czinol700 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 Chodzi o swap na 2,5 ten 192 km podobno caly osprzet pasuje co trzeba bylo by tylko zmienic?? bo kompa wiazke i co jeszcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Chodzi o swap na 2,5 podobno caly osprzet pasuje co trzeba bylo by tylko zmienic?? bo kompa > wiazke i co jeszcze?? chcesz zmienic m52b20 na m52b25 ? jesli tak to przekladasz silnik i komputer,ews i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > chcesz zmienic m52b20 na m52b25 ? jesli tak to przekladasz silnik i komputer,ews i tyle zyli zadna filo??nic wiecej nie potrzebuje?? chwila m52b25 to jest 170km?? bo ja mowie o tym co ma 192km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > zyli zadna filo??nic wiecej nie potrzebuje?? chwila m52b25 to jest 170km?? bo ja mowie o tym co ma > 192km... dlatego pytam. jak na 170 km to zadna filozofia a jak na m50 192 konie to wiecej rzezby ale dokladnie nie wiem lepiej m52b25, zakladasz kolektor m50 i masz 185-190 km, do tego wydech robisz ( bo i tak wypadalo by zrobic ) i masz 200 ( 323 m52b25 to fabrycznie zmulone 190 koni a silnik jest nowszy i lzejszy.) no a najlepiej to 2.8 ale to juz chyba wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > dlatego pytam. jak na 170 km to zadna filozofia a jak na m50 192 konie to wiecej rzezby ale > dokladnie nie wiem > lepiej m52b25, zakladasz kolektor m50 i masz 185-190 km, do tego wydech robisz ( bo i tak wypadalo > by zrobic ) i masz 200 ( 323 m52b25 to fabrycznie zmulone 190 koni a silnik jest nowszy i > lzejszy.) no a najlepiej to 2.8 ale to juz chyba wiesz wiec jezeli wezme ten 323 to dolot i wydech zrobie i bedzie kolo 190?? bo ten fabrycznie 192 to co trzeba zmieniac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > wiec jezeli wezme ten 323 to dolot i wydech zrobie i bedzie kolo 190?? Tak bo ten fabrycznie 192 to co > trzeba zmieniac?? dokladnie ci nie powiem ale wez tez pod uwage ze ten silnik jest o jakies 50 kg ciezszy od m52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2012 > Tak > bo ten fabrycznie 192 to co > dokladnie ci nie powiem ale wez tez pod uwage ze ten silnik jest o jakies 50 kg ciezszy od m52 rozmawialem z typem ktory robi auta do driftu mowi ze dolotem i wydechem nie zrobie 190km z 323 motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 > rozmawialem z typem ktory robi auta do driftu mowi ze dolotem i wydechem nie zrobie 190km z 323 > motoru zrobisz. sam tak mialem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoMaN1990 Napisano 15 Września 2012 Udostępnij Napisano 15 Września 2012 > zrobisz. sam tak mialem :D Wydaje mi się, że potrzebny jeszcze kolektor od M50 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > Wydaje mi się, że potrzebny jeszcze kolektor od M50 ? piszac dolot mam na mysli kolektor dolotowy m50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > piszac dolot mam na mysli kolektor dolotowy m50 no tak...ale nie wiem czy nie wlozyc tego 192km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > zrobisz. sam tak mialem :D mialem ten 170km ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 25 Września 2012 Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > no tak...ale nie wiem czy nie wlozyc tego 192km 170 i 192 mają na papierze praktycznie te same osiągi a skoro 170 jest w Twoim przypadku łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > 170 i 192 mają na papierze praktycznie te same osiągi > a skoro 170 jest w Twoim przypadku łatwiej ale przy 2,5 192 km podobno komp wiazka do silnika i silnik i nic wiecej..wyciagam i wkladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 25 Września 2012 Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > ale przy 2,5 192 km podobno komp wiazka do silnika i silnik i nic wiecej..wyciagam i wkladam A mocowania silnika ? Licznika czasem nie trzeba zmienić ? Tylny most chyba też jest inny ale w sumie i tak mógłby zostać stary. Ja miałem zmianę 2.0 -2.5 ale to było w obrębie m50 i robił to poprzedni właściciel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 25 Września 2012 Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > ale przy 2,5 192 km podobno komp wiazka do silnika i silnik i nic wiecej..wyciagam i wkladam pamietaj ze to silnik ktory bedzie znacznie wiecej palil , jest ciezszy no i starszy. Jedzie gorą a m52 jedzie juz od dolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > pamietaj ze to silnik ktory bedzie znacznie wiecej palil , jest ciezszy no i starszy. Jedzie gorą a > m52 jedzie juz od dolu wlasnie ze mniej pali podobno i to potwierdzone;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > A mocowania silnika ? Licznika czasem nie trzeba zmienić ? > Tylny most chyba też jest inny ale w sumie i tak mógłby zostać stary. > Ja miałem zmianę 2.0 -2.5 ale to było w obrębie m50 i robił to poprzedni właściciel. silnik stary wyciagasz i wkladasz2,5 no i kom i wiazka inna do silnika podobno nic wiecej...dyfer jest inny ale moze zostac stary tylko trzeba uwazac by nie ukrecic dyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > wlasnie ze mniej pali podobno i to potwierdzone;) m50b25 mniej pali od m52b25?! nie żartuj, różnice są znaczące na korzyść m52, a nie m50. Mnie sie np. lepiej jezdziło na codzien z motorem m52, bo ma mocniejszy dół i nie trzeba tak krecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > m50b25 mniej pali od m52b25?! nie żartuj, różnice są znaczące na korzyść m52, a nie m50. Mnie sie > np. lepiej jezdziło na codzien z motorem m52, bo ma mocniejszy dół i nie trzeba tak krecic hm...mowisz??jakos nie chce mi sie wierzyc ze 2.0 lepiej sie zbiera od dolu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > hm...mowisz??jakos nie chce mi sie wierzyc ze 2.0 lepiej sie zbiera od dolu... a gdzie pisałem wogole o 2.0? oba silniki o których pisałem to 2,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > a gdzie pisałem wogole o 2.0? oba silniki o których pisałem to 2,5l wybacz wybacz rzeczywiscie zwracam honor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > a gdzie pisałem wogole o 2.0? oba silniki o których pisałem to 2,5l Powiedz mi szefie w jakich granicach spalanie bo nie chce gazu zakladac dlatego kalkuluje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > pamietaj ze to silnik ktory bedzie znacznie wiecej palil , jest ciezszy no i starszy. Jedzie gorą a > m52 jedzie juz od dolu To ja nie wiem ile m52 spala skoro m50 miałby spalać znacznie więcej m50 ma dla mnie osobiście taką zaletę że można go dostać bez vanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > Powiedz mi szefie w jakich granicach spalanie bo nie chce gazu zakladac dlatego kalkuluje ... Ale nie chcesz, bo się obawiasz go, czy nie bo nie i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > wlasnie ze mniej pali podobno i to potwierdzone;) juz ci bob napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > To ja nie wiem ile m52 spala skoro m50 miałby spalać znacznie więcej > m50 ma dla mnie osobiście taką zaletę że można go dostać bez vanosa zalezy od stylu jazdy ale m52 do 7 l mozna zejsc. jak sie tak zes uparl to bierz m50 , a vanos wlasnie daje to ze masz fajny dol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > Ale nie chcesz, bo się obawiasz go, czy nie bo nie i już zadnego gazu nigdy w zyciu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > zalezy od stylu jazdy ale m52 do 7 l mozna zejsc. jak sie tak zes uparl to bierz m50 , a vanos > wlasnie daje to ze masz fajny dol No to chyba trzeba mieć bardzo lekką nogę Ja się na coś uparłem ? Wiem co daje vanos, auto jest bardziej elastyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > zadnego gazu nigdy w zyciu... Dziwne podejście, no ale kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > Dziwne podejście, no ale kto bogatemu zabroni moze dziwne ale nigdy nie przekonam sie do gazu,ale nie mowmy tu o kuchenkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Niestety wyszlo jak wyszlo swap porzucony...ale dzieki za informacje panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > Powiedz mi szefie w jakich granicach spalanie bo nie chce gazu zakladac dlatego kalkuluje ... ja z 40kkm miałem średnią 9,5 litra, więc dla mnie na tą pojemność rewelka. Jak pamiętam, m50b25 to raczej celowało w spalanie 11l (choć pod inną nogą, więc nie jest to do końca miarodajne porównanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.