Skocz do zawartości

Pierścienie centrujące - 67.1mm zamiast 68?


kokosz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam felgi Melber KBA 43509 z otworem 68mm i zamontowanymi pierścieniami 68mm-57.1mm. Potrzebuję zamontować je do mojej corolli, która ma otwór 54.1mm. Dostanie przejściówki 68-54.1mm u mnie graniczy lekko z cudem, mogę je zamówić za 20 funciaków ale zapytam jak w praktyce wyglądają dużo tańsze 2 pomysły :

1) pierścień 67.1-54.1mm; niecały 1mm różnicy powinno coś psuć?

2) wcisnąć drugi pierścień 57.1-54.1mm w ten co już mam

?

fotki felg:

http://www.stooorage.com/show/1678/7099362_image0611.jpg

http://www.stooorage.com/show/1678/7099363_image0612.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam felgi Melber KBA 43509 z otworem 68mm i zamontowanymi pierścieniami 68mm-57.1mm. Potrzebuję

> zamontować je do mojej corolli, która ma otwór 54.1mm. Dostanie przejściówki 68-54.1mm u mnie

> graniczy lekko z cudem, mogę je zamówić za 20 funciaków ale zapytam jak w praktyce wyglądają

> dużo tańsze 2 pomysły :

> 1) pierścień 67.1-54.1mm; niecały 1mm różnicy powinno coś psuć?

> 2) wcisnąć drugi pierścień 57.1-54.1mm w ten co już mam

> ?

> fotki felg:

> http://www.stooorage.com/show/1678/7099362_image0611.jpg

> http://www.stooorage.com/show/1678/7099363_image0612.jpg

Zamow pierscienie odpowiednie do Twoich felg. Niestety tak bedzie najlepiej i nie kombinuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam felgi Melber KBA 43509 z otworem 68mm i zamontowanymi pierścieniami 68mm-57.1mm. Potrzebuję

> zamontować je do mojej corolli, która ma otwór 54.1mm. Dostanie przejściówki 68-54.1mm u mnie

> graniczy lekko z cudem, mogę je zamówić za 20 funciaków ale zapytam jak w praktyce wyglądają

> dużo tańsze 2 pomysły :

> 1) pierścień 67.1-54.1mm; niecały 1mm różnicy powinno coś psuć?

> 2) wcisnąć drugi pierścień 57.1-54.1mm w ten co już mam

> ?

> fotki felg:

> http://www.stooorage.com/show/1678/7099362_image0611.jpg

> http://www.stooorage.com/show/1678/7099363_image0612.jpg

To nie zabawka, to samochód, którym będziesz jeździć.

Kup pierścienie takie, jakie powinny być.

Jeśli ciężko je dostać, to może po prostu kupiłeś nieodpowiednie felgi.

Niedopasowany pierścień spowoduje bicie kół no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.