Gregor_BS Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Taki problem się pojawił od nie dawna. Wymienione końcówki drazka, gumy stabilizatora, drążki reakcyjne, amortyzatory, łożyska amortyzatorów, ustawiona zbieżność. Problem jest taki że po roku od wymiany tych rzeczy skręcając kierownice w lewo lub w prawo nie odbija - poprostu zostaje w miejscu. Co może być nie tak. Auto z 99 roku, przebieg 103 tys. przebieg oryginał bo auto od nowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Jest wspomaganie, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Jest wspomaganie, czy nie? Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 A kierownica chodzi lekko? Zbieżność ustawiona teraz, czy wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > A kierownica chodzi lekko? Zbieżność ustawiona teraz, czy wcześniej? Zbieżność ustawiona po tyg od wymiany zawieszenia. Podniosłem własnie auto tak żeby przednia oś była w powietrzu. W trakcie kręcenia kierą nie słychac jakiegoś przeskakiwania, ale czuć opór po ok 1 obrocie. Tak jakby coś przyblokowało kierownicę. Mam podejrzenia o przekładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Na to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > ale czuć opór > po ok 1 obrocie. Tak jakby coś przyblokowało kierownicę. Mam podejrzenia o przekładnie w obie strony po jednym obrocie czuć opór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > w obie strony po jednym obrocie czuć opór? Obie strony tak jakby w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Obie strony tak jakby w tym samym miejscu. Robiłeś tylko zbieżność czy pełną geometrie zawieszenia. Bo za odbijanie kierownicy odpowiada także pochylenie zwrotnic a nie sama zbieżność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.