Skocz do zawartości

Radauskas

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa Bielany

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Radauskas's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

22

Reputacja

  1. Też o tym myslałem ale nie wiem czy sie do bo tam są cienkie ścianki - 1mm. Zapytam fachowca P.S. Zapomniałem, że tam jest taki "cycek" ustalający i to na tokarce się nie zrobi. Chyba, że inne rozwiązanie z zamontowaniem tuylejki bez "cycka" tak żeby się nie obracała w obudowie.
  2. Mam pewien mechanizm do naprawy. Muszę wymienić groszowej wartości tulejkę, ale że mechanizm z założenia jest nierozbieralny to nie jest ona dostępna. Tak w skrócie - mechanizm z kołem zębatym z tworzywa ( niebieski ) jest osadzony na osi również z tworzywa ( średnica ok. 15mm - szary ), a to wszystko zamkniete w obudowie z tworzywa ( czarny ). Ponieważ użyte tworzywa są raczej twarde ale kurche i łatwo scieralne to zastosowano tam rodzaj tulejki/panewki ( czerowna ) z tworzywa mocniejszego, nieco elastycznego i zapewne bardziej sliskiego. Ale ta tulejka się rozerwała i muszę cos wymyśleć w to miejsce. Wysłałem zapytanie do drukarni 3D czy maja jakiś materiał, z którego moznaby cos takiego wydrukować. Czekam na odpowiedź. A może macie inne pomysły na ten element ? Zaznaczam, że musie być to coś mocnego bo działają tam spore siły i tulejka z byle czego się szybko rozpadnie.
  3. Od czego zależy zdolność takowej piany do utrzymywania sie na powierzchni ? Od pianownicy, producenta piany, rozcieńczenia czy jeszcze coś ? Mi taka piana ( karcher ) nalożona pianownicą ręczną nakłada się dosyć ładnie puszystą warstwą ale po minucie juz jej prawie nie ma. Więc jak tu zastosować się do zaleceń, żeby zostawić pianę na kilka minut .
  4. To jest jakby lakier koloryzujący ale transparentny. Widać strukture, a odchodzą płaty do surowego drewna. Nie będe ich malował w całości. Zedre to co odpada i ma tendencje do odpadania i pomaluje czymś podobnym, czyli transparentnym i koloryzującym. Identyczne pewnie nie będzie ale mam to gdzieś.
  5. Mam w domu okna dreniane pokyte jakimś lakierem koloryzującym. Po 15tu latach zaczyna z nich odchodzić płatami lakier, głownie z tych okien nasłonecznionych mocniej. Muszę je czymś ponownie pomalować ale czym ? Wszystkie impregnaty, lazury, lakierobejce z jakimi miałem w zyciu doczynienia nie wytrzymują zbyt długo na deszczu i słoncu i zaczynają się łuszczyc i odpadać. Znacie jakiś pewny i sprawdzony "preparat" którym mogłbym pokryć drewno i nie będzie to zaraz złazić ?
  6. Akurat kabelki na tym zaworze ( 2 na silnik + 2 na mikrowłacznik ) sfotgrafowałem więc raczej nie pomyliłem przy podłaczaniu. Zresztą ciężko tam coś pomylić, ani na silniku ani mikrowłączniku biegunowosci nie ma. Silniczek w zaworze na 230~`. Raczej zastanawiam się czy nie jest ustawiony w jakiejś niewłaściwej pozycji wyjściowej ( demontowałem go z pompy ) i teraz powtarza cykle w złej kolejności . Choć wydaj mi się, że zamontowałem go tak samo. A nie wiem czy jest jakaś " samodiagnostyka" przywracająca zaworkowi prawidłową pozycję wyjściową.
  7. W.g. mnie silnik jest ok. bo jak ruszy dolny wiatrak to jest taki impet strumienia wody, że musze natychmiast zamykać drzwi. A nie wydaje mi się żeby silnik miał sterowanie mocą. Wydaje mi się, że on pmpuje cały czas z pełną mocą, a zawór tylko przełacza obwody. Wycieku raczej żadnego nie ma bo ani na zewnatrz zmywarki nie ma wody ani wewnatrz nie widziałem żadnego wycieku przy otwartych drzwiach. Podejrzewam, że ten zawór się niewłasciwie ustawia ( bo działać to działa ) i zamiast przełaczyć na górny owbód to ustawia się w pozycji przymknietej i na góre i na dół. A to co leci to tyle ile przez wewnętrzne nieszczelności zaworu przeleci ( bo jego wewnętrzna konstrukcja nie jest taka 100% szczelna ) Wydaje mie się też, że nie jest to kwestia ustawienia otwartego na góre i na dół bo wiele zmywarek takiego zaworu wogóle nie ma i jest w nich normalne, że jednocześnie woda podawana jest na wszystkie dysze ( górne i dolne ).
  8. Temat nie jest zamkniety Po przejściu na Youtuba szczegóły są w opisie filmu.
  9. No z 3ema to się może zagalopowałem bo doliczyłem piłe metabo, ale praktycznie większość narzędzi meec jest w dwóch opcjach https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/pilarki-i-wyrzynarki/akumulatorowe-pily-tygrysice/pilarka-szablasta-000707/ https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/pilarki-i-wyrzynarki/akumulatorowe-pily-tygrysice/pilarka-szablasta-005083/ https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/szlifierki-katowe/akumulatorowe-szlifierki-katowe/szlifierka-katowa-000706/ https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/szlifierki-katowe/akumulatorowe-szlifierki-katowe/szlifierka-katowa-005080/ https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/pilarki-i-wyrzynarki/akumulatorowe-pilarki-tarczowe/pilarka-tarczowa-000708/ https://www.jula.pl/catalog/narzedzia-i-maszyny/elektronarzedzia-i-maszyny/pilarki-i-wyrzynarki/akumulatorowe-pilarki-tarczowe/pilarka-tarczowa-005082/
  10. No tak,.. w najgorszym przypadku to tylko 5 lat niezadowolenia Choć nie byłbym pewien, że tylko 5. 7 lat temu kupiłem auto ( z przebiegiem 75 tys.km. ), w którym dopiero teraz zmieniłem opony na nowe. Więc jak kupie do busa zupełne nówki to pojeżdze na nich z 10 lat
  11. Meec nie ułatwia wyboru. Niektóre narzędzia występują w 2 albo i 3 wersjach cenowych, a więc i jakościowych zapewne. I bądź tu mądry na ile te różnice sa istotne.
  12. A ja się właśnie obawiam, że jest cienka granica pomiędzy tym co trochę podziała, a tym co szybko padnie. A moje roboty bywają od czasu do czasu ale za to potrafią być bardzo intensywne
  13. Yato odbiega na plus czy na minus ? Nie wiem co tam masz ale ja jeszcze nie wiem czego potrzebuje Póki co to takie moje wstępne przymiarki.
  14. No nie przekonałeś mnie . Taki układ jakby sam sobie zaprzecza jeśli chodzi o sens opon kierunkowych. Trafiłem jeszcze na jakies dyskusje w internecie na ten temat. Wielu uzytkowników takich opon narzeka własnie na ściąganie na jedną stronę przy ruszaniu i w drugą stronę przy hamowaniu. Oczywiście nie na suchej nawierzchni bo wtedy to nie ma znaczenia ale na mokrym lub na sniegu ( w zimówkach tego typu ). P.S. Potrzebuje kupić do busa nowe opony. Są dwa modele Nokianów w rozsądnych pieniądzach - CLine Cargo i CLine VAN. No i się zastanawiam
  15. Rozumiem sens opony kierunkowej. Rozumiem też sens opony asymetrycznej. Ale kompletnie nie rozumiem połaczenia tych dwóch technologii. Gdyby robiono opone lewą i prawą to ok ale zdaje się , że nikt tak nie produkuje. Chodzi mi o to, że o ile jedna z opon ( lewa lub prawa ) będzie miała prawidłowy "kierunek" i będzie odprowadzała wodę na zewnątrz to ta druga strona będzie odprowadzała wodę pod siebie. Przecież to bez sensu! (?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.