simek18 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Co może być przyczyną szarpania silnika na wolnych obrotach, np dojeżdżamy do skrzyżowania, puszczamy gaz, spadają obroty, zapala się check i auto się dusi, ale przy dodaniu gazu rozpędza przerywając? Gdy wciśnie się sprzęgło, wciśnie gaz i przejdzie przez zakres obrotów w których się dusi, check gaśnie i silnik wkręca się normalnie. Czy zimny czy ciepły, nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Co może być przyczyną szarpania silnika na wolnych obrotach, wiele rzeczy może być przyczyną. Na początek podepinj auto i sprawdz błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > wiele rzeczy może być przyczyną. Na przykład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Na przykład? -przepływka -egr -lewe powietrze Podepnij auto pod kompa i podaj błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > -przepływka > -egr > -lewe powietrze > Podepnij auto pod kompa i podaj błędy. Podpiąłem, błąd P0505, po skasowaniu od razu wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Podpiąłem, błąd P0505, po skasowaniu od razu wraca. Powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 5 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2012 > Powinno pomóc Wymieniłem silnik krokowy na nowy zamiennik. Nie reagował w ogóle, bo zresetowaniu map wysunął się maksymalnie przez co silnik po odpaleniu wkręca się na 5.5tyś obrotów i nie spadają one niżej. Nawet gdy silniczek jest złożony maksymalnie w interfejsie widać jakby cały czas był otwarty. Stary silniczek próbuje czasem coś reagować na zmianę obrotów (gdy silnik przygasa to się wysuwa) ale od razu głosi błąd ten co wcześniej i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Co jest, uwalony komputer czy zamiennik marnej jakości? TPS płynnie pokazuje zmiany położenia. Jak w tym silniku wygląda temat immo gdybym chciał podmienić sterownik na inny ze szrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.