mazuuur Napisano 11 Października 2012 Udostępnij Napisano 11 Października 2012 Jako, że skończyły mi sie pomysły na poniższe "dzwonki i drżenia" piszę tutaj. Sprawa wygląda następująco: po nierównościach sprężyny jakby drżały/dzwoniły z przodu...czary mary. Łożyska amorów nowe, sprężyny całe, końcówki drążki nowe, wahacze bez luzów. Jedynie jest delikatny luz na maglownicy ale auto "nie tańczy itp na drodze. Nie jestem pedantem ale po kostce (starobruku) ludzie się oglądają czasami i wstyd. Aaa amory ponad 85 procent, (ktoś założył sachsy ) mcphersony złożone poprawnie, sprężyny zdrowe. Nie mam już siły na padakę, powiem szczerze, że pierwszy raz takie cuda sie dzieja a parę już bbm miałem:) P.s sprężyna od dołu musi mieć naciągnięty ten gumowy/plastikowy wąż na 1.5 zwoja piersze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 11 Października 2012 Udostępnij Napisano 11 Października 2012 Jesteś pewny że to z przodu? Obejrzyj dokładnie sprężyny z tyłu, mnie też kiedyś wydawało się że to przód dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2012 > Jesteś pewny że to z przodu? > Obejrzyj dokładnie sprężyny z tyłu, mnie też kiedyś wydawało się że to przód dzwoni Przód na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waho Napisano 11 Października 2012 Udostępnij Napisano 11 Października 2012 Mi z przodu zaczęło dzwonić po wymianie zawiasu, luzów brak na szarpaku, doszedłem do wniosku że taki urok taniego chińskiego zamiennika. O jakim wężu na sprężynie piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
japan600 Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 gumiki na stabilizatorze wymieniane (nie mowie o łaczniku przykrecanym do wahacza)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2012 > gumiki na stabilizatorze wymieniane (nie mowie o łaczniku przykrecanym do wahacza)? Wyglądają zdrowo i luzów nie stwierdziłem...ewidentnie drży, chyba, że są już cholernie twarde i tak szaleja?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Sprawdź gumowe nakładki sprężyn , czyli to co niweluje skrzypy,dzwonki itp sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAFFERANO Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Śruba na kielichu pod plastikowym kołpaczkiem na 100% dokręcona dobrze ? U mnie dzwoniło dzwoniło i się okazało że talerzyk się kręci jak koło fortuny Oczko 19 w rękę i przestało dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > P.s sprężyna od dołu musi mieć naciągnięty ten gumowy/plastikowy wąż na 1.5 zwoja piersze?? Mam tak w corsie. Klepało coś w amorach. Luzów brak itd. Pomogło własnie naciągniecie na końcówki sprężyn węża. Tyle że ja w aso kupiłem takie nakładki od Vectry które spasowały idealnie. Jeśli wyczerpałeś pomysły a nie masz tych gum - załóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.