walenty Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Witam. Co sądzicie o C5 kombi na normalnym zawieszeniu? "Plusy dodatnie i ujemne" Generalnie jak sprawuje sie takie zawieszenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 najwieksza zaleta tego auta pryska. Krotko mowiac sa wtedy lepsze auta za takie pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lakiernikmaszyn Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Pamiętam jak wchodziła pierwsza C5-tka i jak zobaczyłem kombi na żywo... Ja p.... jakie to wielkie! Ale coś w tym jest, że ze zwykłym zawieszeniem auto to staje w równym rzędzie z Passatem i spółką (nic ciekawego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Od miesiąca jeżdzę swoją "nową" C5-ką z hydro i generalnie jestem rozczarowany zawieszeniem. Jeździłem samochodami na zwykłych sprężynowych zawieszeniach, które bardziej mi odpowiadały. Nie mówie, że jest złe ale te bujanie na boki na małych nierównościach mnie wkurza. Poza tym nie czuję się jeszcze pewnie w tym aucie ( zawieszenie + układ kierowniczy ),... nie to co w Stilo Może się jeszcze przyzwyczaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Od miesiąca jeżdzę swoją "nową" C5-ką z hydro i generalnie jestem rozczarowany zawieszeniem. > Jeździłem samochodami na zwykłych sprężynowych zawieszeniach, które bardziej mi odpowiadały. > Nie mówie, że jest złe ale te bujanie na boki na małych nierównościach mnie wkurza. Poza tym > nie czuję się jeszcze pewnie w tym aucie ( zawieszenie + układ kierowniczy ),... nie to co w > Stilo Może się jeszcze przyzwyczaje. Jak generalnie wygląda sprawa z awaryjnością c5? Elektronika się sypie? Nie wiem, może w przyszłości bym to przytulił, ale własnie tylko na zawiasie hydro. Fajna sprawa, że mozna to podnieść i wjechać na wysoki krawężnik, albo poturlać się po dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > tylko na zawiasie hydro. Fajna sprawa, że mozna to > podnieść i wjechać na wysoki krawężnik Rzeczywiście, czasem korzystam z tego że mogę podnieść i wjechać na wysoki krawężnik, aczkolwiek to tylko taki bajer, naprawdę, bez tego mógłbym się obejść, nie po to kupiłem hydro > albo poturlać się po dziurach Trzeba mieć świadomość, że podniesienie zawieszenia utwardza go, z miękkiego robi się sprężyste i raczej nieprzyjemne przy większej prędkości, także owszem można podnieść żeby np. przejechać w głębokich koleinach oszczędzając miskę i tłumiki, ale raczej powoli. Terenówka do zabawy to na pewno nie będzie. Główne zalety hydro dla mnie to jazda po zwykłych drogach, które przeważnie nie są idealnie równe. Fajnie tłumi pofalowania, umiarkowane nierówności - tutaj jest wrażenie, że "płynie" - ja to bardzo lubię. Przy większych wertepach, uskokach - nie wytłumi tego idealnie, ale na pewno czuje się to w o wiele mniejszym stopniu niż w innych autach podobnej klasy. Ostatnio ktoś przewiózł mnie Vectrą i na tej samej trasie odczuwałem "uderzenia" w kręgosłup, czego w C5 w ogóle nie było. Trzeba się przejechać i ocenić, na pewno nie każdy to polubi. Ja lubię to, że się w nim dostojnie sunie, jest dobre wyciszenie, stabilny tor jazdy i komforcik. Z innych zalet to stały prześwit bez względu na obciążenie. No i sprężyna nie pęknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > No i sprężyna nie pęknie To może być prawdą , ale za to pierdyknie jakaś "sfera" lub inny diwajs odpowiedzialny za zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > Rzeczywiście, czasem korzystam z tego że mogę podnieść i wjechać na wysoki krawężnik, aczkolwiek to > tylko taki bajer, naprawdę, bez tego mógłbym się obejść, nie po to kupiłem hydro Dla mnie z kolei to najcenniejsza zaleta, bo parkuję tam gdzie inne osobówki nie parkują, a mam takich miejsc w pobliżu pracy i domu wiele, więc tutaj hydro idealnie ułatwia życie każdego dnia. Komfort i zawsze identyczny prześwit z każdym obciążeniem także są bardzo fajne. Generalnie z Twoją wypowiedzią się zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incomunicado Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Od 4 lat jeżdzę takim Tourerem. Pukali mi się po głowie - po co kupuję, jak nie ma hydro... Olałem ich . Jak na razie zero problemów. Zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze. Nie jest to ten sam komfort co w hydro, ale ostatnio dane mi było jeździć niemieckim-jedynie-słusznym autem wiadomo jakim i bez porównania C5 wygodniejszy. Co do awaryjności zawieszenia - na razie 60 tys przebiegu, nic nie stuka, nie puka. Co do reszty - był problem z teleskopem/siłownikiem klapy bagażnika. Musiałem wymienić, bo element pękł po trzech latach. Kląłem na francuskie dziadostwo póki nie zobaczyłem napisu na teleskopie "made in Germany" . Generalnie - auto jak auto. Robi najważniejszą rzecz czyli jeździ. Problemów z nim nie mam. Pewnie jakieś Mondeo czy Inna Insignia lepsza (tak we wsi mówio). Ale póki co nie mam zamiaru rozstawać się z Cytryną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lakiernikmaszyn Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 > Co do reszty - był problem z teleskopem/siłownikiem klapy bagażnika. Musiałem wymienić, bo element > pękł po trzech latach. Kląłem na francuskie dziadostwo póki nie zobaczyłem napisu na > teleskopie "made in Germany" . Hehe, to nieźle z tym made in Germany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 jaki masz silnik? Jak pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incomunicado Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > jaki masz silnik? Jak pali? Najsłabszy z możliwych czyli 1.8 benzynka. Ale daje radę, bykle go trzymać na obrotach . Co do spalania... oj różnie... kapeluszniczo na trasie to 6,5, ostro po mieście 13. Średnia wychodzi mi 9 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > jaki masz silnik? Jak pali? Tez mam takie ustrojstwo pod strzecha .. 2.0 hdi 140 w turerze na zwyklym zawiasie ... chodzi to fajnie ... troche duze generalnie przejechane 20 tys km i nic sie nie dzieje bo i pewnie nie ma po czym troche zaluje ze nie ma hydractiva ale i tak komfort jest i auto plynie ... ale to nie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > najwieksza zaleta tego auta pryska. Krotko mowiac sa wtedy lepsze auta za takie pieniadze. z ciekawosci co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > z ciekawosci co? np Laguna 3. Auto bezawaryjne i za taka sama kase bedzie lepiej wyposazone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > Najsłabszy z możliwych czyli 1.8 benzynka. 1.6 HDI jest chyba najslabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incomunicado Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 > 1.6 HDI jest chyba najslabszy Ha! Nawet nie wiedziałem, że do takiej landary pakują tai mały silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.