marekkoc Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 WITAM Pacjent alfa gt desel przy 180km wywala bład czujnik A doladowania turbospreżarki. ktos wie wicej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 > WITAM > Pacjent alfa gt desel przy 180km wywala bład czujnik A doladowania turbospreżarki. > ktos wie wicej. Jakieś objawy namacalne poza błędem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekkoc Napisano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 > Jakieś objawy namacalne poza błędem ? Przy 180km wywala bład na desce i nie jedzie turba nie ma, po uruchomieniu ponownym jakby wszystko ok. Oczywiscie tylko kontrolka pali sie na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Przy 180km wywala bład na desce i nie jedzie turba nie ma, po uruchomieniu ponownym jakby > wszystko ok. > Oczywiscie tylko kontrolka pali sie na desce. Dłubana w sofcie czy nie ? Przyczyn może być kilka, najczęściej z moich obserwacji: - Zawór podciśnieniowy sterowania zmienną geometrią turbiny - Sama turbina i problemy z zacinającą się geometrią łopatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Dłubana w sofcie czy nie ? > Przyczyn może być kilka, najczęściej z moich obserwacji: > - Zawór podciśnieniowy sterowania zmienną geometrią turbiny > - Sama turbina i problemy z zacinającą się geometrią łopatek. Ewentualnie nieszczelność na przewodach podciśnienia. Wczoraj opanowałem temat muła do 3000 obr w 166 2.4 mjet. Przetarty był wężyk plastykowy za/pod kolektorem ssącym. W tym przypadku może być zapieczona turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekkoc Napisano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > Dłubana w sofcie czy nie ? > Przyczyn może być kilka, najczęściej z moich obserwacji: > - Zawór podciśnieniowy sterowania zmienną geometrią turbiny > - Sama turbina i problemy z zacinającą się geometrią łopatek. witam dlubana przez fachowca mastersa , mozliwe ze turbina sie konczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.