Skocz do zawartości

CZUJNIK EGR


lolnik904

Rekomendowane odpowiedzi

> Dokładnie chodzi mi o ten czujnik EEGR. Wyczyściłem go ale nadal się świeci. Czy trzeba komputer

> zresetować. Czy jeśli go odłącze to będą jakieś problemy w działaniu samochodu. Bede wdzieczny

> za odpowiedz. Chevrolet Lacetti 1.4 16v

Zdjecie klemy ujemnej na pewno nic dodatkowego nie zrobi poza skasowaniem zegarka. Wyczyszczenie EGR nie zawsze pomaga, warto zatankować lepszego paliwa i go przegonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jeśli to nic nie pomoże to czy można tego EGRA odłączyć i jeździć normalnie bez tego. Bede

> wdzieczny za odpowiedz.

Check będzie się na pewno palił cały czas. Sprawdzałeś zawór, czy jest sprawny od strony elektrycznej?

>Mam zainstalowana instalacje gazowa wiec moze nie pomoze wymiana tej

> benzyny na lepsza.

Obawiam się, że rewolucji to nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem dzisiaj ten czujnik jeszcze raz i nadal położenie tego czarnego ,,guzika" jest na górze. Czasami podczas jazdy zamruga check ale nadal się świeci. Odłączenie kabla nie pomogło zlikwidować tego czeka. Czy ktoś ma jakiś inny pomysł oprócz kupna nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy dalbyś rade sie dowiedziec u niego w jaki sposob to zrobil oraz czy trzeba kasowac komputer

> to takim zabiegu. Pozdrawiam.

Błąd skasował.

A czyścił pewnie jakimś WD-40 albo innym czyścidłem by rozruszać grzybek ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jakiś czas temu zapalił się Check. Po sczytaniu błędów wyskoczyło mi P1409 oraz P1382 (mogłem się pomylić do numerów) Pierwszy jest od zaworu EEGR a drugi czujnik nierówności drogi (ale ten drugi cały czas mi się wyświetla i nie powoduje on zapalenie Check-a)

Co do naprawy to wyjąłem EEGR-a z uchwytu, wyczyściłem i sprawdziłem go pod względem elektryczny czy działa. Wymontowałem również uchwyt i też go przeczyściłem oraz przedmuchałem sprężarką tą rurkę którą spaliny idą z powrotem do kolektora dolotowego łącznie z króćcem który jest w środku przepustnicy. Przy okazji wyczyściłem przepustnicę. Po zmontowaniu został skasowane błędy. Jak na razie a jest zrobione ok 200 km błąd nie wyskoczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.