Skocz do zawartości

Podświetlenie licznika km?


gregor21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Po sąsiedzku chciałbym zapytać co mogło się stać w Oplu Corsie C 1.3 CDTI że praktycznie nie widać przebiegu km(chodzi mi o ten elektroniczny licznik)? Trzeba mocno wysilać wzrok żeby coś zobaczyć!Cyferki są bardzo słabo podświetlone!

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z Corsą, ale zapewne jest tam żaróweczka podświetlająca licznik (w Astrze g tak było, przypuszczam, że tu jest podobnie). Ta żaróweczka była taka specjalna (bańka w kształcie walca) - zapytaj o nią w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam doświadczenia z Corsą, ale zapewne jest tam żaróweczka podświetlająca licznik (w Astrze g

> tak było, przypuszczam, że tu jest podobnie). Ta żaróweczka była taka specjalna (bańka w

> kształcie walca) - zapytaj o nią w ASO.

Dzięki ,ale ona tak jakby lekko świeciła!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak kolega gregor21 nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z corsą ale obstawiał bym na pokrętło od ściemniania podświetlenia może jest skręcone wink.gif jeżeli mówisz że delikatnie jak by świeciła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>obstawiał bym na pokrętło od ściemniania podświetlenia może jest skręcone

Może tak być, ale wtedy również podświetlenie (czy też może "jasność") wyświetlacza na środku deski powinna być zmniejszona tak, jak liczydła. hmm.gif O tym autor wątku nie wspomina... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może tak być, ale wtedy również podświetlenie (czy też może "jasność") wyświetlacza na środku deski

> powinna być zmniejszona tak, jak liczydła. O tym autor wątku nie wspomina...

Jasność wyświetlacza na środku deski jest OK!Tylko licznik jest zaciemniony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach