Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1,6 HDI 90kM styl jazdy

Featured Replies

Napisano

Peugeot 207 z 1,6HDi 90KM - to mój pierwszy dieselek, dlatego pomimo, iż nie jestem świeżym kierowcą, proszą o Wasze opinie, co ten silniczek lubi, aby pił mało i długo służył bez sięgania do portfela ... Jakie są optymalne obroty do zmiany biegów, jakie minimalne utrzymywać aby go nie męczyć no i czy także co jakiś czas faktycznie zalecane jest przegonienie pająków z rury wydechowej ??

Napisano

> Peugeot 207 z 1,6HDi 90KM - to mój pierwszy dieselek, dlatego pomimo, iż nie jestem świeżym

> kierowcą, proszą o Wasze opinie, co ten silniczek lubi, aby pił mało i długo służył bez

> sięgania do portfela ... Jakie są optymalne obroty do zmiany biegów, jakie minimalne

> utrzymywać aby go nie męczyć no i czy także co jakiś czas faktycznie zalecane jest

> przegonienie pająków z rury wydechowej ??

sam wyłapiesz co i jak, pamiętaj tylko, że po dłuższej lub intensywnej jeździe nie wyłączać od razu silnika tylko pozostawić przez ok. 1-2 minuty na postoju. Sprawdź charakterystykę momentu - nie przesadzaj z wolnymi obrotami, czyli nie wciskaj gazu do pełna jadąc na 4 biegu 40km/h ale dla ekonomii nie ciągnij na samą górę.