fred77 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Ponieważ niedługo będę zmuszony wykonać wstępnie próbny "lot" moją drezyną wyposażoną w napęd pochodzący z naszego poczciwego Malacza dlatego chciałbym się dowiedzieć ile oleju to to potrzebuje. Opróżniłem wcześniej i silnik i skrzynię biegów gdyż musiałem cały zespół napędowy układać, przekładać, przewracać itp i nie chciałem by ten olej się wylewał czy przelewał. Teraz trzeba będzie uruchomić silnik i dlatego chciałbym wiedzieć ile oleju trzeba wlać do silnika, a ile do skrzyni biegów. Dodatkowo - o ile wiem jak wlać olej do silnika to chciałbym się upewnić którędy wlać olej do skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 skrzynia 1,1 L silnik 2,35 L Olej do skrzyni wlewasz korkiem o kwadratowym łbie (chyba łeb 1/4cala) z prawej strony skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > skrzynia 1,1 L > silnik 2,35 L > Olej do skrzyni wlewasz korkiem o kwadratowym łbie (chyba łeb 1/4cala) z prawej strony skrzyni > biegów. Dodatkowo jak nie ma możliwości odkręcić korka w skrzyni można też wlać go otworem po wyjęciu odpowietrznika skrzyni biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Dodatkowo jak nie ma możliwości odkręcić korka w skrzyni można też wlać go otworem po wyjęciu > odpowietrznika skrzyni biegów Taki diwajs sobie zrobiłem do odkręcania korka. Starą objechaną nasadkę do grzechotki (właśnie chyba 1/4cala) wspawałem śrubę na klucz 19. Zrobiłem taki jakby adapter przejściówkę z kwadratu na 19kę. Do tego dobry klucz i heja W niejednym 126p odkręciłem bez problemów podczas gdy płaskie klucze objeżdżałby kwadratowy łebek korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Taki diwajs sobie zrobiłem do odkręcania korka. > Starą objechaną nasadkę do grzechotki (właśnie chyba 1/4cala) wspawałem śrubę na klucz 19. > Zrobiłem taki jakby adapter przejściówkę z kwadratu na 19kę. > Do tego dobry klucz i heja > W niejednym 126p odkręciłem bez problemów podczas gdy płaskie klucze objeżdżałby kwadratowy łebek > korka To musiał bym się do Ciebie wybrać na małą wizytę bo właśnie nie mogę odkręcić i olej wlewałem górą u siebie ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Warto taki "adapter" sobie zrobić Koszt znikomy, a daje radę. Powyżej masz rysunek poglądowy o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Warto taki "adapter" sobie zrobić Koszt znikomy, a daje radę. > Powyżej masz rysunek poglądowy o co chodzi Ja się boję że u mnie to tak zapieczone że będzie trzeba spawać nakrętkę do korka odkręcić i wkręcić nowy korek niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Ja się boję że u mnie to tak zapieczone że będzie trzeba spawać nakrętkę do korka odkręcić i > wkręcić nowy korek niestety To aż jestem ciekaw jak ten korek wygląda w mojej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > To aż jestem ciekaw jak ten korek wygląda w mojej skrzyni. Powiem tak jak kwadrat nie jest uszkodzony to nic na siłę i będzie dobrze. Odwrócona nasadka do tego klucz imbusowy i dasz radę. Gorzej jak ktoś wcześniej ja sponiewierał wtedy kłopot, ja tak mam dlatego olej wlewałem otworem z góry skrzyni po wyjęciu odpowietrznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.