Roman XXL Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > a to wiem, ale nie na np 270KM musimy sobie ufać - ja tez mógłbym np wywalić klapę z dolotu i > przerzucić MAP-sensor z czipsem z E32 (klapa zabiera lekko z 20-30KM w B35) ale nie będę taki > i mam nadzieję że Wy też Mam zamiar zrobić wcześniej hamowanko i sie okazać. Zreszta nie mam nic przeciw byśmy pojechali wszyscy najpierw na hamowanię i wagę. BTW mabza tez zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Mam zamiar zrobić wcześniej hamowanko. Zreszta nie mam nic przeciw byśmy pojechali wszyscy > najpierw na hamowanię i wagę. jak będzie czas to czemu nie w ogóle na jakiej zasadzie wjedziemy na ten tor? Pytanie laika bo nigdy tam nie byłem tam se można tak normalnie zapłacić i wjechać? czy gdzies obok jest jakies miejsce gdzie możemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > jak będzie czas to czemu nie > w ogóle na jakiej zasadzie wjedziemy na ten tor? Pytanie laika bo nigdy tam nie byłem tam se można > tak normalnie zapłacić i wjechać? czy gdzies obok jest jakies miejsce gdzie możemy W Poznaniu tez nie byłem. Znany byłem ale gdzie indziej i na imprezie organizowanej. Myśle ze szczegóły dogramy na wiosnę. To niekoniecznie musi być tor. Fajnie byłoby mieć po prostu odpowiednio długi plac gdzieś. I żeby można go było polac wodą, tak by moc sprawdzić najpierw na suchym potem na mokrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 a może Borsk? 100 lat temu był tam kawał równego asfaltu na którym można było się nierozsądnie rozpędzić nie wiem co tam jest teraz co prawda, bo trochę wyrosłem ze zlotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 To ja Wam radzę od razu kupić GPS 10 Hz i logować przejazdy za pomocą np Trackmastera. Wtedy nie będzie miejsca na wątpliwości i będzie można łatwo porównać wyniki. Sam tego używam tyle że korzystając z gps 1hz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > To ja Wam radzę od razu kupić GPS 10 Hz i logować przejazdy za pomocą np Trackmastera. Wtedy nie > będzie miejsca na wątpliwości i będzie można łatwo porównać wyniki. Sam tego używam tyle że > korzystając z gps 1hz Ja mam g-tech. Ale możesz wskazać co konkretnie masz na myśli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Ja mam g-tech. Ale możesz wskazać co konkretnie masz na myśli ? http://www.mytrackmaster.com/ http://www.ebay.de/itm/Qstarz-BT-Q818XT-10Hz-66-Ch-Fast-Bluetooth-GPS-Receiver-/260784523470 Korzystam z kilku ich aplikacji i jestem bardzo zadowolony. Świetny stosunek możliwości do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Zadam Ci retoryczne pytanie: jakie auta rok w rok wygrywają wyścigi > aut tzw. turystycznych WTCC i dlaczego nie są to BMW? Gdyby sie wczytac w regulamin, mogloby sie np. okazac, ze musza byc dociazane. Tak bylo, a moze jest nadal w BTCC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Gdyby sie wczytac w regulamin, mogloby sie np. okazac, ze musza byc dociazane. Tak bylo, a moze > jest nadal w BTCC. Pare postów wyżej masz wycinek z regulaminu. Minimalna waga fwd 1170. Rwd 1200kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > W Poznaniu tez nie byłem. Znany byłem ale gdzie indziej i na imprezie organizowanej. Myśle ze > szczegóły dogramy na wiosnę. To niekoniecznie musi być tor. Fajnie byłoby mieć po prostu > odpowiednio długi plac gdzieś. I żeby można go było polac wodą, tak by moc sprawdzić najpierw > na suchym potem na mokrym. u mnie na mokrym to bez sensu - od razu mogę Ci powiedzieć że będzie mielić na wszystkich biegach po kolei do IV włącznie conajwyżej możemy ustalić czy Twój na mokrym przyśpiesza lepiej niż mój na suchym, co wynikało z tamtego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > u mnie na mokrym to bez sensu - od razu mogę Ci powiedzieć że będzie mielić na wszystkich biegach > po kolei do IV włącznie > conajwyżej możemy ustalić czy Twój na mokrym przyśpiesza lepiej niż mój na suchym, co wynikało z > tamtego tematu Z tamtego tematu nic takiego nie wynikało. Chyba nie sądzisz ze w trakcie wyścigu z tobą będę startował z obrotow jalowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 >> > Gdyby sie wczytac w regulamin, mogloby sie np. okazac, ze musza byc dociazane. Tak bylo, a moze >> jest nadal w BTCC. > Pare postów wyżej masz wycinek z regulaminu. Minimalna waga fwd 1170. Rwd 1200kg. Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć, mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW. Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD, mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć, > mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie > zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW. > Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD, > mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego. Jakbyś jeszcze wyniknął dlaczego te komepnsacje sie stosuje, to może (w co wątpię ) temat jakoś byś intelektualnie ogarnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Z tamtego tematu nic takiego nie wynikało. Chyba nie sądzisz ze w trakcie wyścigu z tobą będę > startował z obrotow jalowych. Czyli nie będzie "testowej procedury startu" tylko kto szybciej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć, > mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie > zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW. > Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD, > mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego. Przyczyn moze byc wiele. Obydwa typy aut roznia sie m.in. czasem dogrzania i zuzycia opon. Na wyniki ma wiec wplyw chociazby liczba okrazen, ktora moze preferowac FWD, ale nie musi. Tak czy inaczej laik na podstawie wynikow WTCC czy BTCC nie ma prawa powiedziec nic o przewadze napedu. Moze dac do myslenia seria DTM gdzie Audi jest tylnopedem, i to chyba nie ze wzgledu na wymogi regulaminowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Czyli nie będzie "testowej procedury startu" tylko kto szybciej? wszystko posprawdzamy jak już będziemy w kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > wszystko posprawdzamy jak już będziemy w kupie Jakas zorganizowana akcja? Co gdzie kiedy? Daj na priv na FB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Czyli nie będzie "testowej procedury startu" tylko kto szybciej? Jedno drugiemu nie przeszkadza. W sensie ze można zrobić jedno i drugie. Testowa procedura ma sens raczej na mokrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Jedno drugiemu nie przeszkadza. W sensie ze można zrobić jedno i drugie. Testowa procedura ma sens > raczej na mokrym. Przecież ona na mokrym ułatwia ruszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Przecież ona na mokrym ułatwia ruszenie. No właśnie o tym mówię. Na suchym nie ma czego ułatwiać. Choć w przypadku asb to jest po prostu normalne ruszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Przyczyn moze byc wiele. Obydwa typy aut roznia sie m.in. czasem dogrzania i zuzycia opon. > Na wyniki ma wiec wplyw chociazby liczba okrazen, ktora moze preferowac FWD, ale nie musi. > Tak czy inaczej laik na podstawie wynikow WTCC czy BTCC nie ma prawa powiedziec nic o przewadze > napedu. WTCC jest jedną z niewielu serii, w której na w miarę równych warunkach uczestniczą auta zarówno FWD i RWD. Dlatego jest sens porównywać wyniki właśnie WTCC. RWD zawsze wygrywa na starcie, FWD przeważnie mają problemy pod koniec wyścigu z powodu zużycia opon. Mi chodziło o zwrócenie uwagi na konkurencyjność FWD. W tym i paru poprzednich sezonach wygrywają FWD, w poprzednich RWD. Decyduje wiele czynników, ale nie da się jednoznacznie określić, czy RWD czy FWD są szybsze. A już na pewno FWD nie są faworyzowane przez regulamin, o czym od rzeczy gada KvM. > Moze dac do myslenia seria DTM gdzie Audi jest tylnopedem, i to chyba nie ze wzgledu na wymogi > regulaminowe. Chyba nikt nie powie, że DTM ma cokolwiek wspólnego z autami seryjnymi. Auto sportowe budowane od podstaw zawsze będzie RWD z centralnie umieszczonym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.