na lazurowej. Jedyne co tam pada to pompa gazu ze względu na zawartość H2O w gazie - zacierają się. Koszt regeneracji ok 600 PLN Reasumując WARTO ale podobno koszt instalki DROGO. Ja miałem egzemplarz z tą instalacją od nowości założona w ASO Nissana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 kolega pyta o LPdi a ty miałeś LPfi a to różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 > Ja polecam. Miałem w Primera 2.0 i moje spostrzeżenia: > 1. Zero straty mocy hmm czyli pali więcej ? bo jak wiesz gaz jest mniej kaloryczny i albo większe spalanie, albo mniejsza moc swoją drogą sprawdzałeś na hamowni ? bo u mnie też nie czuć różnicy, a jednak na hamowni wyszło że jest 12%mniej, tyle że w zakresie który rzadko się używa, "na dole" było nawet lepiej > 2. Szybciej przełącza się niż sekwencja > 3. Nie trzeba regulować - bezobsługowa tzn ? nie ma centralki którą się programuje ? czy po prostu soft jest dobrany pod konkretne auto brat ma instalacje holenderską w 406 i tam też nic się nie reguluje w sumie, jest soft dobrany pod konkretne auto i tyle > Jedyna wada to brak serwisu jak już coś się stanie. W warszawie robią to chyba na lazurowej. Jedyne > co tam pada to pompa gazu ze względu na zawartość H2O w gazie - zacierają się. Koszt > regeneracji ok 600 PLN > Reasumując WARTO ale podobno koszt instalki DROGO. Ja miałem egzemplarz z tą instalacją od nowości > założona w ASO Nissana IMO nie warto, dla tego wcześniejszego przełączania ? nawet tej większej mocy ? mnie wystarczy jak patrzę na serwis AG, brat musi się umawiać dużo wcześniej, a koszty ... tak 2x wyższe jak w normalnych zakładach za samo podpięcie do kompa liczą 100zł ... ja płacę 50zł ostatnio wymieniał jeden wtryskiwacz, jakiś czujnik, plus diagnostyka i coś 800zł a przy takiej Vgen to z 200zł policzą za samo podpięcie ... gaz ma dawać oszczędności, a tego podstawowego warunku na razie nie spełnia ta instalacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apek Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 1. Pali pewnie więcej, nie mierzyłem. Mocy na hamowni nie sprawdzałem ale mierzyłem stoperem przyspieszenie od 0-100 i wychodziło tak samo. Ja miałem na gazie przestawiony zapłon i dzięki temu szedł lepiej z dołu na gazie. 3. Nie reguluje się bo nie ma tam dodatkowego komputera od gazu. LPI korzysta z kompa benzynowego. Instalacja została specjalnie wyprodukowana i dobrana do konkretnego silnika i był w samochodzie od nowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 > 3. Nie reguluje się bo nie ma tam dodatkowego komputera od gazu. LPI korzysta z kompa benzynowego. > Instalacja została specjalnie wyprodukowana i dobrana do konkretnego silnika i był w > samochodzie od nowości. komputer jest przy IVgen w holenderskich systemach też się nic nie reguluje - jest zaprogramowany pod konkretne auto przypuszczam że tu jest podobnie, pewnie ustawienia przecież się wprowadza, choćby samo przełączenie benzyna/gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.