Lysy1980 Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 do tej pory był jakiś lany shell i teraz pytanie zmieniać go na elf takich samych właściwości czy zostać przy shellu ? no i najważniejsze co ile go wymieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 > do tej pory był jakiś lany shell i teraz pytanie zmieniać go na elf takich samych właściwości czy > zostać przy shellu ? > no i najważniejsze co ile go wymieniać ja leje elfa 5w40 co 15kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > do tej pory był jakiś lany shell i teraz pytanie zmieniać go na elf takich samych właściwości czy > zostać przy shellu ? > no i najważniejsze co ile go wymieniać Między olejami jest taka sama różnica jak między Canonem, a Nikonem z tej samej półki. Ja wymieniam raz w roku, zazwyczaj po przejechaniu 12-15 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 > Między olejami jest taka sama różnica jak między Canonem, a Nikonem z tej samej półki. > Ja wymieniam raz w roku, zazwyczaj po przejechaniu 12-15 tyś. Dobra metoda Jak ktoś jeździ więcej w ciągu roku, to moim zdaniem wymiana max. co 20 tysięcy. O fabrycznych interwałach co 30 kkm proponuję w ogóle nie myśleć, tym bardziej że silnik o którym mówimy, czyli K4M ma KZFR, a to ustrojstwo generalnie racze "lubi" jak ma świeży i dobrej klasy olej. U mnie jest to Elf 5w-40 (taki lałem do Megane, taki też teraz leję do Fluensa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.