nikt-znany Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Piszę tutaj, być może ktoś walczył z podobnym problemem dotyczącym układu kierowniczego Punto 2. Stuki pojawiają się przy jeździe po nierównościach, skręcenie kierownicy powoduje ich ucichnięcie. Wyeliminowane zostały najpopularniejsze i najczęściej spotykane przyczyny, tj: 1. Łącznik krzyżakowy maglownicy z górną częścią kolumny kierowniczej 2. Maglownica Metodą prób i błędów wychodzi na to, że luz jest w układzie wspomagania, dokładnie na przekładni kątowej między wałkiem wchodzącym w silnik wspomagania a trybem znajdującym się przy czujniku położenia (ten duży plastikowy). Wyjęcie silnika wspomagania i wałka przekazującego spowodowało ustanie stuków. I teraz pytanie – czy ktoś przerabiał podobny temat i jak sobie z tym poradził? Kolumna w ASO dostępna jest jako integralna całość za kwotę nieakceptowalną dla właściciela auta. Więc albo pozostaje kupno używki z nadzieją, że nie będzie tłukło… albo... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 5 Września 2012 Udostępnij Napisano 5 Września 2012 Mam dokładnie to samo. Wymieniłem wszystko co się da z przodu oprócz magla bo był sprawdzany i jest ok. Najprawdopodobniej kolumna do wymiany ale mi się już nie chce z tym walczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.