Skocz do zawartości

Stuki w układzie kierowniczym P2.


nikt-znany

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę tutaj, być może ktoś walczył z podobnym problemem dotyczącym układu kierowniczego Punto 2.

Stuki pojawiają się przy jeździe po nierównościach, skręcenie kierownicy powoduje ich ucichnięcie.

Wyeliminowane zostały najpopularniejsze i najczęściej spotykane przyczyny, tj:

1. Łącznik krzyżakowy maglownicy z górną częścią kolumny kierowniczej

2. Maglownica

Metodą prób i błędów wychodzi na to, że luz jest w układzie wspomagania, dokładnie na przekładni kątowej między wałkiem wchodzącym w silnik wspomagania a trybem znajdującym się przy czujniku położenia (ten duży plastikowy). Wyjęcie silnika wspomagania i wałka przekazującego spowodowało ustanie stuków.

I teraz pytanie – czy ktoś przerabiał podobny temat i jak sobie z tym poradził?

Kolumna w ASO dostępna jest jako integralna całość za kwotę nieakceptowalną dla właściciela auta. Więc albo pozostaje kupno używki z nadzieją, że nie będzie tłukło… albo... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.