roolez_ Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Jak w temacie. Spryskiwacze i wycieraczki są na jednym bezpieczniku - tak wynika ze schematu na klapce. Uruchomienie wycieraczek nic nie psuje, spryskiwaczy - jak wyżej. Pompka poszła? Czy jest jedna na przód i tył? Od czego zacząć grzebanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 pompka do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roolez_ Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 hej! Walczę z tym dalej, bo teraz bez spryskiwacza to udręka! Tez myślałem, że to pompka ale gdy ją odłączyłem jest to samo! Podmieniłem też przełącznik zespolony pod kierownicą - to samo! A czy brak pompki albo gdy jest odłączona, też może palić bezpiecznik? Na tym samym bezpieczniku są również wycieraczki i one działają - do momentu załączenia spryskiwacza. Czy na tył jest osobna pompka czy obie szyby mają wspólną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Czy na tył jest osobna pompka czy obie szyby mają wspólną? jedna pompka, ma dwa wyjścia, zmiana polaryzacji powoduje że leje z 1 lub drugiego kroćca ściągaj nadkole, odłącz pompkę, podłącz jakąś żarówkę i sprawdzaj czy znów wywali bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roolez_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Zrobiłem małe druciarstwo, ale działa, tzn. wężyk zasilający spryskiwacz tylnej szyby podmieniłem z przednim, bo uruchomienie dźwignią pod kierownicą spryskiwacza tylnej szyby niczego nie pali! Dzieje się tak tylko, gdy pociągnę wajchę do siebie. Pompka jest ta sama. Cholera wie, co jest. Trzeba będzie kiedyś podjechać do jakiegoś magika, chcociaż byłem niedawno u jednego i twierdził, że to przełącznik pod kierownicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Zrobiłem małe druciarstwo, ale działa, tzn. wężyk zasilający spryskiwacz tylnej szyby podmieniłem z > przednim, bo uruchomienie dźwignią pod kierownicą spryskiwacza tylnej szyby niczego nie pali! > Dzieje się tak tylko, gdy pociągnę wajchę do siebie. Pompka jest ta sama. > Cholera wie, co jest. Trzeba będzie kiedyś podjechać do jakiegoś magika, chcociaż byłem niedawno u > jednego i twierdził, że to przełącznik pod kierownicą. sprawdź kable i piny w kostce, i na pompce odepnij kostkę z pompki i 'włącz' spryskiwacz, możliwe że gdzieś jest zwarcie na obwodzie poprostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roolez_ Napisano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Włączenie spryskiwacza z odpiętą pompką bezpiecznik pali - to już sprawdzałem. Rozbiorę chyba kostkę i przejrzę kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.