Skocz do zawartości

Punto I - spryskiwacz pali bezpiecznik


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Spryskiwacze i wycieraczki są na jednym bezpieczniku - tak wynika ze schematu na klapce. Uruchomienie wycieraczek nic nie psuje, spryskiwaczy - jak wyżej. Pompka poszła? Czy jest jedna na przód i tył?

Od czego zacząć grzebanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

hej!

Walczę z tym dalej, bo teraz bez spryskiwacza to udręka!

Tez myślałem, że to pompka ale gdy ją odłączyłem jest to samo! Podmieniłem też przełącznik zespolony pod kierownicą - to samo!

A czy brak pompki albo gdy jest odłączona, też może palić bezpiecznik?

Na tym samym bezpieczniku są również wycieraczki i one działają - do momentu załączenia spryskiwacza.

Czy na tył jest osobna pompka czy obie szyby mają wspólną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy na tył jest osobna pompka czy obie szyby mają wspólną?

jedna pompka, ma dwa wyjścia, zmiana polaryzacji powoduje że leje z 1 lub drugiego kroćca

ściągaj nadkole, odłącz pompkę, podłącz jakąś żarówkę i sprawdzaj czy znów wywali bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem małe druciarstwo, ale działa, tzn. wężyk zasilający spryskiwacz tylnej szyby podmieniłem z przednim, bo uruchomienie dźwignią pod kierownicą spryskiwacza tylnej szyby niczego nie pali! Dzieje się tak tylko, gdy pociągnę wajchę do siebie. Pompka jest ta sama.

Cholera wie, co jest. Trzeba będzie kiedyś podjechać do jakiegoś magika, chcociaż byłem niedawno u jednego i twierdził, że to przełącznik pod kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłem małe druciarstwo, ale działa, tzn. wężyk zasilający spryskiwacz tylnej szyby podmieniłem z

> przednim, bo uruchomienie dźwignią pod kierownicą spryskiwacza tylnej szyby niczego nie pali!

> Dzieje się tak tylko, gdy pociągnę wajchę do siebie. Pompka jest ta sama.

> Cholera wie, co jest. Trzeba będzie kiedyś podjechać do jakiegoś magika, chcociaż byłem niedawno u

> jednego i twierdził, że to przełącznik pod kierownicą.

sprawdź kable i piny w kostce, i na pompce

odepnij kostkę z pompki i 'włącz' spryskiwacz, możliwe że gdzieś jest zwarcie na obwodzie poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.