johny128 Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 Mam problem z silnikiem. Pacjent to Y20DTH Po remoncie głowicy silnik łapał 2 błędy P0400 już rozwiązałem został mi jeszcze P0190 - Usterka mechaniczna w systemie paliwa (Częściowe obciążenie). Google za bardzo nie wie co posprawdzać. Zastanawiam się czy to pompa czy przewody i wtryskiwacze. Sprawdziłem przewody wszytko szczelne nie ma wycieków, sprawdziłem listwy zasilające wtryskiwacze pod wałkiem rozrządu czy tam czasami za słabo czegoś nie dokręciłem, nie wyczułem aby paliwo mieszało się z olejem. Silnik odpala normalnie pracuje równo. Może ktoś się spotkał z czymś podobnym. Dodam tylko że jeśli silnik złapie błąd przestaje jechać, wystarczy zgasić silnik i już wszystko jest ok, do czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 IMHO to raczej wina pompy. Masz dwa wyjścia: - poczekać aż się pogorszy, - znaleźć kogoś kto chciałby się pobawić oscyloskopem i sprawdzić co widać na sterowaniu pompy. Problem w tym, że jeśli usterka pojawia się sporadycznie, to będzie to ciężko złapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Dzisiaj byłem u znachora, podłączył techa i nie podobało mu się ze masa paliwa skacze. Wykrył usterkę, której ja nie brałem w ogóle pod uwagę. A mianowicie po naciśnięciu pedału gazu do oporu silnik lekko przerywa w okolicy 1500tyś obrotów, potem przyśpiesza bez zakłóceń. Umówię się z nim i niech regeneruje pompę mechanicznie bo jeszcze wyłoży się od tego elektronika. Ja już mam dość pomału tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stenko Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Witaj W moim przypadku link - klik Problem leżał w nieszczelności na mostkach i objawiał się szczególnie kiedy jadąc ok 90 km/h na 5 tym biegu ostro wcisnęło się pedał przyspieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2012 Ja dałem nowe uszczelnienia pomiędzy wtryskiem a mostkiem. Oczywiście nie wykluczam, ale już sprawdzałem dla mnie jest ok. A błąd pojawia się jedynie w okolicy 2 tyś. i bez różnicy na jakim biegu. Jak się nie przegapi zmian biegów i utrzyma silnik bliżej 2,5tyś to błąd nie wyskakuje. Tak da się jechać ale jest to upierdliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.