MaserTi Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Witajcie, W czwartek jadę do gazownika zakładać gaz do autka jak w podpisie. Powiedzcie mi na co zwrócić uwagę lub o co zapytać gazownika? Wiem, że powinni ściągnąć kolektor ssący do montażu wtrysków i czytałem również o tym aby zawór butli nie był ustawiony do "jazdy na wstecznym". Jeśli coś źle napisałem to poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Mówisz że chcesz LPG. Instalację z takich i takich podzespołów, a nie inną. Jak są w stanie tak zrobić to wstawiasz, jak nie to szukasz dalej. Jak będziesz teraz mu mówił co i jak ma być to powie Ci żebyś go nie uczył albo założył sobie sam. Takie rzeczy uzgadnia się przed wizytą. Chyba że powiedziałeś już co chcesz mieć założone ( jaki reduktor, wtryski, butla, zawór itd) Jak nie to założą Ci co uważają za stosowne. Jeśli warsztat cieszy się dobrą opinią to będzie ok. Gorzej jak będą sami kombinować i sprawdzać na Twoim aucie co będzie lepsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Mówisz że chcesz LPG. Instalację z takich i takich podzespołów, a nie inną. Jak są w stanie tak > zrobić to wstawiasz, jak nie to szukasz dalej. > Jak będziesz teraz mu mówił co i jak ma być to powie Ci żebyś go nie uczył albo założył sobie sam. > Takie rzeczy uzgadnia się przed wizytą. > Chyba że powiedziałeś już co chcesz mieć założone ( jaki reduktor, wtryski, butla, zawór itd) > Jak nie to założą Ci co uważają za stosowne. Jeśli warsztat cieszy się dobrą opinią to będzie ok. > Gorzej jak będą sami kombinować i sprawdzać na Twoim aucie co będzie lepsze... W Czwartek odstawiam i będę znał podzespoły. Z tego co pamiętam to wtryski Hana(nie pamiętam jakie) i sterownik STAG 4. Reszty doinformuję się przed odstawieniem samochodu. Nie mam zamiaru nikogo uczyć Niektóre warsztaty nie demontują kolektora ssące czego chciałbym uniknąć. Warsztat polecany i znany na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Co za graty będdzie Ci dawał??.I jaki silnik i autko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Co za graty będdzie Ci dawał??.I jaki silnik i autko? NISSAN PRIMERA P11 SR20DE 2.0 131 KM rocznik 1997, przebieg 161 tys km. Jutro zadzwonię to się doinformuję ale z tego co pamiętam to STAG 4 wtryski Hana ale nazwy reduktora nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
79adam79 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Zalecenia montażowe dotyczące STAGa. Sprawdź czy chociaż instalacja z tym się będzie zgadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 > NISSAN PRIMERA P11 SR20DE 2.0 131 KM rocznik 1997, przebieg 161 tys km. > Jutro zadzwonię to się doinformuję ale z tego co pamiętam to STAG 4 wtryski Hana ale nazwy > reduktora nie pamiętam ma byc ac r01 lub zavoli zeta N lub S ewentualnie KME silver. koniecznie kolektor ma BYC SCIAGNIETY do nawiertów, przewody od wtryskiwaczy maja byc jak nakrotsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danko8790 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 wtryski bardzo dobre ,a reduktory takie jak kolega napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.