Tribal Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Pany takie pytanie mam chce do seja kupić nowe felgi obecnie mam Power Tech 7x8 '' ale wydaje mi się że są troszkę za ciężkie i spowalniają mi auto co byście polecili taki kompromis pomiędzy wyglądem a wagą ?A co sądzicie o poszerzonej stali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 myślisz, że stal 7+8 będzie lżejsza od alu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > myślisz, że stal 7+8 będzie lżejsza od alu ? nie koniecznie musi być 7x8 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Wrzuć jakieś 6j alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > Wrzuć jakieś 6j alu ale jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 w 6j to alpiny, bbs mahle 7j smoor, rsl mohag, intry i wiele wiele innych immo 7x8 kozacko wyglądają w cento Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 ATS CLASSIC jest dość lekką felgą, 7j waży około 5kg ( moje z 83 roku, ale podobno te nowe są cięższe ) RSL są toporne, 8J ważyła jakieś 7kg ( R14 7,5kg) PLS hockenheim 7,5J były bardzo lekkie, mniej niż 5 kg SMOOR, lżejszy od RSL. Schmidt Modern line 7j też lżejszy od RSL Mowa o R13 To tylko moje obserwację i prywatne ważenie domową wagą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2012 a czy przy zmianie na lżejsze i węższe będzie odczuwalna różnica ?bo może nie ma sensu zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > a czy przy zmianie na lżejsze i węższe będzie odczuwalna różnica ?bo może nie ma sensu zmieniać mam mattigi 7+8J (ciężkie jak diabli ) i Made In Britain wzór alpiny 5.5J (lekkie ale wąskie ) oba komplety na 165/55 i jest spora różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komisage Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > a czy przy zmianie na lżejsze i węższe będzie odczuwalna różnica ?bo może nie ma sensu zmieniać Ja zmieniłem z rekinów 5,5J z opona 175/50 na ATS z opona 165/55 nankang i była różnica spora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 > mam mattigi 7+8J (ciężkie jak diabli ) i Made In Britain wzór alpiny 5.5J (lekkie ale wąskie ) oba > komplety na 165/55 i jest spora różnica Mierzyłeś na fotokomórkach czy stoperem czy odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2012 > Ja zmieniłem z rekinów 5,5J z opona 175/50 na ATS z opona 165/55 nankang i była różnica spora. czyli szukać jakiś 5,5-6 "felg a jaki masz model tych ATS-ów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.