Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem po kilku dniach stania.


Lynda

Rekomendowane odpowiedzi

Szukajka mnie nie lubi - wpisywałem kilka różnych treści i nie dostałem tematu, który by był podobny, więc zakładam własny zlosnik.gif

Problem jak w temacie.

Kropek od piątku stał sobie nieruszany, pogoda ładna- to sobie odpaliłem rowerek, no ale dziś przypadało i trzeba było się z autkiem przeprosić.

Odpalił od strzała, ale zdeczko nierówno pracował, odczekałem chwilkę i jak się uspokoił zacząłem ruszać - przy mocniejszym wciśnięciu gazu zakrztusił się i zgasł. Ponowne kręcenie i nie zagadał, trzecie podejście - trochę dłuższe kręcenie- odpalił i pracował już bez najmniejszych zarzutów.

Check się nie wyświetlił.

To już druga taka sytuacja - przy pierwszej też stał sobie z tydzień w garażu, ale zacząłem jeździć problemów nie było to sobie odpuściłem drążenie tematu.

Od czego należałoby zacząć poszukiwania? Czy po prostu TTTM i się nie przejmować? hehe.gif

edit: autko z profilu, tj. MK II 1,2 16v ad 2002 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź zawór zwrotny paliwa

bo z objawów które opisujesz to mi wskazuje an uciekanie paliwa z układu wtryskowego

dlatego przy gwałtownym przyśpieszaniu ci się zadławił i zgasł

a potem musiałeś dość długo kręcić (pewnie nie poczekałeś na napompowanie układu paliwem)

następnym razem zrób test zanim odpalisz podpompuj paliwa tak ze 3 razy zanim odpalisz

pompa powinna uzupełnić braki w układzie i nie powinno być problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem podobny problem u siebie, ale na szczęście u mnie (odpukać!!!) nie gaśnie. Tyle, że ja mam automata i sam sobie zasysa paliwko, nie muszę jakoś szczególnie operować gazem.

Podpowiedzi są słuszne, sam doszedłem do tego samego metodą prób i błędów. Po dłuższym postoju nie odpalaj auta od razu przekręcając kluczyk do momentu uruchomienia rozrusznika tylko daj w pozycje zapłon i zaczekaj aż się zaleje paliwem. Jak zgasną kontrolni to wtedy uruchom.

Po drugie możesz mieć słaby akumulator. Przy rzadkiej jeździe, zwłaszcza na krótkie dystanse aku jest wiecznie niedoładowany. Z tego co zauważyłem, kropki bardzo tego nie lubią. Słabo kręcą na słabszym aku, nie ma tego łititititi tylko łiti ti titi i dopiero odpala smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to wiesz co sie dzieje jak jest wilgotno?

wiem aż za dobrze zlosnik.gif Sej Małej w czasie deszczu chodził na trzy gary, prychał i zdychał hehe.gif

tam to był

> szał ciał

u mnie jeszcze tragedii nie ma zlosnik.gif .. tylko kurczę przewody do 16v są "letko" droższe od tych do 8v spineyes.gif no ale cóż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.