DZIDA Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 być możę w średnio odległej perspektywie bym poitrzebował auto do kulania się do pracy. golfa mi szkoda wiec by coś było potrzebne (zamiast żony SC które by poszo na sprzedaz i po dołożeniu by się kupiło coś większego) założenia: dojazd codzienny około 60 km w jedną stronę wygodny i bezpieczny silnik raczej do 2 litrów (jeżeli większy to raczej jakiś łatwy do serwisowania) bardzo dobrze współpracujący z LPG (bądź co bądź najtaniej wychodzi) - nie chcę diesla jakiś duży - klasa minimum kompakt wyposażenie: wspomaganie, elektryka, ABS, klima nadwozie - sedan/kombi rocznik: raczej nie starszy niż 1998 cena do 10 kpln normalne koszty serwisowania (raczej odpadają wszelkie amerykańce) na razie mi chodzi po głowi: omega B FL lybra (faworyt) kappa (też mi się podoba) nubira leganza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 Passat i Vectra, no i oczywiście Mondeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > Passat i Vectra, no i oczywiście Mondeo. I nie zapomnieć o Peugeocie 406. Ze swoimi blachami będzie chyba najlepszym z dotychczas wymienionych wózków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > Passat i Vectra, no i oczywiście Mondeo. passata nie chcę - przepłacony będzie vectra fucktycznie... a co do mondków to słyszałem że nie wszystki silniki się lubią z gazem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > omega B FL > lybra (faworyt) > kappa (też mi się podoba) > nubira > leganza Laguna I ph2, Peugeot 406. Będą miały blachy w lepszym stanie niż którykolwiek z powyższych. Lagunę mam, mogę polecić. Kanapowóz. Służbowym Peugeotem jeździł wiele lat tata. Samochód dalej użytkowany w fabryce mimo nalotu w okolicach >400kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 tylko prosze o pisanie z jakimi silnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 Primera P11.144 2.0 spełnia kryteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > Primera P11.144 2.0 spełnia kryteria Też miałem proponować Może też być 1.6 ale jeśli spalanie nie jest kluczowym czynnikiem to 2.0 można brać śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 Primera panie 2.0 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > Też miałem proponować > Może też być 1.6 ale jeśli spalanie nie jest kluczowym czynnikiem to 2.0 można brać śmiało ten 2.0 pali praktycznie tyle co ten 1.6, a jedzie o niebo lepiej. Rozrząd na łańcuchu i wręcz legendarna trwałośc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > ten 2.0 pali praktycznie tyle co ten 1.6, a jedzie o niebo lepiej. Rozrząd na łańcuchu i wręcz > legendarna trwałośc potwierdzam, dla ciekawości mogę napisać że Primera ma 200 tys. km i jeszcze śmigam na oryginalnych wahaczach ten Nissan prędzej się znudzi niż ulegnie poważnej awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > ten 2.0 pali praktycznie tyle co ten 1.6, a jedzie o niebo lepiej. Rozrząd na łańcuchu i wręcz > legendarna trwałośc Z tego co rozmawiałem z ludźmi to jednak 2.0 lubi wypić z 2 litry więcej. A w 1.6 też na łańcuchu rozrząd i trwałość silnika nie gorsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2012 > potwierdzam, dla ciekawości mogę napisać że Primera ma 200 tys. km i jeszcze śmigam na oryginalnych > wahaczach ten Nissan prędzej się znudzi niż ulegnie poważnej awarii Primerą P10 teściu zrobił 300kkm przez 20 lat silnik oczywiście 2.0 SR20. Ostatnie 10 lat na gazie. Mimo, że kompletnie o to auto nie dbał (znaczy w jego mniemaniu dbał..) i auto pod koniec było w stanie bliskim złamania się to... kurcze w nim wszystko działało. Silnik chodził jak nowy, zalany olejem 0W-40 nie brał ani kropli, hamulce hamowały, zawieszenie poza paroma gumami seria, niemal wszystkie żarówki nawet oryginalne (oprócz przednich). Niesamowite samochody - już takich nie robią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.