Skocz do zawartości

Pytanko odnośnie nawiewu.


Zbyszek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam odłączoną chłodnicę klimy, czekam na nowa za 1000 zł yikes.gif Jaka jest różnica między ustawieniem pokrętła 1,2,3,4 dla danej temperatury, a auto i ustawiona temperatura. Ja zauważyłem, że na auto mocniej działa nadmuch. Co lepiej uzywać? Auto, czy 1-4? Jaka róznica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja zauważyłem, że na auto mocniej działa nadmuch.

mocniej działa na początku, kiedy stara się ogrzać auto do zadanej temperatury - potem dmucha już coraz słabiej

ja ma zawsze ustawione na "auto" i wachluję tylko pokrętłem temperatury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam odłączoną chłodnicę klimy, czekam na nowa za 1000 zł Jaka jest

> różnica między ustawieniem pokrętła 1,2,3,4 dla danej

> temperatury, a auto i ustawiona temperatura. Ja zauważyłem, że

> na auto mocniej działa nadmuch. Co lepiej uzywać? Auto, czy 1-4?

> Jaka róznica?

Przy rozgrzewaniu silnika lepiej dać pokrętło na 1 lub góra na 2 , przy wyższych prędkościach nawiewu i przy pokrętle temperatury ustawionej na ogrzewanie silnik b. powoli łapie temperaturę , która na obrotach jałowych nawet spada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy rozgrzewaniu silnika lepiej dać pokrętło na 1 lub góra na 2 ,

> przy wyższych prędkościach nawiewu i przy pokrętle temperatury

> ustawionej na ogrzewanie silnik b. powoli łapie temperaturę ,

> która na obrotach jałowych nawet spada .

i właśnie wtedy idealnie sprawdza się ustawienie "auto" - bo dopóki silnik jest nierozgrzany nie daje ono prawie wogóle powietrza do kabiny

dopiero jak powietrze jest ciepłe załącza się szybszy bieg wiatraczka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i właśnie wtedy idealnie sprawdza się ustawienie "auto" - bo dopóki

> silnik jest nierozgrzany nie daje ono prawie wogóle powietrza do

> kabiny

> dopiero jak powietrze jest ciepłe załącza się szybszy bieg wiatraczka

Potestujemy na auto , choć na manualu jest wszystko pod kontrolą ok.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potestowałem wczoraj ustawienie nawiewu na auto i stwierdziłem , że na lato będzie OK , ale teraz dmuchawa w tym położeniu działa jak na 3 jeśli pokrętło temp. jest na grzanie , a jak na 4 jeśli na min. Więc 3 to zdecydowanie za duży nawiew , silnik szybciej się studzi niż nagrzewa biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potestowałem wczoraj ustawienie nawiewu na auto i stwierdziłem , że

> na lato będzie OK , ale teraz dmuchawa w tym położeniu działa

> jak na 3 jeśli pokrętło temp. jest na grzanie , a jak na 4 jeśli

> na min. Więc 3 to zdecydowanie za duży nawiew , silnik szybciej

> się studzi niż nagrzewa

primo po pierwsze - temp. ustaw w granicach 18-22 st., a nie na maks

primo po drugie - chyba masz coś zepsute smirk.gif - przy takich ustawieniach jak podałem, dopóki samochód nie złapie zadanej temp dmuchawa nie działa w ogóle - dopiero potem się załącza

i to jest właśnie największy plus tego rozwiązania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temperaturę ustawiałem na w przedziałe 22-26 i efekt był taki jak

> opisałem , na niższej dmuchawa jeszcze szybciej kręciła , może

> coś faktycznie mam nie tak ?

przy zimnym silniku wygląda to tak - mam ustawione 22 st i auto, wsiadam, włączam silnik - dmuchawa nie działa wcale, albo tak słabo, że jej nie słychać (co jest możliwe, bo pompa wspomagania wyje zlosnik.gif ) - i dopiero jak temp płynu jest właśnie mniej więcej taka, dmuchawa zaczyna kręcić mocno, a potem wraz ze wzrostem temp w kabinie coraz słabiej

i tak byc powinno smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy zimnym silniku wygląda to tak - mam ustawione 22 st i auto,

> wsiadam, włączam silnik - dmuchawa nie działa wcale, albo tak

> słabo, że jej nie słychać (co jest możliwe, bo pompa wspomagania

> wyje ) - i dopiero jak temp płynu jest właśnie mniej więcej

> taka, dmuchawa zaczyna kręcić mocno, a potem wraz ze wzrostem

> temp w kabinie coraz słabiej

> i tak byc powinno

e nie dziala na poczatku ? zlosnik.gif to szyby zaparuja bardzo szybko na duzych mrozach... u mnie dziala na poczatku zeby.GIF a wyje na poczatku wiatraczek tak przez 1 minute ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> primo po pierwsze - temp. ustaw w granicach 18-22 st., a nie na maks

> primo po drugie - chyba masz coś zepsute - przy takich ustawieniach

> jak podałem, dopóki samochód nie złapie zadanej temp dmuchawa

> nie działa w ogóle - dopiero potem się załącza

> i to jest właśnie największy plus tego rozwiązania

po drugie to chyba secundo a nie po pierwsze 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> e nie dziala na poczatku ? to szyby zaparuja bardzo szybko na

> duzych mrozach... u mnie dziala na poczatku a wyje na poczatku

> wiatraczek tak przez 1 minute ?

Widzę że w każdym BBM-ie pokrętło auto daje inne efekty zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 77 cos kreci - na auto, w zimie wiatrak sie - kreci - od razu tak to

> zaparowywalyby szyby

nic nie kręcę zlosnik.gif - sprawdziłem, dmucha - ale leciutko, pewnie na 1 biegu

praktycznie tego nie czuć smile.gif

jak ustawiłeś na "max-def" to nie dziwne, że Ci dmucha hehe.gifwink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.