Skocz do zawartości

Focus RS 2014


mAbZ

Rekomendowane odpowiedzi

> a to wiem, ale nie na np 270KM musimy sobie ufać - ja tez mógłbym np wywalić klapę z dolotu i

> przerzucić MAP-sensor z czipsem z E32 (klapa zabiera lekko z 20-30KM w B35) ale nie będę taki

> i mam nadzieję że Wy też

Mam zamiar zrobić wcześniej hamowanko i sie okazać. Zreszta nie mam nic przeciw byśmy pojechali wszyscy najpierw na hamowanię i wagę.

BTW mabza tez zapraszam. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam zamiar zrobić wcześniej hamowanko. Zreszta nie mam nic przeciw byśmy pojechali wszyscy

> najpierw na hamowanię i wagę.

jak będzie czas to czemu nie zlosnik.gif

w ogóle na jakiej zasadzie wjedziemy na ten tor? Pytanie laika bo nigdy tam nie byłem zlosnik.gif tam se można tak normalnie zapłacić i wjechać? czy gdzies obok jest jakies miejsce gdzie możemy drive.gifconfused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak będzie czas to czemu nie

> w ogóle na jakiej zasadzie wjedziemy na ten tor? Pytanie laika bo nigdy tam nie byłem tam se można

> tak normalnie zapłacić i wjechać? czy gdzies obok jest jakies miejsce gdzie możemy

W Poznaniu tez nie byłem. Znany byłem ale gdzie indziej i na imprezie organizowanej. Myśle ze szczegóły dogramy na wiosnę. To niekoniecznie musi być tor. Fajnie byłoby mieć po prostu odpowiednio długi plac gdzieś. I żeby można go było polac wodą, tak by moc sprawdzić najpierw na suchym potem na mokrym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja Wam radzę od razu kupić GPS 10 Hz i logować przejazdy za pomocą np Trackmastera. Wtedy nie

> będzie miejsca na wątpliwości i będzie można łatwo porównać wyniki. Sam tego używam tyle że

> korzystając z gps 1hz

Ja mam g-tech. Ale możesz wskazać co konkretnie masz na myśli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadam Ci retoryczne pytanie: jakie auta rok w rok wygrywają wyścigi

> aut tzw. turystycznych WTCC i dlaczego nie są to BMW?

Gdyby sie wczytac w regulamin, mogloby sie np. okazac, ze musza byc dociazane. Tak bylo, a moze jest nadal w BTCC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Poznaniu tez nie byłem. Znany byłem ale gdzie indziej i na imprezie organizowanej. Myśle ze

> szczegóły dogramy na wiosnę. To niekoniecznie musi być tor. Fajnie byłoby mieć po prostu

> odpowiednio długi plac gdzieś. I żeby można go było polac wodą, tak by moc sprawdzić najpierw

> na suchym potem na mokrym.

u mnie na mokrym to bez sensu - od razu mogę Ci powiedzieć że będzie mielić na wszystkich biegach po kolei do IV włącznie zlosnik.gif

conajwyżej możemy ustalić czy Twój na mokrym przyśpiesza lepiej niż mój na suchym, co wynikało z tamtego tematu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie na mokrym to bez sensu - od razu mogę Ci powiedzieć że będzie mielić na wszystkich biegach

> po kolei do IV włącznie

> conajwyżej możemy ustalić czy Twój na mokrym przyśpiesza lepiej niż mój na suchym, co wynikało z

> tamtego tematu

Z tamtego tematu nic takiego nie wynikało. Chyba nie sądzisz ze w trakcie wyścigu z tobą będę startował z obrotow jalowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> > Gdyby sie wczytac w regulamin, mogloby sie np. okazac, ze musza byc dociazane. Tak bylo, a moze

>> jest nadal w BTCC.

> Pare postów wyżej masz wycinek z regulaminu. Minimalna waga fwd 1170. Rwd 1200kg.

Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć,

mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie

zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW.

Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD,

mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć,

> mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie

> zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW.

> Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD,

> mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego.

Jakbyś jeszcze wyniknął dlaczego te komepnsacje sie stosuje, to może (w co wątpię ) temat jakoś byś intelektualnie ogarnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są tam również linki i wyliczenia typu 2+2 których KvM najwyraźniej nie jest w stanie ogranąć,

> mianowicie iż stosowane przed każdym wyścigiem doważanie

> zmienia regulaminowe limity wagowe na korzyść BMW.

> Innymi słowy: BMW są w większości wyścigów lżejsze od więszkości FWD,

> mimo że cytowany fragment regulaminu mówi co innego.

Przyczyn moze byc wiele. Obydwa typy aut roznia sie m.in. czasem dogrzania i zuzycia opon.

Na wyniki ma wiec wplyw chociazby liczba okrazen, ktora moze preferowac FWD, ale nie musi.

Tak czy inaczej laik na podstawie wynikow WTCC czy BTCC nie ma prawa powiedziec nic o przewadze napedu.

Moze dac do myslenia seria DTM gdzie Audi jest tylnopedem, i to chyba nie ze wzgledu na wymogi regulaminowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyczyn moze byc wiele. Obydwa typy aut roznia sie m.in. czasem dogrzania i zuzycia opon.

> Na wyniki ma wiec wplyw chociazby liczba okrazen, ktora moze preferowac FWD, ale nie musi.

> Tak czy inaczej laik na podstawie wynikow WTCC czy BTCC nie ma prawa powiedziec nic o przewadze

> napedu.

WTCC jest jedną z niewielu serii, w której na w miarę równych warunkach uczestniczą auta zarówno FWD i RWD.

Dlatego jest sens porównywać wyniki właśnie WTCC.

RWD zawsze wygrywa na starcie, FWD przeważnie mają problemy pod koniec wyścigu

z powodu zużycia opon. Mi chodziło o zwrócenie uwagi na konkurencyjność FWD.

W tym i paru poprzednich sezonach wygrywają FWD, w poprzednich RWD.

Decyduje wiele czynników, ale nie da się jednoznacznie określić, czy RWD czy FWD są szybsze.

A już na pewno FWD nie są faworyzowane przez regulamin, o czym od rzeczy gada KvM.

> Moze dac do myslenia seria DTM gdzie Audi jest tylnopedem, i to chyba nie ze wzgledu na wymogi

> regulaminowe.

Chyba nikt nie powie, że DTM ma cokolwiek wspólnego z autami seryjnymi.

Auto sportowe budowane od podstaw zawsze będzie RWD z centralnie umieszczonym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.